Hallmark - Tranceportation 9.10.2004 @ Helsinki

198 posts, 10 pages, 25,494 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#181 • • Fyrisch

mkuisma:
Taviksiin en ota muuta kantaa kuin että toivottavasti hallut onnistuivat taas aivopesemään uusia klubbaajia!



*joo*
ohmi

Posts: 72

#182 • • ohmi tracksmith
Oli kyllä kivaa. Nää oli mulle ekat hallut ja samalla vaivalla tuli nähtyä myös laturi. Kiitoksia vaan järkkääjille et ootte tollasen mainion paikan vallottanu bilekäyttöön. Joutuihan siellä kyllä vähän hakeen sitä paikkaansa, mut kyllä sekin löyty sieltä yläkerrasta ja siksipä iltani oli mitä onnistunein. Muutenkin oli kyllä hyvää vaihtelua käydä vaihteeksi kiksubileissä, kun normaalisti tulee käytyä lähinnä vaan noissa synkemmän konemusiikin (industrial/ebm/gootti) bileissä. Joo, vähänkö olin turisti. Täytyypä tulla joskus toistekin.
Hallmark

Posts: 97

#183 • • Hallmark
Hallmark kiittää jälleen onnistuneesta illasta!

Lippujen määrää rajoitettiin usealla sadalla ensimmäisestä illasta, sekä otimme käyttöön myös alakerran ravintolatilat jolla saatiin lisätilaa muutamalle sadalle henkilölle. Valitettavasti kaikesta yrityksestä huolimatta yläkerrassa on muutama solmukohta jonne syntyy ajoittain tungosta. Tälle emme valitettavasti voi mitään. Sama ongelma on paikassa vaikka siellä olisi vain puolet sallitusta ihmismäärästä. Pahoittelemme tilannetta! Ovilippujen hintaa tullaan todennäköisesti nostamaan tulevaisuudessa mutta ei kuitenkaan vielä seuraavissa bileissä 13.11.


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=30823
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=30822
tez

Posts: 188

#184 • • tez hottie

mikkihiiri:
---

sapeli:

Taviksen vastakohtana taas olisi henkilö joka suosii konemusiikkia tai muuta vaihtoehtomusiikkia, pukeutuu selkeästi katunormeista poiketen, ja on paikalla nauttimassa musiikista ja tanssimisesta ensisijaisesti.


---


Monet konemusiikkia diggailevat ja aktiivisesti erilaisissa alan bileissä käyvät pukeutuvat arkena saman kaltaisesti, joten eikö tällöin klubittajien pukeutuminen ole katunormien mukaista..?




Voi voi teitä. Mä olen käynyt bileissä jo niin monta vuotta että mua ei kiinnosta enään piikkipannat ja cyberit. Mulla toi vaihe oli vuonna 99. Eli ts. kun nykyään tulen bileisiin farkut jalassa ja joku paita päällä niin mua ei kelpuuttettais sisälle koska en näytä bilettäjältä. Varmasti nautin tanssimisesta ja musiikista enemmän kuin monet cyberkuosipäät jotka ei oikeasti tiedä koko musiikista mitään. Ja musta on ihan turha avautua jostain känniääliöistä, ylipäätänsä se että ihmiset osaa käyttäytyä ei riipu siitä että mitä ne on ottanut. Sen verran voin vaan sanoa että viime vuosina "bileskene" on vuosi vuodelta mennyt vaan p*skempaan suuntaan.

--
...do you fuck as well as you dance?

Nagster

Posts: 29

#185 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Helmee settii kaikilta levynpyörittäjiltä,
mut on aika kova ikävä Maestoa.. *uuh*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

Avatar
#186 • • Edited WexMontana Guest
Tuota tanssilattiaa saisi ainakin minun mielestäni suuremmaksi ottamalla sen rajaavan "aidan/tiskin/mikälie" pois siitä tanssilattian reunoilta? En tiedä onko mahdollista mutta kuitenkin? Lisäksi ruletti ja blackjack pöytä?? Miksi ne pitää olla paikoillaan tuollaisessa tapahtumassa?? Olin katsovinani että esim noin keskiyöllä kukaan ei pelannut niissä?? siihenkin tilaan mahtuisi monta tanssijaa.

Lisäksi lippujen hintaa voisi suosiolla nostaa ja ikärajaa voisi nostaa myös. Ja kuten monet täällä ehdottivat niin alakerran tanssialueelle jotain kunnon musaa. Nyt se oli aivan tyhjä koko ajan..

Lisäksi en ymmärrä ihmisten agressiivisuutta tapahtumassa?? Miten noin hyvän musiikin soidessa voi olla agressiivinen olo? Sehän nyt on selvä että kun porukkaa on niin välillä voi tulla juomaa päälle tai joku voi tönäistä, mutta ei siitä nyt tarvitse alkaa riehumaan. Itse olen aika lyhyt, mutta painoa on 100kg ja hyvin mahduin tanssimaan, ilman mitään tönimisiä/riehumisia, vahingossa töinäisin muutamaa tamppajaa tanssilattialla, mutta pyysin heti anteeksi.

Mun mielestä sopu sijaa antaa tuollaisessa tapahtumassa. Ei muuta kun uudelleen kuukauden päästä hyvällä ja iloisella fiiliksellä!!

Kiitos järjestäjille, DJ:eille ja kaikille ketkä tanssilattialla näytti mallia!! *aplodit*
hannaok

Posts: 145

#187 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!
Olen jotenkin hämmästyneenä lukenut viestejä, jossa vaaditaan lippujen hintoja nostettavaksi, samoin ikärajoja, ikään kuin se ratkaisisi mitään?! Ilmeisesti ollaan sitten totuttu liian hyvään kun valitetaan siitä, että saadaan laatubileitä pienellä rahalla!

Tilat muodostavat aina rajoitteensa, sillä klubijärjestäjä ei pysty ravintolaa laittamaan remonttiin klubi-iltoja varten. Hallmarkin järjestäjiltä tulikin topikkiin asiallinen kommentti omasta puolestaan. Huomasin itsekin että tässä toisessa tilaisuudessa tilaa oli paljon enemmän ja baaritiskillä palvelukin huomattavasti ripeämpää..

Kiitos hyvistä seteistä kaikille, jaksoi tällainen vanha pierukin vähän nostaa jalkaa niin hyvissä tunnelmissa kuin tanssilattialla tuntui vallitsevan! Siksi ihmetyttääkin tämä valtava negatiivisen palautteen määrä, joka tuntuu antavan ihan erilaisen kuvan koko tapahtumasta kuin paikan päällä ollessa. Ja kiitos vielä kaikille ihanille frendeille, oli ihana nähdä teitä *sydän*

--
-nature is ancient, it surprises us all-

sapeli

Posts: 11,768

#188 • • sapeli jokukukamikä?

enzyn:
Olen jotenkin hämmästyneenä lukenut viestejä, jossa vaaditaan lippujen hintoja nostettavaksi, samoin ikärajoja, ikään kuin se ratkaisisi mitään?! Ilmeisesti ollaan sitten totuttu liian hyvään kun valitetaan siitä, että saadaan laatubileitä pienellä rahalla!



Jos liput maksavat enemmän, klubin järjestäjät saisivat samat lipputulot kasaan pienemmällä määrällä kävijöitä. Toisin sanoen, jos paikassa oli nyt vaikka 500 ihmistä joista jokainen oli maksanut 8e, 2e lisämaksulla tuo määrä olisi vain 400 - ja se näkyisi varmasti jo tanssilattiallakin.

Tosin asiaa monimutkaistaa esim. se että pienempi ihmismäärä myös juo vähemmän eli ravintolan itsensä tulot pienenisivät myös, mutta mikäli mahdollista, itse ainakin maksan mieluusti 25%-50% enemmän tämän tyyppisten bileiden lipusta jos sinne oikeasti mahtuisi tanssimaankin ilman yletöntä säätämistä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#189 • • Edited remotion nostatus guru
Lippujen hinnan nostolle tiukka EI!

mkuisma:
Ensinnäkin kiitos elämäni kivoimmasta keikasta. Fiilikset on edelleen korkealla! Dj kopista katsottuna ei kyllä olis uskonut että porukalla oli huonot fiilikset :)


Sun settis toimi kun 2 vanhaa puusilmästä härkää pariutumassa junanvessassa! Ainakin mulle. Eli kolahteli varsin mallikkaasti ja vikalla biisillä teitkin orkidean aloituksesta vaikean. *vink**nauru*
Jude^

Posts: 39

#190 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
ihmiset on varmaan tottunu jo maestron hulppeeseen tilaan ja loistavaan ilmastointiin.. kyllähän se hesperian tanssilattiaki on yhtä pieni ellei jopa pienempi, paha mennä väittämään kun ei niin hyvin muista. maestroon verrattuna laturi pissii joka suuntaan reisille ja varpaille.. ei sille mitään voi.. hirveä tungos oli, mutta yläkerrassa mahtu tanssimaan ihan loistavasti koko illan... ja aina voi kavereitaki moikkailla! *hihu*

= ite joutu tykkäämään *nauru*

--
dig it or not - it's me

Hallmark

Posts: 97

#191 • • Hallmark

remotion:
Lippujen hinnan nostolle tiukka EI!



Vielä tarkennusta: Member-lippujen tai ennakoiden hintaa ei olla nostamassa joten jokainen pääsee vielä halutessaan samalla vanhalla hinnalla sisään. Ainoastaan normaalihintaisten ovilippujen nostoa on harkittu.
vaavu

Posts: 1,324

#192 • • vaavu vara-vana

Hallmark:
Vielä tarkennusta: Member-lippujen tai ennakoiden hintaa ei olla nostamassa joten jokainen pääsee vielä halutessaan samalla vanhalla hinnalla sisään. Ainoastaan normaalihintaisten ovilippujen nostoa on harkittu.



Tuo on itse asiassa aika hyvä linjaus - tuollaisella hinnottelupolitiikalla voitaisiin estää juuri ne satunnaiset ohikulkijat, jotka keksivät tulla bileisiin jonon perusteella.
AlexS

Posts: 1,389

#193 • • AlexS kummasetä
Yläparvella oli tosiaan hauskaa tampata, etenkin kun siirteli pöydät ensin sivuun *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Gnizhak

Posts: 701

#194 • • Gnizhak iku

kativa:
Lieneekö tämä suuri suvaitsemattomuus joku ikäkysymys, eli pitääkö ihmisen oikeesti vaan vanheta ennen kuin se pystyy tajuaan ylipäänsä yhtään mitään mistään?


Ei kato, tossa vaiheessa se musamakukin pitää olla jo jalostunu niin hienoks ettei kykene käymään tommosissa massatapahtumissa ;-)

--
Don't Just Stand There

Timce

Posts: 5,381

#195 • • Timce
Hallut tuntuu menevän mestojen huonompaan ja huonompaan suuntaan. Voi kun sais Hesperian takas *uuh*

Bileethän oli musiikillisesti ihan kiitettävää luokkaa kahden viimeisen dj:n nostattaessa jengin aika hurmokseen. (Tabin liian äitelää setitystä en suostunut tanssimaan kirveelläkään.) Valot toimi ja soundi oli tarpeeks tanakkaa, että sai ylhäälläkin jorata.
Paikkana toi tuntuis olevan kiva mesta pitää bileitä VÄHÄN VÄHEMMÄLLE IHMISMÄÄRÄLLE!! *eiei* Joku roti niiden lippujenkin myymisessä! -ttu mahtunut juoma kädessä kävelemään yhtikäs minnekään, kun jo oli puolet drinkistä sylissä.
Kyllä tänne uudestaan pitää tulla, mutta Colorsin synttärit taitaa jäädä väliin; Ihmispaljous taitaa olla liiankin käsin kosketeltavaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Neko

Posts: 943

#196 • • Neko No äläpä kerro enempää

Hallmark:
Vielä tarkennusta: Member-lippujen tai ennakoiden hintaa ei olla nostamassa joten jokainen pääsee vielä halutessaan samalla vanhalla hinnalla sisään. Ainoastaan normaalihintaisten ovilippujen nostoa on harkittu.


Kannatetaan erittäin lämpimästi!

(Lihavointi vastaajan)
haksu

Posts: 75

#197 • • haksu *jjust*

mkuisma:
toivottavasti hallut onnistuivat taas aivopesemään uusia klubbaajia!



näin teki *pihkassa*
nyt on pakko päästä uudestaan ja uudestaan *jiihaa*
tuisku

Posts: 256

#198 • • tuisku tomboy girleygirl

ALIEN:
tun taavit te ootte kaikki taviksii!



NIMENOMAAN!!!!*dissaa**grr*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*