386 posts, 20 pages, 138,921 views
curry, 15.9.2004 19:57:
---
Klept0man:
Nokia 6230 + Elisa
---
o/ Tämä on hyvä yhdistelmä! Liittymäni on tuo Tandem Aina Plus.
Lyylikki, 19.9.2006 22:19:
Ja niihin kytkyihin en kyllä lähde. Halua, että puhelin on oma.
Ozie,
Periaatteessa kytkyissä se puhelin on sun samalla hetkellä kun allekirjotat sopimuksen. Eli operaattori ei sitä puhelinta omista sen jälkeen kun oot sen sopimuksen allekirjottanu. En sitte tiiä miten tuo käytännössä mitään muuttaa
Mut joo täl hetkel N73 ja saunalahti, kohta elisa
Tottakai haluaisin sen N73:sen, mutta hinta on aika törkee (n. 600 e) niin ei mulla oo siihen varaa.
Lyylikki, 19.9.2006 22:38:
---
Ozie,
Periaatteessa kytkyissä se puhelin on sun samalla hetkellä kun allekirjotat sopimuksen. Eli operaattori ei sitä puhelinta omista sen jälkeen kun oot sen sopimuksen allekirjottanu. En sitte tiiä miten tuo käytännössä mitään muuttaa
Mut joo täl hetkel N73 ja saunalahti, kohta elisa
---
No ostat sohvan osarilla ja koiras raatelee sen. Tai ostat puhelimen kytkyllä ja se sama koiras pissaa siihen. Loput erät joudut kuitenski maksamaan ja sehän ketuttaa.
Paitsi jos on kotivakuutus, joka korvaa koirien aiheuttamat vahingot, mutta ajatus on varmaan suht. selvä.
kala, 19.9.2006 22:42:
---
Tottakai haluaisin sen N73:sen, mutta hinta on aika törkee (n. 600 e) niin ei mulla oo siihen varaa.
---
Verkkokaupassa 485.90 .
N73 on kuulemma kuitenkin jonkinverran buginen, erityisesti galleria, joten ehkä kannattaa odottaa pari kuukautta uutta softaa ja ostaa vasta sitten. Hintakin on saattanut pudota muutaman kympin samalla. Jos siis meinaat ylipäätään tota N73:a ostaa.
kala,
Verkkokaupassa 485.90 €.
N73 on kuulemma kuitenkin jonkinverran buginen, erityisesti galleria, joten ehkä kannattaa odottaa pari kuukautta uutta softaa ja ostaa vasta sitten. Hintakin on saattanut pudota muutaman kympin samalla. Jos siis meinaat ylipäätään tota N73:a ostaa.
Ozie, 19.9.2006 22:45:
Itellä on tuo luuri (+ 2 Gt muistikortti) ja sanotaan näin ettei ainakaan mulla ei oo gallerian kanssa ollu mitään ongelmia (muistikortilla videoita, kuvia ja ääntä ~1,2 Gt tällä hetkellä).
Kamera on kaatanu puhelimen kerran. Uus softa on jo myös julkastu, muttei se vielä kovin kattavasti noita bugeja korjaa. Muuten mun mielestä erittäin hyvä puhelin, kuulemma akun kesto parempi ku esim. N70. Kameran kuvista saa vihdoinki selvää, eikä tuo softa oo edes ihan toivottoman hidas
Matkapuhelinfoorumi:
Minor firmware update for Nokia N73
Firmware 2.0628.0.0.3 will be available progressively in the next few days in the official Nokia Points and Nokia Service Points.
This release should improve the Nokia N73 performance as well as fixing known bugs and problems from previous versions. Read more in short the bulletin of the changes issued from Nokia.
Changes/improvements made from v 2.0628.0.0.1 to v 2.0628.0.0.3:
Gallery
Fix for Opening message is displayed and gallery locks up (General)
Bluetooth
Repeated BT device search results in "No BT device found" message(General)
Telephony
"SIM card registration failed" note pops up sometimes when network is lost (General)
Packet Data
Improvement to Slow PDP attachment ( Orange )
CPHS
Improvement to Call Divert Flags (Orange)
User Agent
Updated UA cenrep file for T-Mobile OSS UA Header requirement (TMobile)
Active Idle
Updated active idle plug-in (H3G)
Applications
Application installer does not install all Vodafone apps (Factory Improvement)
kala, 19.9.2006 23:06:
---
Ozie, 19.9.2006 22:45:
Itellä on tuo luuri (+ 2 Gt muistikortti) ja sanotaan näin ettei ainakaan mulla ei oo gallerian kanssa ollu mitään ongelmia (muistikortilla videoita, kuvia ja ääntä ~1,2 Gt tällä hetkellä).
---
Hyvä valinta, loisto puhelinhan tuo on. Mutta jos ei ole kiire puhelimen ostamisen kanssa, niin itse ainakin odottaisin tuon seuraavan "major" softapäivityksen julkaisua ennen ostamista.
---
Kamera on kaatanu puhelimen kerran. Uus softa on jo myös julkastu, muttei se vielä kovin kattavasti noita bugeja korjaa. Muuten mun mielestä erittäin hyvä puhelin, kuulemma akun kesto parempi ku esim. N70. Kameran kuvista saa vihdoinki selvää, eikä tuo softa oo edes ihan toivottoman hidas
---
Matkapuhelinfoorumilta sain sellaisen kuvan, että ois jonkin verran ongelmia ton gallerian kanssa. Mutta hyvä homma, jos sulla ei ole ilmennyt ongelmia luurin kanssa. Uus softa on tosiaan julkaistu, mutta aika pieniä ovat korjaukset.