198 posts, 10 pages, 28,339 views
mikkihiiri:
---
sapeli:
Taviksen vastakohtana taas olisi henkilö joka suosii konemusiikkia tai muuta vaihtoehtomusiikkia, pukeutuu selkeästi katunormeista poiketen, ja on paikalla nauttimassa musiikista ja tanssimisesta ensisijaisesti.
---
Monet konemusiikkia diggailevat ja aktiivisesti erilaisissa alan bileissä käyvät pukeutuvat arkena saman kaltaisesti, joten eikö tällöin klubittajien pukeutuminen ole katunormien mukaista..?
Voi voi teitä. Mä olen käynyt bileissä jo niin monta vuotta että mua ei kiinnosta enään piikkipannat ja cyberit. Mulla toi vaihe oli vuonna 99. Eli ts. kun nykyään tulen bileisiin farkut jalassa ja joku paita päällä niin mua ei kelpuuttettais sisälle koska en näytä bilettäjältä. Varmasti nautin tanssimisesta ja musiikista enemmän kuin monet cyberkuosipäät jotka ei oikeasti tiedä koko musiikista mitään. Ja musta on ihan turha avautua jostain känniääliöistä, ylipäätänsä se että ihmiset osaa käyttäytyä ei riipu siitä että mitä ne on ottanut. Sen verran voin vaan sanoa että viime vuosina "bileskene" on vuosi vuodelta mennyt vaan p*skempaan suuntaan.
enzyn:
Olen jotenkin hämmästyneenä lukenut viestejä, jossa vaaditaan lippujen hintoja nostettavaksi, samoin ikärajoja, ikään kuin se ratkaisisi mitään?! Ilmeisesti ollaan sitten totuttu liian hyvään kun valitetaan siitä, että saadaan laatubileitä pienellä rahalla!
mkuisma:
Ensinnäkin kiitos elämäni kivoimmasta keikasta. Fiilikset on edelleen korkealla! Dj kopista katsottuna ei kyllä olis uskonut että porukalla oli huonot fiilikset :)
Hallmark:
Vielä tarkennusta: Member-lippujen tai ennakoiden hintaa ei olla nostamassa joten jokainen pääsee vielä halutessaan samalla vanhalla hinnalla sisään. Ainoastaan normaalihintaisten ovilippujen nostoa on harkittu.
kativa:
Lieneekö tämä suuri suvaitsemattomuus joku ikäkysymys, eli pitääkö ihmisen oikeesti vaan vanheta ennen kuin se pystyy tajuaan ylipäänsä yhtään mitään mistään?
Hallmark:
Vielä tarkennusta: Member-lippujen tai ennakoiden hintaa ei olla nostamassa joten jokainen pääsee vielä halutessaan samalla vanhalla hinnalla sisään. Ainoastaan normaalihintaisten ovilippujen nostoa on harkittu.