Piirretyt

141 posts, 8 pages, 50,833 views

Mellu-

#41 • • Mellu-
miä kattelin tos hetki sitten sen henkien kätkemä-animehässäkän, oli ihan jees.. kivan härönsekava *nauru* mä oon kyl ihan addiktoitunut piirrettyihin.. niist saa aina hyvii lentävii lauseita *jiihaa* ja tosiaan ..tiku ja taku.. *sydän* ja he-man todellakin.. aiaiaia niitä aikoja ku viel nahisteltii telkkarin ääres ku miä en saanu olla leikeissä he-man ku miä oon tyttö *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Maihku

#42 • • Maihku neiti hankala

Mellu-:

itse katoin hopeanuolta tässä 10 vuoden tauon jälkeen ja se on ehdottomasti paras *sydän*
katoin kaikki osat,tarina on hyvä ja jotenkin se vaan on niin hyvä verrattuna nykyaikasiin japani-piirrettyihin.
Yks hyvä on kaikki disneyn piirretyt ja ihan jees myös nää uudet animaatiot iceage jnejnejne, mut hopeanuoli on kyl ehdoton ykkönen *hehkuttaa*

HOPEANUOLI*sydän**sydän**sydän*
WuZuul

#43 • • WuZuul
Tao-Tao *sydän*
Melkeen kaikki piirretyt menee, anime, disney.. Viimisin katottu taitaa olla Karhuveljeni Koda ja Shrek 2, vallan mainioita pätkiä kummatki.. Tosin myös erilainen uppoaa, esim. action anime.. Taidan olla moniruokainen

--
Wannabe bilekone.

aurinko

#44 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Cera:
---

Histamiini! <3 siiitäkin muistaa vaan sen biisin ^__^
ja sen tyttökaverin...

hei mikä sen tyttökaverin nimi oli? *ding* en millään muista vaik kuinka yritän..

mun yks suosikki on sit kuiteski myyrä! *sydän*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

#45 • • astaroth Guest
Itse olin todellinen lauantaipiirrettyjen fani. Duck Tales, Chip & Dale, Darkwing Duck ym. ovat edelleen niin rakkaita.*sydän*
kap-pu

#46 • • kap-pu the amazing suction cup boy
noniin, nyt tulee vähän toisintoa anime-topicciin mut menköön:

parhaita muistoja 80-luvulta:

Transformers, Jayce and the Wheeled Warriors

uudemmista parhaat ("ei-anime"):

Samurai Jack, Dexter's Laboratory, Ren & Stimpy, Futurama

suosikkianimet (sarjat):

FLCL, Excel Saga, Fullmetal Alchemist, Kare Kano, Ghost in the Shell - Stand Alone Complex, Crest of the Stars, Planet ES, Naruto, Full Metal Panic!, Full Metal Panic! Fumoffu, Irresponsible Captain Tylor, Naruto, Goldenboy, Abenobashi Magical Shopping District, Neon Genesis Evangelion, Argento Soma

....

saaks noin monta sanoo? :( anyway, sit vielä..

suosikkileffat:

Ice Age, Shrek, lähes kaikki Ghiblin leffat, Wings of Honneamise, Transformers-leffa yms. Disneyn Aladdin on aika tiukka kans.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

jansq

#47 • • Edited jansq Team Emmätajuu
Lapsena meni melkein kaikki mutta nykyäänkin on vielä montakin sarjaa jotka on loistavia...
Ainakin Paavo Pesusieni, Futurama, Simpsonit, South Park ja Ren & Stimpy on semmoisia mitä tulee kateltua. South Park tosin alkuinnostuksen jälkeen jäänyt vähemmälle. Ainiin ja Beavis & Butt-head oli kova kanssa muutama vuos sitten :D

edit: Näistä disney-piirretyistä en tykkää sitten yhtään...vihaan sitä musikaalimeininkiä yli kaiken. Ja suomeks dubatut piirretyt vasta onkin karmeita...yhh.. *grr*

--
loud music is good for you

FAIRI

#48 • • FAIRI
REN JA STIMBY vai miten se kirjotetaan :)
oikein oiva vitutuksen poistaja.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

#49 • • Cera Guest

a:
olihan ne nils holgerssonitki (ja muistaakseni tao tao kanssa) alkuun tuotu japanista saksaan, ja saksalainen dubbaus kuuluu hiljasena taustalla samaan aikaan ku kertojatäti selittää suomeks sitä piirrettyä ku satukirjaa lukis, ja kokonaisuus toki kruunataan saksalaisilla lopputeksteillä :)

Mut vähänkö se oli paras kertoja täti ikinä. ja mun mielestä se oli vaan hauskaa et se saksa kuulu sieltä taustalta :P
tai sillai se loppu osa justjajust.. :[

Ja lusikkamummoo en kyl hirveen kovin ison paljoa muista. ehkis justjajust sen että se kutistui ja :P
toisaalt en nyt voi tietää onko tää mun muisto, vai semmoinen minkä vaan kuvittelisin muistavani..

hmm. ja hmm.

sit meillä on vielä näitä sankarianimaatioita kuten sailor moon

mtäääääääääh. koska on tullut sailor moon ja miksi mä en ole ollut tietoinen siitä >>:|

joskus kattelin sitä (koska se vaan on ihan sika paras) rtl:ltä :D saksaksi. niinjuuri. se oli todella kehittävää.
ja varmaan opetti mulle saksankielentaitoa tosi paljon.

muthmm. mitä tarkoitin sillä, et niistä nykyajan he-maneista ja turtleseseista on tehty ihan kuraa, niin esimkin se miten ne on tehty. ei näytä enää yhtään piirretyiltä vaan joltain.. eeh. no semmoisia.. erilaisen näköisiä ku entiset hienot ja hyvät piirretyt.
kun ne on sillai ´uudelleen painettu´ :D (tajuaakohan kukaan)
köhköh.

ja aurinkoinen : luulisin et se oli Anselmi. mut joku joka tietää paremmin (esim et mä oon väärässä) niin voi sit valaista.

Ja sit viel vaik sanoisin Hopeanuolesta et :D :DD
haha. on kyl tosi loistokkaasti siihen keksitty ne kaikki jutut.
Akakaputo oli mun mielestä pelottavinta mitä oli, silloinku joskus pienenä katsoin niitä salaa alakerran lapsien kanssa. ^__^
ostin ne omaksi tos joskus hmmhmm parisenvuotta sitten ja katottiin kaverin kanssa silmät pyöreenä.. TODELLA JÄNNITTÄVÄ SUOSITTELEN KAIKILLE <3

*muhaha*
UnityF

#50 • • Edited UnityF joo just se
*sydän* piiiiiiiiiiiiiiretyt *sydän*

Jos mun pitäis kattoo telkkuu niin kattoisin piirettyjä...(mut en oo kattonu telkkuu kohta vuoteen)
joten mä kattelen dvd:lle tulleita piirettyjä. Oikeastaan kaikki piiretyt on tultu katsottuu ja paljon animee jne jne jne..

nemo oli ihanloistava niin kuin shrek ja ikisuosikkini pieni mereneito ja kaunotar ja hirviö.. myös aarreplaneetta ja Ice Age on ihan loistoja...*joo*

mutta ykkönen kaaaaaikista leffoista piiretyistä ja ei piiretyistä kautta aikojen niin on: henkien kätkemä *sydän*
Epailija

#51 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KarriN:
uudemmista parhaat (”ei-anime”):

Samurai Jack, Dexter´s Laboratory, Ren & Stimpy, Futurama

AMEN! *jiihaa* No, osaksi. Samurai Jack on piirrettyjen ehdotonta eliittiä, dexter's Laboratory iskee wannabe-fyysikkoon ajoittain oivalla voimalla ("What a wonderful day for science"). Ren & Stimpy on juuri sopivan levotonta viihdettä - toimii oikeassa seurassa mainiosti. Futurama taas oli hauska vain ajoittain. Simpsonit jyrää kyseisen sarjan kyllä 6-0.

Lisämainintoja sarjoista (yritän välttää toistoa näissä, saa nähdä onnistunko):

Earthworm Jim
Johny Bravo
Timesquad (vain muutaman jakson nähneen tuomio, tosin)

Animea:

Gungrave
Scrapped Princess
Berserk
Macross (nostalgiaa, nykyään ei enää jaksa)

Leffoista tärkeimmät ovat tainneet ainakin animen osalta tulla jo ehkä Macross Plussaa (muistanko oikein) lukuunottamatta. Sen sijaan Disneyn ehdoton helmi "Keisarin uudet kuviot" eli "The Emperor's New Groove" näytti loistavan poissaolollaan. Parempi kuin moni muu täällä mainostettu klassikko (IMNSHO). Hyvä vaihtoehto myös niille, jotka eivät jaksa leffan keskelle ympättyjä laulukohtauksia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

#52 • • Edited MaSari space jammer
Me katottiin eilen Karhuveljeni Koda.. *plur*.. Ja aarreplaneetta! Kummastakin tykkäsin *super**sydän*

Tykkään yleisesti piirretyistä.. Sekä uusista animaatioista että vanhoista klassikoista *sydän* Katoin pienenä jopa sellasta hommaa kun Candy, tais olla anime, eli tykkäsin siitäkin! Ja Hopeanuoli oli ihan pirun hyvä yhteen aikaan *heiii*

Ainiin! PAAVO PESUSIENI ON PARAS (spongebob Squarepants)! *iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

#53 • • UnityF joo just se

MaSari:
* Katoin pienenä jopa sellasta hommaa kun Candy,

mä katoin kreikassa kaikki candy:t läpi... ne on ollu kautta aikojen suuria suosikkejani mitä pienenä tuli katottuu.. *plur* ihanaa että se on tulul suomessakin.. *joo* ja mummo toi mulle kreikkaan aina kaikki nils holgersonit ja tao taot *plur*
Lova

#54 • • Lova

fairi:
REN JA STIMBY vai miten se kirjotetaan :)
oikein oiva vitutuksen poistaja.

Joo, Cow & Chicken toimii kanssa! Se alkoi vähän aikaa sitten Subilta.
Epailija

#55 • • Epailija Physicist, 2nd class.

a:
---
Epailija:
Leffoista tärkeimmät ovat tainneet ainakin animen osalta tulla jo ehkä Macross Plussaa (muistanko oikein) lukuunottamatta.
---
macross plus on neliosainen ova-minisarja. ei sen puoleen, etteikö se ois vallan mainio joka tapaukses .)

Ai perkule. My mistake. Luulin vieläpä, että siinä on vain kaksi osaa. x) Sen siitä saa.

Sanotaan sitten, että minisarjoista kannattaa tsekata:

Macross Plus
Samurai X

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sinza

#56 • • Sinza
Mä tykkään Simpsoneista tosi paljon. Lisäksi nää Disneyn uudet animaatioleffat on ollu tosi hyviä. Lapsuuden ajoilta toi Nikke Knatterton oli ihan legendaarinen *lmao*...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

onni3mk

#57 • • onni3mk Onni on.
Uih piiretyt on ihania! *sydän* Katon Disneyn uusia ja vanhoja. Sit noi telkusta tulevat aikuisille suunatut Simpsonit, futurama yms.

--
Onni on.

Aeryn

#58 • • Aeryn
Animet kolahtaa hyvin mut kattelen myös esm. futuramaa aikasta paljon. Sekä onhan noi disneyn jotkut piirretyt aika hyviä ja jopa todella hauskojakin jos niitä ei vaan oo pilattu liiallisella siirappisuudella.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

COBALT

#59 • • COBALT akitaattori
Hej!
Oisko kellään antaa vinkkiä, mistä vois imuttaa Englannin kielisen "Wonderfull Days-leffan"?
Esim joku DC++-hubi...?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Hotblood

#60 • • Hotblood

greenie:
Noh, tietysti Simpsonit, Futurama, South Park ja Family Guy.

Näin kuitenkin seuraavaa sarjaa ja en tiedä.. oli jotenkin sen verran oudolla tavalla söpö, että pidin ;)

panda.jpg

*nauru* tälle...

--
&quot;Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu.&quot;