Puhelin+Liittymä

386 posts, 20 pages, 138,921 views

luode

#281 • • luode
telefinland ja nokian 3200. tahtosin nokian l'amour kokoelman 7370 -puhelimen ja just vaan sen takia, että se on niin hienon näkönen. *hih*
Pouhou

#282 • • Pouhou
Tältä löytyy Nokian 6610i ja DNAn liittymä.

--
Oma veri kääntyy vastaan.

Samu81

#283 • • Samu81 kokolihaa
Qtek 9100 Pocket-PC ja Sauniksen Ykkönen Dataedulla.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Caro²

#284 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nokia 9210 ja iin puolikas (9210 runko, 9210i:n piirilevy).
Kolumbuksen joku liittymä millä voi soittaa ja vastata puheluihin. tekstiviestitkin kulkee.
curry

#285 • • curry ^mauste^

curry, 15.9.2004 19:57:
---
Klept0man:
Nokia 6230 + Elisa *hymy*

---

o/ Tämä on hyvä yhdistelmä! Liittymäni on tuo Tandem Aina Plus. *joo*

Update. Sony-Ericsson K750i + Saunalahti ygönen

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

enkeliina

#286 • • enkeliina kiksurinsessa
Nokia 6630 ja 2620. Ja Saunalahti molemmissa.

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Dave

#288 • • Edited Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Vois päivittää hieman.. tällähetkellä Sony Ericsson K610i med elisa.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Lyylikki

#289 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Rakas ja hyvin palvellut 6600 hävisi tuossa pari viikkoa takaperin. Nyt sitten Lenitan lainaluurilla (5210), kunnes saan ostettua uuden ja oman ja hienon. Olin tuota ajatellut ostaa semmosen N72:sen ja pinkkinä tietysti. Tottakai haluaisin sen N73:sen, mutta hinta on aika törkee (n. 600 e) niin ei mulla oo siihen varaa.

Ja niihin kytkyihin en kyllä lähde. Halua, että puhelin on oma.
Ozie

#290 • • Ozie

Lyylikki, 19.9.2006 22:19:
Ja niihin kytkyihin en kyllä lähde. Halua, että puhelin on oma.

Periaatteessa kytkyissä se puhelin on sun samalla hetkellä kun allekirjotat sopimuksen. Eli operaattori ei sitä puhelinta omista sen jälkeen kun oot sen sopimuksen allekirjottanu. En sitte tiiä miten tuo käytännössä mitään muuttaa *hymy*

Mut joo täl hetkel N73 ja saunalahti, kohta elisa
Lyylikki

#291 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Ozie,
Periaatteessa kytkyissä se puhelin on sun samalla hetkellä kun allekirjotat sopimuksen. Eli operaattori ei sitä puhelinta omista sen jälkeen kun oot sen sopimuksen allekirjottanu. En sitte tiiä miten tuo käytännössä mitään muuttaa *hymy*

No ostat sohvan osarilla ja koiras raatelee sen. Tai ostat puhelimen kytkyllä ja se sama koiras pissaa siihen. Loput erät joudut kuitenski maksamaan ja sehän ketuttaa.

Paitsi jos on kotivakuutus, joka korvaa koirien aiheuttamat vahingot, mutta ajatus on varmaan suht. selvä.
kala

#292 • • kala Selfmade Executable

Tottakai haluaisin sen N73:sen, mutta hinta on aika törkee (n. 600 e) niin ei mulla oo siihen varaa.

Verkkokaupassa 485.90 .

N73 on kuulemma kuitenkin jonkinverran buginen, erityisesti galleria, joten ehkä kannattaa odottaa pari kuukautta uutta softaa ja ostaa vasta sitten. Hintakin on saattanut pudota muutaman kympin samalla. Jos siis meinaat ylipäätään tota N73:a ostaa.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Ozie

#293 • • Ozie

Lyylikki, 19.9.2006 22:38:
---
Ozie,

---

No ostat sohvan osarilla ja koiras raatelee sen. Tai ostat puhelimen kytkyllä ja se sama koiras pissaa siihen. Loput erät joudut kuitenski maksamaan ja sehän ketuttaa.

Paitsi jos on kotivakuutus, joka korvaa koirien aiheuttamat vahingot, mutta ajatus on varmaan suht. selvä.

Tjoo siis sen takia laitoinki tuohon että käytännössä sitä ei taida hirveesti erottaa. Ja tietenki sitä joutuu maksamaan sen lopunki, muutenhan sitä sais puhelin muutamaks viikoks aika halvalla *hymy* Halvimmat N73 paketitki taitaa maksaa vaan reilu 20/kk.
Ozie

#294 • • Ozie

kala, 19.9.2006 22:42:
---
Tottakai haluaisin sen N73:sen, mutta hinta on aika törkee (n. 600 e) niin ei mulla oo siihen varaa.
---

Verkkokaupassa 485.90 .

N73 on kuulemma kuitenkin jonkinverran buginen, erityisesti galleria, joten ehkä kannattaa odottaa pari kuukautta uutta softaa ja ostaa vasta sitten. Hintakin on saattanut pudota muutaman kympin samalla. Jos siis meinaat ylipäätään tota N73:a ostaa.

Itellä on tuo luuri (+ 2 Gt muistikortti) ja sanotaan näin ettei ainakaan mulla ei oo gallerian kanssa ollu mitään ongelmia (muistikortilla videoita, kuvia ja ääntä ~1,2 Gt tällä hetkellä). Kamera on kaatanu puhelimen kerran. Uus softa on jo myös julkastu, muttei se vielä kovin kattavasti noita bugeja korjaa. Muuten mun mielestä erittäin hyvä puhelin, kuulemma akun kesto parempi ku esim. N70. Kameran kuvista saa vihdoinki selvää, eikä tuo softa oo edes ihan toivottoman hidas *hymy*
Lyylikki

#295 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

kala,
Verkkokaupassa 485.90 €.

Mjoo. Ehkä kuitenkin N72sen. Se lähtee noin 300 eurolla, niin ei tarttee niin älyttömän kauan säästää, joulukin tulossa ja kaikkee *vink*
Sundust

#296 • • Sundust Behind The Sun
Nokia 2600 vissiin*hihu* käytettynä 45 ja hyvin pelittää, eikä oo mitään turhia ominaisuuksia sotkemassa puhelinta, niin ja liittymä dna prepeit *nauru*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

kala

#297 • • kala Selfmade Executable

Ozie, 19.9.2006 22:45:
Itellä on tuo luuri (+ 2 Gt muistikortti) ja sanotaan näin ettei ainakaan mulla ei oo gallerian kanssa ollu mitään ongelmia (muistikortilla videoita, kuvia ja ääntä ~1,2 Gt tällä hetkellä).

Hyvä valinta, loisto puhelinhan tuo on. Mutta jos ei ole kiire puhelimen ostamisen kanssa, niin itse ainakin odottaisin tuon seuraavan "major" softapäivityksen julkaisua ennen ostamista.

Kamera on kaatanu puhelimen kerran. Uus softa on jo myös julkastu, muttei se vielä kovin kattavasti noita bugeja korjaa. Muuten mun mielestä erittäin hyvä puhelin, kuulemma akun kesto parempi ku esim. N70. Kameran kuvista saa vihdoinki selvää, eikä tuo softa oo edes ihan toivottoman hidas *hymy*

Matkapuhelinfoorumilta sain sellaisen kuvan, että ois jonkin verran ongelmia ton gallerian kanssa. Mutta hyvä homma, jos sulla ei ole ilmennyt ongelmia luurin kanssa. Uus softa on tosiaan julkaistu, mutta aika pieniä ovat korjaukset.

Matkapuhelinfoorumi:
Minor firmware update for Nokia N73

Firmware 2.0628.0.0.3 will be available progressively in the next few days in the official Nokia Points and Nokia Service Points.

This release should improve the Nokia N73 performance as well as fixing known bugs and problems from previous versions. Read more in short the bulletin of the changes issued from Nokia.

Changes/improvements made from v 2.0628.0.0.1 to v 2.0628.0.0.3:

Gallery
Fix for ‘Opening’ message is displayed and gallery locks up (General)

Bluetooth
Repeated BT device search results in "No BT device found" message(General)

Telephony
"SIM card registration failed" note pops up sometimes when network is lost (General)

Packet Data
Improvement to Slow PDP attachment ( Orange )

CPHS
Improvement to Call Divert Flags (Orange)

User Agent
Updated UA cenrep file for T-Mobile OSS UA Header requirement (TMobile)

Active Idle
Updated active idle plug-in (H3G)

Applications
Application installer does not install all Vodafone apps (Factory Improvement)

http://users.tkk.fi/~ljsilven/forum_icons/ghost.gif

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Ozie

#298 • • Ozie

kala, 19.9.2006 23:06:
---
Ozie, 19.9.2006 22:45:
Itellä on tuo luuri (+ 2 Gt muistikortti) ja sanotaan näin ettei ainakaan mulla ei oo gallerian kanssa ollu mitään ongelmia (muistikortilla videoita, kuvia ja ääntä ~1,2 Gt tällä hetkellä).
---

Hyvä valinta, loisto puhelinhan tuo on. Mutta jos ei ole kiire puhelimen ostamisen kanssa, niin itse ainakin odottaisin tuon seuraavan "major" softapäivityksen julkaisua ennen ostamista.

---
Kamera on kaatanu puhelimen kerran. Uus softa on jo myös julkastu, muttei se vielä kovin kattavasti noita bugeja korjaa. Muuten mun mielestä erittäin hyvä puhelin, kuulemma akun kesto parempi ku esim. N70. Kameran kuvista saa vihdoinki selvää, eikä tuo softa oo edes ihan toivottoman hidas *hymy*
---

Matkapuhelinfoorumilta sain sellaisen kuvan, että ois jonkin verran ongelmia ton gallerian kanssa. Mutta hyvä homma, jos sulla ei ole ilmennyt ongelmia luurin kanssa. Uus softa on tosiaan julkaistu, mutta aika pieniä ovat korjaukset.

Joo oon kanssa lukenu sieltä koko threadin läpi ja joillain on ollu jotain ongelmia sen gallerian kanssa. En tiedä sitte millä muistikorteilla sun muilla, itellä ei ainakaan viel (koputtaa puuta). Oon kyllä näin yleisesti ottaen tosi tyytyväinen tohon luuriin ainakin vielä tähän mennessä. Piti käydä tuo softa päivittämässä mutta katoin kanssa, että sen verran vähän siinä vielä on mitään päivitystä ettei jaksa vielä kun pitäis kaikki pistää luuriin sit uusiks. Ja tosiaan vaan yks softapäivitys (27-07-2006) julkastu sen alkuperäsen (10-07-2006) jälkeen.
Progress

#299 • • Progress
tilasin tuossa uuden lelun. tai siis eihän se enää mikää uusi malli ole, mutta kelpaa hyvin mulle. Eli Nokia 6280. Ihan hyvältä vaikuttaa, kattoo sit mitä mieltä oon ku se tulee ens viikol postista. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Tropico

#300 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Qtek (htc) 8310 smartphone + Saunalahti