Piirretyt

141 posts, 8 pages, 49,286 views

LiliMartini

Posts: 52

#61 • • LiliMartini *
Parhaan piirretyn kunnianimeä kantaa ehdottomasti yksi ylitse muiden:
Yellow Submarine
Vaikka kaikki kunnia Disneyn piirretyille, ihan mahtavia ovat ne myös.

--
~I strongly agree with myself~

Blue_Wabbit

Posts: 212

#62 • • Edited Blue_Wabbit
Vihdoinkin se tuli!!! Ghost in the Shell - Innocense. Kaikkien (ketkä tykkää) odottama jatko-osa, johon on tietojen mukaan tungettu yli 10 miljoonaa USD. Jos omistat bittorentin ja pidät animesta ja vaikket pitäisikään nii käy kumminkin lataamassa kyseisen elokuva. Itse latasin tämän mutten ole vielä katsonut, joten uskoisin että tämä on subattu versio kameralle otetusta elokuvasta tai sitten parhaimmassa tapauksessa jopa dvd-rippi.

Muokkaus:
Juu katoin hiukan leffaa. Se on kuvattu kameralla leffateatterissa ja the hawks on subannu sen. Laatu on katottava mutta ei yllä lähimaillekkaan dvd-rippiä.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

lohikarme

Posts: 1,730

#63 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Mä oon yrittänyt kaivaa jo monta vuotta sellasta sarjaa jostain kun Balatac... eipä oo löytyny *uuh* Idea on samatyyppinen ku transformersseissa, paitti et tää on 1000 x parempi *hymy* Muita klassikoita on Hopeanuolet ja tietty Fist of the Northern Star joka on mielestäni paras Anime-pätkä, mitä on koskaan valmistettu *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

DJ Rx

Posts: 2,527

#64 • • DJ Rx FINRG Recordings
koska sen GITS sarjan Dvd paketin saa euro versiona???

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#65 • • astaroth Guest
Tuli tuossa äsken mieleeni yksi parhaimmista näkemistäni piirretyistä, eli "Maa aikojen alussa 1". Tämä oli jotenkin todella vaikuttava esitys aikoinaan. Myöhemmät volumet olivatkin sitten surkeita.
onni3mk

Posts: 3,973

#66 • • onni3mk Onni on.
Eiks joskus tullu semmosia piirrettyjä, kun olipa kerran ihminen, olipa kerran keksijä tai jotain sinne päin. Niit oli monta tommosta olipa kerran systeemiä, ne oli tosi hyviä! (ainaki sillon pienenä) *hymy*

Joku kanava vois näyttää niitä uudelleen...*ding*

--
Onni on.

Avatar
#67 • • astaroth Guest

onni3mk:
Eiks joskus tullu semmosia piirrettyjä, kun olipa kerran ihminen, olipa kerran keksijä tai jotain sinne päin. Niit oli monta tommosta olipa kerran systeemiä, ne oli tosi hyviä! (ainaki sillon pienenä) *hymy*

Joku kanava vois näyttää niitä uudelleen...*ding*


Itsekin ajattelin vielä hetki sitten mainita nuo. Sitten oli vielä Olipa kerran Amerikka. Se parrakas lapsille selittävä "mestari" on jo jonkinlainen käsite minulle. :)
sapeli

Posts: 11,768

#68 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk:
Eiks joskus tullu semmosia piirrettyjä, kun olipa kerran ihminen, olipa kerran keksijä tai jotain sinne päin. Niit oli monta tommosta olipa kerran systeemiä, ne oli tosi hyviä! (ainaki sillon pienenä) *hymy*

Joku kanava vois näyttää niitä uudelleen...*ding*



Mä muistan meidän lukion bilsanmaikka näytti meille Olipa Kerran Ihminen-sarjaa kun opetti meille DNAsta - toimi aika hyvin, kirjoitin jossain vaiheessa esseen "lastentarinana" missä kaikenmaailman aminohapot ajeli ribosomijunilla tjsp. ja sain ihan hyvän arvosanankin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gish

Posts: 60

#69 • • Gish Welcome to the jungle
Simpsonit tulee aina olemaan #1
ja futura ofcourse. itse en tuohon animeen oikeen vielä ole tutustunut.
jopa muumitkin menee.
caitrin

Posts: 159

#72 • • Edited caitrin ö_____ö

UnityF:
---
MaSari:
* Katoin pienenä jopa sellasta hommaa kun Candy,
---

mä katoin kreikassa kaikki candy:t läpi... ne on ollu kautta aikojen suuria suosikkejani mitä pienenä tuli katottuu.. *plur* ihanaa että se on tulul suomessakin.. *joo* ja mummo toi mulle kreikkaan aina kaikki nils holgersonit ja tao taot *plur*



Oijoi, ihanaa että löytyy muitakin candy candy -faneja *plur* Mulla on edelleenkin sellanen fiksaatio että pitäis nähdä ne kaikki, en nähny niistä 115:stä jaksosta ku jonku 60 videoilla ja tarina jäi paaaahasti kesken *nyyh* Mistähän niitä sais?

Parhaat piirretyt löytyy kyllä lapsuudesta, kuten tuo mainittu Olipa kerran elämä, Jaki ja Nuka, Tohtori Sykerö jne.. *joo* Tilasin just Olipa kerran elämän kaikki jaksot dvd:illä, ihanaa *jihuu*

Toki nää Walt Disneyt on omaa luokkaansa, Tuhkimo ja Leijonakuningas etenkin.
Juhgu

Posts: 7,921

#73 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ei ole Kelju K. Kojootin ja maantiekiitäjän voittanutta, vaikka kuinka monta vuotta on kulunut :)

Tai no, futurama on aika hyvä myös. Simpsonit on minusta aika puiseva. Parin hyvän vitsin takia ei jaksa katsoa koko jakson verran niitä raivostuttavia hahmoja ja rasittavia juonenkäänteitä. Puhumattakaan niistä opettavista jaksoista. Yöh.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kagetora

Posts: 55

#74 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Hopeanuoli on ihan paras!! Onneksi monet muutkin on sen maininnu, etten ole ainoa.. Pienempänäki sitä nimittäin tuli katsottua aikas paljon.. ja sitten ku ei ollutkaa sitä seuraavaa videota niin melkein hajos. *grr* Mutta hyvä, että nykyään on leikkaamattomat jaksot.. ja kaikki. Ei jää koskaan kesken. *iloinen**sydän*

Vanhoista Disneyn piirretyistä parhain on Bambi. Se on niin sulonen. Ja uusista piirretyistä ihan ihan ehdottomasti paras on Karhuveljeni Koda.. mielettömän hyvä *plur*

Vähän aikaa sitten tuli katsottua pitkästä pitkästä aikaa Kaunotar ja Kulkuri ja siinä oli sellasia lausuntoja ja asioita mitä ei pienempänä oikein tajunnut *iihhih* Ihan hyvä vaan luultavasti. Ainaki ymmärsi miksi silloin joskus vanhemmatki jaksoi sellasia katella.
kap-pu

Posts: 1,167

#75 • • kap-pu the amazing suction cup boy

COBALT a.k.a Mr.D:
Hej!
Oisko kellään antaa vinkkiä, mistä vois imuttaa Englannin kielisen ”Wonderfull Days-leffan”?
Esim joku DC++-hubi...?



Leffat on tarkoitettu katsottavaksi alkuperäiskielellään...

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Oupii

Posts: 70

#76 • • Oupii
Tietysti Dragonball Z *jiihaa* ja lapsuuden fiilistelynä Transformers *aplodit*

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

Garo

Posts: 446

#77 • • Garo #jake
Ensimmäisenä tulee mieleen Disneyn Leijonakuningas *sydän*

- Garo
PienPunai

Posts: 63

#78 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Vai että piirretyistä olis puhe...*nauru* Mä katon kaikki piirretyt, ne on ihan kurgoja!!!*iloinen* Voittaa mennen tullen jotkut toimintaleffat! *imao* Mut telkkarin piirrettyjä ei aina kerkee kattoo vaik mieli tekis.. Japanilainen anime menee kyl ihan kaiken yli, se on ihan loistavaa! Hopeanuoli rulez!!!

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Progress

Posts: 955

#79 • • Progress
tommy&Jerry... -ne uppoo!!! Pentuna kateltii niitä hulluna, ja tos kuukausi takaperin tein LÖYDÖN, eli löysin kaupasta kokoelman parhaita jaksoja... Jos ´joku ei oo nähny, hommatkaa ja KATTOKAA!!! Saatte NAURAA!!! *nauru* *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

MADDS

Posts: 294

#80 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Nikke Knatterton on kyl ihan ykkönen!!!!!!!! *plur*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck