Labyrinth 2003

191 posts, 10 pages, 28,539 views

Mark

Posts: 7,311

#1 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Noniin, sehän on ollu joka kevään suurin hupi, eli arvuutella kuka tulee iso Labyn päästaraks, koska ne on jne.. Nyt ainakin mun laskutaidolla voidaan melkeen laskea tosta tieston colorsin esiintymisestä ja viime vuoden ison labyn puuttumisesta (labyposse haluaa varmaan näyttää tänä vuonna mistä kana pissii) yhteen 1+1=247, eli mun villi veikkaus on et samana vkl:na ois tosiaan tuo Labyrinth 2003 ja päästarana kukas muukaan kun tiesto *pihkassa* Njam!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Ant

Posts: 1,351

#3 • • Ant africant
No miltäs näyttää PvD:n aikataulut tälle keväälle?

--
...antwillalwaysbewithyou...

Avatar
#4 • • yana Guest
Mark:

(labyposse haluaa varmaan näyttää tänä vuonna mistä kana pissii)



ne tekee sen muutenkin, ja jos se olis tulossa labyyn samanaviikonloppuna niin no way in hell tieston tanne tulosta annettaisi ensin kuulua street beatista ja jonkun colorsin kerätä pisteet siitä.
Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
JussiS:

No Tiestolta löytyy tällasia keikkoja samalta viikonlopulta:

28 Sweden - Stockholm, Fokused
29 Denmark - Copenhagen, Vega
30 Finland - Helsinki, Club Colors

Lähde: http://www.primetimemanagement.com/bookings.php?dj_ID=5



no wwittu! ois se vaan ollu nannaa..*uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

r0n

Posts: 2,258

#6 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Mark:

no wwittu! ois se vaan ollu nannaa..*uuh*

-M[/quote]


Juuh....

Perjantaina etkot
Lauantaina Main-event
Sunnuntaina viralliset jatkot (Illusions?)
Sunnuntaina illalla jatkojen jatkot @ Colors

*ökkö**ökkö**ökkö*

Mut kyl Haba ois jo alkanu mainostamaan sitä niin perkeleesti jos niin oikeesti olis... mut ainahan voi toivoa

--
6er reihe

henkka

Posts: 4,973

#7 • • henkka
Mä vähän ainakin pelkään et seuraava Labyrinth on Summer Sound System.
Avatar
#8 • • yana Guest
henkka:

Mä vähän ainakin pelkään et seuraava Labyrinth on Summer Sound System.



edellisen labyn mainostus aloitettiin vuotta aikasemmin. _todellakaan_ _ei_ nykyisessä bileiden kävijätilastossa l2k3 toteutettaisi n. 2kk näkyvyydellä. (maalaisjärkikin jo kertoo että noi isoimmat starat buukataan huomattavasti aikasemmin kuin pari kuukautta ennen tapahtumaa etenkin jos kyseessa on pe/la, ja tuo jarjestaminen on oltava tiedossa jo aikaisemmin. preflaboja olis ollut liikkeella jo hyvin pitkaan jos se ois tos vaihees)

Obsmiley: *nukkuu*

[muokattu 16.1.2003 20:14]

[muokattu 16.1.2003 20:15]
henkka

Posts: 4,973

#9 • • henkka
yana4000:


edellisen labyn mainostus aloitettiin vuotta aikasemmin.



Joo oli muistaakseni päivämäärällenki tiedossa sillon ku rupesivat seuraavia LABYja mainostaa.
Mikcore

Posts: 914

#10 • • Mikcore Eternity has passed
Mitä tästä voimme päätellä?
Laby 2003 ei tule tänä vuonna :(
*mur*
Avatar
#11 • • tuntematon Guest
Mikco:

Mitä tästä voimme päätellä?
Laby 2003 ei tule tänä vuonna :(
*mur*



Mutta tuleeko Laby 2003 ensi vuonna *voiei*
Karski

Posts: 6,049

#12 • • Karski Pomon kätyri
Toi olin mä *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#13 • • yana Guest
tuntematon:


Mutta tuleeko Laby 2003 ensi vuonna *voiei*



vai laby 2005?
Susu

Posts: 1,077

#14 • • Susu The Nasu
Olisihan se mukavaa,kun en o vielä päässy nauttimaan ko. herkusta, mäkin haluisin ja niin varmaan haluisi moni muukin. Ainahan sitä saa toivoa*enkeli*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Mark

Posts: 7,311

#15 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mikco:

Mitä tästä voimme päätellä?
Laby 2003 ei tule tänä vuonna :(
*mur*



labyn sivuilta:

This year's Labyrinth main event has been cancelled due to the difficult situation with foreign headliners and Finnish scene at the moment. We want to produce only top-class events and decided to move forward organising the next year's event instead of making an event with mid-class line-up and production.


eli mitäs vittua?! Toi on ollut tuolla viime syksystä = toi nyt ainakin vihjaisi että olis tulossa, onko sit syksyllä or what? Goddammit, toinen kevät putkeen jo ilman isoo labyy, sucks ass! *eiei* Täytynee lähtee Gatecrasher NEC:iin *hih**pihkassa*

-M

[muokattu 20.1.2003 14:40]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#16 • • tupang Guest
mid-class production and artists! *lol*

Voi vittu kun voikin huonosti hypettää...
Avatar
#17 • • yana Guest
tupang:

mid-class production and artists! *lol*

Voi vittu kun voikin huonosti hypettää...



*lol* olkoon dj miten tahansa loistava teknisesti ja vaikka fyysisesti niin siltikin isommissa bileissä nimellä ja hypellä on suuri merkitys.

turha sitä kieltää, oli miten puristi tahansa
Opamox

Posts: 489

#18 • • Opamox
Tietääkö muuten kukaan miksi labyrinthin sivuilta on kokonaan poistettu guestbook?Tapasin jopa lukea sitä mut poijjaat on poistanu sen.....*uuh*
Howdy

Posts: 7,955

#19 • • Howdy Oldie
Otin tossa yhteyttä labyrintin järjestäjiin kun on vähän hämännyt tuo juttu....sanoivat että kevään kekkerit ois mietinnässä mutta ei mitään varmaa tietoa....ota siitä sitten selvää.....tuskin tulee...

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#20 • • ichi Guest
Mark:


This year's Labyrinth main event has been cancelled due to the difficult situation with foreign headliners and Finnish scene at the moment. We want to produce only top-class events and decided to move forward organising the next year's event instead of making an event with mid-class line-up and production.



Toi teksti on kyl ollu tuolla kauemmin, se koskee
vuotta 2002 eikä 2003, eli Labyrinth 2003 on ihan mahdollinen vielä. Tosin se esimainonnan puute meinaa sitä et ne on joko radikaalisti vaihtanu tekniikkaa tai sit ne pitää se loppukesästä tmv. ei sitä tiedä koskaan.

En kyllä itse spekuloisi mitään suurempia (mitä olen mahd. jo saattanut tehdä(tosin vahingossa))

Labyrinth 2003 joko on tai ei ole.
Aika sen näyttää.

Watashi wa ai suru Kimiko.
Sore wa himitsu desu.