Samu*, 21.10.2005 17:09:
---
sapeli, 21.10.2005 16:59:
---
Lost-Soul, 21.10.2005 13:00:
Jos sulla on Saunalahti, niin et tule säästämään mitään (oletuksena, ettet ota jotain kaverisoppareita joissa on lisä kk-maksut). Eli jos olet tyytyväinen saunalahteen, niin kannattaa päivittää vaan omaa liittymää omasta mielestä. Telefinlandia pitää vältellä jo niiden mainonnan takia.
---
No tällä hetkellä suurin osa mun puhelinlaskuista tulee puheluista kavereille joilla on Soneran liittymä (ja ei KLUBBARIA ) - TeleFinlandilla ois ainakin niille paljon halvemmat puhelut. Tuskin sillä tytöllä mainospuhelun toisessa päässä ois ollu pokkaa valehdella niistä about 50% alennuksista, kun sieltä ihan kovia euro- ja senttimääriä tuli mun käytöllä laskettuina.
Plus, vaikka TeleFinlandin markkinointi onkin mitä on, niin jos mä säästäisin vuodessa sen 70-80 niin kyllä mä sen mainonnan kestän.
---
Kannattaa ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa mitä joku markkinointihenkilö sulle tuputtaa. Myös Saunalahdella on kaikkien liittymiensä hinnat netissä, kuin myös TeleFinlandilla. Siitä vaan itse vertailemaan.
Mulla on Sauniksen 1:n, ja sitä halvempaa puhelinliittymää kuukausimaksuineen tällä puhumisella ei täällä ole, ainoastaan samanhintaisia. Silti mullekin joku soitti TF:stä kesällä ja molotti vaikka mitä..
Sen sijaan mä arvostan Sauniksen toimivampaa aspaa vrt. TeleFinlandin arkisin 8-16 aspa sen verran enempi että ei kiitos
joo, jossei rupee virittelee liittymiinsä kaveri tms soittoja (kuitenki kaikki vaihtelee liittymiään vähän väliä) ja laskeskelemaan säästääkö se edes sen ko palvelun kk maksua itsessään, saunalahti vaikuttais olevan "paras"; samanhintaisia on parit mutta muut palvelut on kattavimmat. Jos sattuu olee esim jotain asiaa asiakaspalveluun. Ei ihme kyllä ole ollut, särinän kanssa sitten senkin edestä. Onneks niilläkin oli maksuton 24h mut puheluhinnat omaa luokkaansa.
Ps. Saunalahden ykkönen täälläkin. eikä ole ollut kuuluvuuden kanssa ongelmia vaikka verkko vaihtui, pari päivää verkon vaihtumisen jälkeen oli yhteydensaanti ongelmia muihin sauniksiin (ei hälyttänyt tai mennyt puhelut perille).