Labyrinth 2003

191 posts, 10 pages, 28,544 views

PsyTranceFormer

Posts: 752

#161 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis

[hahmo]:
labyrint ei ole tulossa mun tietojen mukaan 28.02.2004 ..tuona päivänä ON TAMPEREELLA luvassa isot bileet..paikkana ei ole metroauto areena, vaan TAMPERE-TALO ..lisää infoo kunhan saadaan hommaa eteenpäin..




Kuten huomaatte niin ainakin Tampereella on tuolloin 28.2. luvassa jotkut isot bileet..

[muokattu 23.11.2003 21:24]
Viltsu

Posts: 2,010

#162 • • Viltsu noname
no ei helvetti Millenniumki vielä samana päivänä. siis 28.2

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4365

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

PsyTranceFormer

Posts: 752

#163 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Mikä vittu siinä on että aina kun jotain isoa järjestetään niin niide pitää olla päällekkäin... Ei mitään järkeä... ei ainakaan tällä tavalla saada bileitä kannatamaan, saati sitten porukkaa niihin..
She

Posts: 717

#164 • • She

Hatec:
Mikä vittu siinä on että aina kun jotain isoa järjestetään niin niide pitää olla päällekkäin... Ei mitään järkeä... ei ainakaan tällä tavalla saada bileitä kannatamaan, saati sitten porukkaa niihin..



Totta.
Mutta mä ainakin menen kyllä serenaan labyunitykekkereihin.. *joo**pihkassa*
keisha

Posts: 1,394

#166 • • keisha bullet with butterfly wings

Viltsu:
no ei helvetti Millenniumki vielä samana päivänä. siis 28.2

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4365

Mä ainaskin suuntaan tonne. Voipi olla aikasta luksusta tulossa*sydän**sydän**sydän**sydän* *kikakika*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Viltsu

Posts: 2,010

#169 • • Viltsu noname
On mennyt tämä topikki jo vaarallisen kauan alkuperäisestä :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ella_

Posts: 1,329

#170 • • ella_
äh.. tähän tarttis rusketuksen

--
Elementary, my dear.

-P

Posts: 4,972

#171 • • -P
jopas on, nyt ei kyllä tiedä mihin menee *täh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jussi Soro

Posts: 6,385

#172 • • Jussi Soro choon!

Ankeus:
jopas on, nyt ei kyllä tiedä mihin menee *täh*


Pelimies menee kaikkiin :)
Viltsu

Posts: 2,010

#173 • • Viltsu noname

kei:
---
Viltsu:
no ei helvetti Millenniumki vielä samana päivänä. siis 28.2

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4365

---
Mä ainaskin suuntaan tonne. Voipi olla aikasta luksusta tulossa*sydän**sydän**sydän**sydän* *kikakika*



bändäri ;P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

Posts: 8,258

#174 • • Jone Archibald Haddock

alien
pirun nätti mainos! =)



Mjaa, jos toi on tekijänsä ekoja harjoitusduuneja, niin joo, on. Muussa tapauksessa olisin ton ”nätteyden” suhteen melko eri mieltä enkä varsinkaan laittaisi mukaan sitä korostavia määreitä.

Mut joo, ehkä tää ei oo ”flabakritiikki”-topic.
Avatar
#175 • • ALIEN Guest
mjaah... *pelle**nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#176 • • ezzy Droid-pappa
sony-ericssoninlogoa hieman väännelty ja laitettu flabaan =)
Mikcore

Posts: 914

#177 • • Mikcore Eternity has passed

JussiS:
Pelimies menee kaikkiin :)



Totta :)(:

Ootko mukana?
Jone

Posts: 8,258

#178 • • Jone Archibald Haddock

J-Tone:
---
Jone:
Mut joo, ehkä tää ei oo ”flabakritiikki”-topic.

---
Kerros nyt vielä kuitenkin mitä vikaa tossa on, kun mun silmissä se näyttää varsin nätiltä. Kevyt ja kuvaa otsakettaan mielestäni erinomaisesti. Onhan tuo ehkä vähän turhan harmaa, jos nyt jotain vikaa on pakko kaivaa. Kääntöpuolta en ole nähnyt enkä myöskään painettuna.



Miten se sua koskettaa mitä vikaa tossa mun mielestäni on?

Kerron nyt sitten kuitenkin pyynnöstä oman mielipiteeni:
Kuvana käytetty objekti vihreine nesteineen näyttää tekijänsä ensimmäiseltä 3D-ohjelmien käyttöharjoitukselta ja ei ole sellaiseksi sinänsä ollenkaan huono; Tollasia vaan tekee niiksi ekoiksi harjoituksikseen joka toinen ko. ohjelmia käyttävistä, loput tekee jotain donitsi-variaatioita tjsp. Kuva on kuitenkin flabaan onnistuttu ryssimään niin, että sitä on mitä ilmeisimmin venytetty horisontaalisesti, joka tekee siitä omituisen (eikä mitenkään posiitiivisessa mielessä) näköisen. Ihmettelen myöskin on päälle vedetty vielä jotain tässä tapauksessa täysin turhaa radial blurria tvm, koska vihreästä nesteosasta lähtee alaspäin omituinen ja häiritsevä ”hakanen.”

Valkoiset reunukset on hyvin käytettynä ihan toimiva juttu, mutta noin ohuena ne on IMO enemmän häiritsevät kuin mitään lisäarvoa designiin tuovat. Käytössä on fonttina ilmeisesti Verdana (tai joku hyvin lähellä sitä oleva fontti), joka ei natsaa kuvan yleiseen fiilikseen juuri mitenkään. Yhden kirjaimen capseillä vetäminen on myöskin ”teen näitä juttuja aika ekoi kertoi”-ihmisen veto ja hilppasen huvittaa mua sellaisena.

Flaban asettelussa juuri mikään ei natsaa keskenään ja koko hässäkästä jää omituinen fiilis.

'nuf said?

Tätä kritiikkiä ei ole tarkoitettu dissaukseksi, koska jokaisen täytyy aloittaa jostain ja itse kullakin meistä on vielä matkaa jäljellä ennenkuin olemme valmiita ”asiantuntijoita ja ammattilaisia.” Mun itseni tekemät flabat eivät omasta mielestäni edusta ollenkaan sitä tasoa mitä haluaisin asiakkailleni tarjota, mutta tiedostan sen sentään itsekin ja tähtään parempaan kerta kerralta.

[muokattu 28.11.2003 12:56]
keisha

Posts: 1,394

#179 • • keisha bullet with butterfly wings

Viltsu:
---
kei:
---
Viltsu:
no ei helvetti Millenniumki vielä samana päivänä. siis 28.2

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4365

---
Mä ainaskin suuntaan tonne. Voipi olla aikasta luksusta tulossa*sydän**sydän**sydän**sydän* *kikakika*

---


bändäri ;P

Pahinta laatua.*hih*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

-P

Posts: 4,972

#180 • • -P

kei:
---
Viltsu:
---
kei:
---
Viltsu:
no ei helvetti Millenniumki vielä samana päivänä. siis 28.2

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=4365

---
Mä ainaskin suuntaan tonne. Voipi olla aikasta luksusta tulossa*sydän**sydän**sydän**sydän* *kikakika*

---


bändäri ;P

---
Pahinta laatua.*hih*



noista tulossa epävirallisesti mun synttäri-millenniumit! *sydän**sydän**sydän*

[muokattu 28.11.2003 23:16]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell