Piirretyt

141 posts, 8 pages, 50,885 views

#21 • • *Mirri* Guest
Vähänkö mä rakastan piirrettyjä! *sydän* Esim. Nemoa etsimässä ja Karhuveljeni Koda on niiiin ihania. Eli lue rivien välistä: Vähänkö itkin ja nauroin ku katoin niitä. *iloinen* Nii ja Keisarin uudet kuviot. *muhaha* 90 apinaa omenoita söi, yks hyppäs kattoon ja päänsä löi... *nauru* Vai miten se meni? *ding*
vanhus

#22 • • vanhus
pitäähän piirrettyjä kattella aina välilllll*nauru**joo**iloinen*
Mikki

#23 • • Mikki
Tehotyttöjäkin kattelen oikein mieluusti *vink*

--
Names are for friends, so I dont need one.

-Kerttu-

#24 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mikki:
Tehotyttöjäkin kattelen oikein mieluusti *vink*

*iihhih* GO TEHIKSET GO! *blush*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Henna

#25 • • Edited Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

*Mirri*:
Vähänkö mä rakastan piirrettyjä! *sydän* Esim. Nemoa etsimässä ja Karhuveljeni Koda on niiiin ihania. Eli lue rivien välistä: Vähänkö itkin ja nauroin ku katoin niitä. *iloinen* Nii ja Keisarin uudet kuviot. *muhaha* 90 apinaa omenoita söi, yks hyppäs kattoon ja päänsä löi... *nauru* Vai miten se meni? *ding*

Yx pomppas kattoon ja päänsä löi...*lmao**nauru* Se onki ainoo piirretty mikä on mun mielestä paljon parempi suomen kielellä. Saa kyl hyvät naurut!

Cow and chicken, i am weasel, dexters laboratory...kaikki hyvii. Ja Homer roks!!
I *sydän* cartoons... ikuinen lapsi*hih*
d0a

#26 • • d0a Burb!
Nykyään taitaa tulla katteltuun loistavia Batman jaksoja subtv:ltä ja neloselta Spounge Bobia (Paavo Pesusientä *nauru* ). JA tietenkin SIMPSONIT (jälleen kolmoselta alkaa tuleen) on ehdottomasti koko television parhain sarja!
patis

#27 • • Edited patis 10
Ehkä paras piirretty leffa: The Secret of NIMH
(suomennettuna tais olla rouva brisbyn salainen maailma tjsp.)

Sarjoista parhaat on

Ren ja Stimpy
Cow & Chicken (alkaa tulla subtv:ltä sunnuntaisi =)
Futurama

Simpsoneista meni idea jo monta tuotantokautta sitten.
SpongeBobia olen yhden jakson katsonut, ei vakuuttanut.

Ja miksi tämä topikki on häröilyssä?
Occu

#28 • • Occu
Tykkään kaikenlaisita piiretyistä, mutta parhaimpia ovat kyllä Disneyn klassikot...
Eilen tuli juuri sekin todistettua ja katsottua karhuveljeni Koda. Aivan mielettömän mahtava elokuva *hihu*

Tosin kyllä noi la. aamun piiretytkin toisinaan uppoo, riippuu olotilasta *hih*

--
..::MOI::..

Lnn Sika

#29 • • Edited Lnn Sika
Futurama on ehdoton ykkönen *joo*
Bender on mun idoli *hih*
#30 • • niomic Guest
Yks vitaali vaihtoehto puuttuu:

Transformers G1

Megatron + metroplex + ultra magnus <10
#31 • • Cera Guest

patis:
Ehkä paras piirretty leffa: The Secret of NIMH
(suomennettuna tais olla rouva brisbyn salainen maailma tjsp.)

Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa. :P
ostin sen just hetki sitten tosta alakerran videokaupasta suskille, kun yhessä vaiheessa puhuttiin tästä elokuvasta jatkuvasti mut ei muistettu nimeä.. ^__^

se on kyl aika huisin jännä.
hemuz

#33 • • hemuz kätevä emäntä
Toy story 2 *plur*
chibit

#34 • • chibit
Ite vannon Animen nimeen, mitä härömpi sarja sen parempi*justjoo*
Toisaalta disneyltä löytyy ehkä paras piirretty ikinä "leijonakuningas"
ja 'ice age' varsinkin dvd extroissa oleva 'oravan tarina', nauroin kippurassa ja ilon kyyneleet silmissä.

että näin...
*kiitoskiitos*
#35 • • greenie Guest
Noh, tietysti Simpsonit, Futurama, South Park ja Family Guy.

Näin kuitenkin seuraavaa sarjaa ja en tiedä.. oli jotenkin sen verran oudolla tavalla söpö, että pidin ;)

panda.jpg
Nemes

#36 • • Nemes Balearium
Simpsonit, Futurama *jiihaa*
Tällä hetkellä kattelen Darkwing Duckin ekaa tuotantokautta ja Full Metal Alchemistin koko sarja just menossa, molemmat on hyviä eri mielentiloissa =D ja just sain katottua spawnin piiretyn mikä oli todella hyvä. =D Mut yleisesti ite ainakin oon piirrettyjen suuri ystävä =D
Fyrisch

#37 • • Fyrisch
Simpsonit, Futurama ja kukkulankuningas..noit tulee seurattuu, ja muut saman tyyliset beavis and butthead, ren and stimppy jne :)
Mikki

#38 • • Edited Mikki

Nemes:
Tällä hetkellä kattelen Darkwing Duckin ekaa tuotantokautta...

Mistäs oot löytäny???

--
Names are for friends, so I dont need one.

QueenB

#39 • • QueenB Yuki-Onna
Jeps, harmi tosiaan et tohon voi äänestää vain yhtä. olen ihan kauhia piiretty-addikti. Menee aika monet erilaiset mut huippuja ovat:
Ice age, nemoa etsimäs ja muu pixarin tuotanto.
Shrek 1&2
Henkien kätkemä ja totoro ja muu Studio Ghiblin tuotanto.
Disneyn klassikot

sarjoista:
muumit, ehdottomasti, on kivaa kattoa serkkupojan kans niitä (serkku on n 5v.)
futurama ja simpsonit
tehotytöt
ghost in the shell

nooh, jos tos oli muutama, sit on tietty kaikkee muutakin mut tos oli parhaimmat.
#40 • • Cera Guest

a:
Ainii ja jos kasarialun japanimaatiot kuten tao tao ja nils holgersson natsaa ni sit ei pidä unohtaa lusikkamummoo myöskään :)

Mikä ihmeen lusikkamummo. :D
voisin tosi hämärästi muistaa ehkä. Mut sit taas mietin et oliks se mukana jotenki tohtori sykerössä? ::D
tohtori sykerökään ei ihan oo ollu mun juttuni, vaiks oon katellut sitä isoveikan ja siskon kanssa. mutmut. oon ollu nii pikkanen.
hetki sittenhän ne kyllä tuli uusintoina, ja sillon koitti vähän katselle. ee.

Histamiini! <3 siiitäkin muistaa vaan sen biisin ^__^
ja sen tyttökaverin...

Ja tykkäsin muuten ennen katsella viikonloppuisin kun aamulla tuli kaikkea tosi kivaa
Ankronikkaa ja Tikun ja Takun pelastuspartiota.
ja oooh HE-MAN!!

Nykyään jos näitä tulee, ne on tehty uudestaan semmoisiks ällöttäviks kuriksi joita varmaan kukaan ei voi katsoa :(
Ja jos joku katsookin, niin varmaan ilman ääntä, en tajua miks kaikki piirretyt nykyään dupataan suomella kun englanti kuulostaa niin sata kertaa paremmalta :P mitä välii vaiks lapsi huutaakin sua aina lukemaan, EIKS SE NYT OO VANHEMMAN TEHTÄVÄ.
oho.

apua tätä listaa vois varmaan jatkaa loputtomiin :D