Labyrinth 2003

191 posts, 10 pages, 28,569 views

Individual

Posts: 10,942

#101 • • Individual HYPNO!

UzU:
---
Ankeus:
Voi jumankauta... ei voi olla *sydän**sydän*. 28.2 on muistaakseni sellainen päivä jolloin suomeen saapuu eräs iso nimi, tosin en paljasta kuka *hali**vink*

---



Itsekin olen kovasti kuullut huhuja yhdestä isosta nimestä juuri tuolle päivälle.. ja kyseessä ei ole edes stadi-bileet... ;)

Oih minkä tunteen tästä saakaan kun (luulee) tietävänsä jotain salaista :D




Se dj on Dj John Isonimi Texasilainen maanviljelijän poika, jolla on suomalaiset sukujuuret.
Soitti ekat keikkansa 20-luvulla Hiski Salomaan kanssa b2b oikein ameriikan levyjä, nykyinen tyyli on 80 vuoden dj-uran jälkeen muovautunut tech-house country westerniksi...
*täh**täh*
T:T
Ozie

Posts: 1,389

#102 • • Ozie
Jee mäki tiiän oon nyt tosi UG? *ding*
Mut joo, vois ruveta läbyposse heruttaa jo vähän lineuppia *hih*
Howdy

Posts: 7,955

#103 • • Howdy Oldie
Nauraa ... toi sama ralli oli 2002 ja 2003 ja mitään ei tullu .. eiköhän katsota että joku ensin ilmottaa jotain .. eikä näitä huhupuheita ja omia päätelmiä .. *justjoo**hahjust*

[muokattu 13.11.2003 19:43]

[muokattu 13.11.2003 19:44]

--
Käpy vailla vertaa

[Nuclear]

Posts: 5,855

#104 • • [Nuclear] el aprendiz

Howdy:
Nauraa ... toi sama ralli oli 2002 ja 2003 ja mitään ei tullu .. eiköhän katsota että joku ensin ilmottaa jotain .. eikä näitä huhupuheita ja omia päätelmiä .. *justjoo**hahjust*


Hehe, topikki on ”puskaradio” foorumin alla. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#105 • • ALIEN Guest
ei mut se on varma juttu, et nää pidetään Tamperella! *joo*
henkka

Posts: 4,973

#107 • • henkka
Domma Zwei
Avatar
#108 • • ALIEN Guest
kuulin et niitä ei järkätäkään *nyyh*

katellaan sit 2005 uudestaan ;)
efo

Posts: 1,908

#109 • • efo Laserpoint
Mielestäni tää ”puskaradio” osasto on aika vaarallinen. Mut hyvää viihdettä*joo**iihhih*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

dodii

Posts: 4

#110 • • dodii
Labyrinth tampereella????? :D

--
<< D >>

Avatar
#111 • • ALIEN Guest
joo joo!! Labyn posse huomasi, kuinka paljon Metroauto-Areenalla on potentiaalia kunnon bileisiinkin, joten suunnittelivat pitää siellä seuraavat mega ihQ bileet!! Line upista ne eivät oo viel kertoneet mulle mitään... *iloinen*
efo

Posts: 1,908

#112 • • efo Laserpoint
ID-T rakentaa vuonna 2004 kesällä Forssaan ison areenan jossa Sensation bileet pidetään vuosittain*ding*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#113 • • ALIEN Guest
ei helvetti!! vähän ihkuu beibe jeah!! *plur*

oon varmaan ikuisuuden odottanut et Forssaan saatais jotkut mega bileet mille stadilaiset itkisivät kateudesta! hahah *hih*
Vivo

Posts: 178

#114 • • Vivo

efo:
ID-T rakentaa vuonna 2004 kesällä Forssaan ison areenan jossa Sensation bileet pidetään vuosittain*ding*



Vois ehkä menoki parantuu... ei noissa ulkomaan bileissä niin erikoinen meno oo. Ei ainakaan Sensationissa viime kesänä ollu.

--
one foot in the rave

Avatar
#115 • • ALIEN Guest
kuulin et Sedu Koskinen osti labyrinthin ja et resident dj olis Seppo Hovi ja esitanssijana itse Matti Nykänen ;)
-P

Posts: 4,972

#116 • • -P

UzU:
---
Ankeus:
Voi jumankauta... ei voi olla *sydän**sydän*. 28.2 on muistaakseni sellainen päivä jolloin suomeen saapuu eräs iso nimi, tosin en paljasta kuka *hali**vink*

---



Itsekin olen kovasti kuullut huhuja yhdestä isosta nimestä juuri tuolle päivälle.. ja kyseessä ei ole edes stadi-bileet... ;)

Oih minkä tunteen tästä saakaan kun (luulee) tietävänsä jotain salaista :D



kyllä kyllä. ei tosiaankaan ole stadi bileet :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

misjah

Posts: 3,373

#117 • • misjah Team Sika

alien:
kuulin et Sedu Koskinen osti labyrinthin ja et resident dj olis Seppo Hovi ja esitanssijana itse Matti Nykänen ;)


*nauru**iihhih**nauru**iihhih*

--
www.team*possu*.tk

hallucinogen

Posts: 8,190

#118 • • hallucinogen Edain

efo:
ID-T rakentaa vuonna 2004 kesällä Forssaan ison areenan jossa Sensation bileet pidetään vuosittain*ding*



Ja Armin Van Buuren ottaa Suomen kansalaisuuden ja soittaa joka keskiviikko everissä *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#119 • • ALIEN Guest

misjah:
---
alien:
kuulin et Sedu Koskinen osti labyrinthin ja et resident dj olis Seppo Hovi ja esitanssijana itse Matti Nykänen ;)
---
*nauru**iihhih**nauru**iihhih*



mitäs naurat *possu*?? ...ei se ollut vitsi! ite oon aika pettynyt kyl... *uuh*





(*pelle**iihhih*)
hahmo

Posts: 119

#120 • • hahmo
labyrint ei ole tulossa mun tietojen mukaan 28.02.2004 ..tuona päivänä ON TAMPEREELLA luvassa isot bileet..paikkana ei ole metroauto areena, vaan TAMPERE-TALO ..lisää infoo kunhan saadaan hommaa eteenpäin..