Premier Nights

105 posts, 6 pages, 28,055 views

Janne

Posts: 1,330

#101 • • Janne kipee ukkeli

Dorka:
...suoraan sanottuna mä en ymmärrä mitä täällä ihmiset kitisee, poket tekee kirjaimellisesti niiden työtään antamatta kenellekkään etuoikeutta. minusta tämä on hieno asia, muo enemmän vituttaa viidakonlaki mikä monissa muissa paikoissa pätee et tunnet poken jotenkin niin kaikki menee jonon ohi jne. nyt jokainen oli se vaikka presidentti näyttää paperinsta ja jonottaa kiltisti.



Toivottavasti et käsittänyt mun kommenttia järjestysmiehen suoraselkäisyydestä ironiseksi, sillä se oli ihan rehellinen mielipide. En jäänyt ovelle kitisemään asiasta, vaan lähdin kiltisti kotiin (huvittuneena tietysti, mutta en vihaisena missään mielessä). Mieluummin näin kuin monien muiden paikkojen naamavippimeiningillä tai jenkkityylisellä velvet ropella.
onni3mk

Posts: 3,973

#102 • • onni3mk Onni on.
Nyt on pakko laittaa jotain positiivistakin palautetta niistä pokeista.

Eilen olin Supercooleissa ja kun lähdin kahden aikaan pois, siellä narikassa oli kyllä tosi kohtelias ja hyväkäytöksinen poke. Kiitos hänelle *kiitoskiitos*. Jos tätä viestiä vain saisi eteenpäin sen verran, että hän itsekin kuulisi nämä kehut. Oli todella mukava lähteä pois Premistä, kun sai kerrankin hyvää palvelua ihan viimeiseen asti.

--
Onni on.

Fyrisch

Posts: 4,525

#103 • • Fyrisch

onni3mk:
Nyt on pakko laittaa jotain positiivistakin palautetta niistä pokeista.



Vaikka ei ennenkää ollu mitää negaa sanottavaa niist nii pakko hehkuttaa et rentoo meininkii *hih* eilenki ku heitin taskuparkkii auton nii poke roiukkuu ovest ulos ja huutaa "se on helvetin hyvin siinä, sisään vaa" tms
ezzy

Posts: 8,060

#104 • • ezzy Droid-pappa

onni3mk:
Nyt on pakko laittaa jotain positiivistakin palautetta niistä pokeista.

Eilen olin Supercooleissa ja kun lähdin kahden aikaan pois, siellä narikassa oli kyllä tosi kohtelias ja hyväkäytöksinen poke. Kiitos hänelle *kiitoskiitos*. Jos tätä viestiä vain saisi eteenpäin sen verran, että hän itsekin kuulisi nämä kehut. Oli todella mukava lähteä pois Premistä, kun sai kerrankin hyvää palvelua ihan viimeiseen asti.



word! Ojensi takin päälle about kaikille =) gentlemaani
UnityF

Posts: 15,721

#105 • • UnityF joo just se

tommyboy23:
-klip-



mä en jaksa tapella / väitellä mutta oletetaan että sinulla olisi bileet johon tulee paljon porukkaa ja tahot että ilta onnistuu. Paikalle saapuu joukko huonosti käyttäytyviä ihmisiä ja ahistelevet ym kiusaavat ja lesovat ja koittavat saada riitaa aikaseksi + polttavat laittomia aineita. Sinä sitten meet pyytää portsareita heittämään ne ulos koska ne selkeesti häiritsee muita ihmisiä ja pilaa koko iltaa. portsari ei poista niitä koska hän ei sattunu näkemää / löytämään mitään.. joten pääjärkkäri + muut bilettäjät jääköön kärsimään ja toiset poistuu iso hymy naamalla ja virnestelevät selän takana kun saivat jäädä. Että ota ne ruusut pois silmistä ja ajattele välillä myös toiselta näkökulmaltä.
Sen takia kun nyt 5 ihmistä sai jäädä pilaa muitten iltaa niin premi menetti monta monta monta muuta asiakasta + sai negatiivista palautetta paljon koska he eivät suostuneet poistamaan ne muutaman häirikön. Et kumpi hävisi sittenkin. sääli että se oli ravintola. Loppupeleissa maine vain kasvaa ja kohta siellä hilluu pelkästään niitä leso tyyppejä ja "normi" asiakas ei haluu enää tulla sinne viettämään iltaa koska ei haluu haistella kannabiksen hajuu / ei haluu tulla ahistuneeksi/ ei haluu että hänelle haastetaan riita. Ja tää koskee ihan mitä tahansa paikkaa. Että sen verran jos mä oisin poke niin kunnioittaisin kyllä järjestäjän toiveita.