Paarma 23.10.2004 @ Helsinki

69 posts, 4 pages, 11,709 views

innae

Posts: 1,377

#41 • • Edited innae PaskaJätkä
Oli kivaa. Ja hyvin se meni Maija, minä tykkäsin*hymy*. Menoa haittasi alkava nuha jonka takia aivastelinpärskin aina välillä huolella ja pikkuisen verta vuotava nenu. Sekä kulahtaneet kenkäni jotka hiersivät jalkojani. Ja en tiedä että johtuiko mistä mutta menin ihan tukkoon (siis nenä) ja vasta himassa auttoi kun otin allergialääkettä ja levitin vicksiä.
Mutta kivaa ja hieman lämmintä oli. Kiitokset Maijallle ja Jarkolle juttuseurasta. "kyllä sitä nuorena jaksaa"

t. Nti nro 33 (2 kivan paidan omistaja)

Kiitokset hra 33*hymy**kiitoskiitos*

--
PaskaJätkä

Avatar
#42 • • Cera Guest

Astaroth:
Vaatteita.



Joh. just kilautin kaverille ja kysyin... :D
vähänkö harmillista. oisin halunnu :(
Damien

Posts: 2,882

#43 • • Damien [tr3ox]

innae:
Kiitokset hra 33*hymy**kiitoskiitos*



Ollos hyvä, (*Damn you small Italian clubwear!!!*). . .


Hahaa! Oliko kivaa, no oli. Kiitti Maikulle hyvästä setistä, Maijalle myös kiva että pääsit, Junori prkl! äijä soitti kuin mies, Heidi
hyvin svengas, Sami parasta Hardstyleä mitä oot tähän mennessä soittanu. Honesty, Kalle Noora Jake, oli hyvä rundi tack.
Öitä...
onni3mk

Posts: 3,973

#44 • • onni3mk Onni on.
Joo tota..Anteeks *blush*
*känni* + Onni = *eiei*

Kai ne ihan hyvät kemut oli, kiitos vaan *hih**blush*

--
Onni on.

lellukka

Posts: 23

#45 • • lellukka pieni ellu
huh, olipas kyllä taas oikein riemmukkaat kemut, vaikka edellisen illan menot hieman painoi päällä....
mutta siis kiitoksia kiitoksia!! oikein mukavaa oli*aplodit*

ja onnea vielä kaikille paidan voittaneille!!!
pienestä hässäkästä huolimatta palkintojen jako onnistui oikein hyvin*iloinen*

seuraavaa paarmaa jo odotellessa...
ja jussi paljonkos mun pitääkään maksaa että pääsen silloinkin mukaan roudailemaan...*vink**nauru*
mureena

Posts: 112

#46 • • mureena suppa greg numbah wan
hyvältä näytti alkumetreillä *possu*
harmi ku joutu edustamaan loppuilta muualla.
Sami pistä sitä mixiä tuleen nii jutellaan siitä helmikuun keikasta tarkemmin!
Avatar
#47 • • Taika Guest
Paikka oli ihanan pieni ja tunnelmallinen, musiikki hyvää ja baarihenkilökunta loistavaa!*aplodit*
Se tikku hukkui jo kyllä alkumetreillä mutta ehkä mä selviän siitä etten voittanut mitään..*justjoo*

Kiitos tytöille, teidän kanssa ei käy aika pitkäksi..*vink*
UnityF

Posts: 15,721

#48 • • UnityF joo just se
*kiitoskiitos* Miunkin puolesta paarman posselle. *joo*

Oli kyllä mahtava ilta *plur*
Paikalla oli ihanasti tuttuja ja ohhoh mitä musaa..

Special super kiitos rakkaalle Mayahille siitä ekasta biisistä. Mun maailma katosi ja olin kauniissa paikassa jossa oli vain minä ja musiikki. Se hetki oli täydellinen. *sydän*

ensi paarmoja odotellessa... *jiihaa*
samuli

Posts: 37

#49 • • samuli setä samuli
kyllä myös minun on todettva, *kiitoskiitos* kaikille oikein mukavasta illasta.

tuttuja oli paikalla mukavasti ja tulipahan pari uuttakin tuttavuutta *hih*

musiikki, se oli mukaansatempaavaa vähintäänkin, kyllä kelpasi pistää halalla koreasti.

*joo* seuraavat paarmat.. sinne todellakin *jiihaa*

--
Hmm... Nice! *

discopöllö

Posts: 128

#50 • • discopöllö Bijou
Paarma posse kiittää ja kumartaa *kiitoskiitos*.
Oli hauska huomata että kilpailussa porukka tosiaan löysi toisensa ja kaikki kymmenen "paria" saivat Koroshi paidat. (Tässä vielä kaikille epätietoisille, että vihreissä ja punaisissa tikuissa oli samat numerot, ja väkijoukosta toisensa löytäneet kymmenen ensimmäisen tikkuparin omistajaa saivat molemmat paidat.)

Kiitos koko henkilökunnalle; Umon posselle ja omalle. Sashan setti oli aivan loistava, mutta myös Junior soitti mielestäni parhaan settinsä ever :)

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Optik

Posts: 1,691

#51 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Loistavat kekkerit totta tosiaan *joo*

Damienin ja Dominan setit saivat jalan vipattamaan, mayahin setti toimi loistavasti myöskin... Mutta Junior ja Sasha räjäyttivät pankin *jiihaa**aplodit*

Isot kiitokset kaikille ihkuille bileseurasta *hali*

Onni3mk, UnityF, Toshbi, Pinjuzka, Sakin ja kaikki muut *hali**pus*

Kiitoksia myöskin punaisen glowstick #3:n kaunille omistajalle, ettei tarvinnut lähteä bileistä pois ihan tyhjin käsin *hali* *hih*

Tiedä sitten mille ihmeen pygmeille nuo paidat on oikein suunniteltu, kun koko L mahtuu juuri ja juuri päälle... Ei tällainen kukkakeppi nyt NIIN lihava voi olla.. *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Damien

Posts: 2,882

#52 • • Damien [tr3ox]
Dodiin, nyt on päästy ohi kemuista ja matskut saatu osittain purettua.
Matskua tuli oikein mukavasti talteen ja niistä tuotetaan tässä lähipäivinä DVD mihin tulee kuvia, videota ja miksit Paarman residenteiltä. Hinnasta ei ole vielä tietoa (max 20e), saatavuus näillä näkymin Honesty.
Miten paljon tälläinen paketti kiinnostaisi ihmisiä?
KaveriTavara

Posts: 440

#53 • • KaveriTavara pyryharakka
oli kyllä taas kerran niin mahtvat karkelot *jiihaa*'sydän*
en nyt oikeen jaksa mitään runoilla, mutta kivaa oli ja seuraavia paarmoja jäädään odottamaan *iloinen*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Ceppu

Posts: 97

#54 • • Edited Ceppu Väsynyt operaattori
Kiwaa ol! Jaloissa vaan tais olla betonikengät joten ei noi koivet oikeen jaksanu nousta. Hoidinkin homman lähinnä sitten vaan seisoskelemalla siinä sivummalla musiikkia kuunnellen *hymy*

Junior ja Sasha F saivat kuitenkin suostuteltua jalat yhteistyöhön ja pääsinkin käyntiin vasta siin loppupuolella.. Sashalle kyllä kiitokset, sitä lopetusta parempaa saa hakea!! Ite olin ainakin siinä vaiheessa lattialla melkein ylös-alaisin*plur*

edit: typo
Avatar
#55 • • astaroth Guest

Damien:
Miten paljon tälläinen paketti kiinnostaisi ihmisiä?


o/
illusion

Posts: 1,061

#56 • • illusion team-sauna :D
Kiitoos*aplodit* oli kivaa, Maijan kans oli kiva tanssia jo alkuillasta, olin ekaa kertaa tossa paikassa, ja jäi ihan kivat muistot paikasta ja illan soittajista*hymy**jiihaa*
nn

Posts: 45

#57 • • nn
Kiitos kaikille, oli todella kivaa!
Ja niiin paljon oli kauniita naisia...
Ja spessu kiitos naisille jotka olivat dekkien takana!
t:J
Nil

Posts: 113

#58 • • Nil
Oli iha mahtavat bileet nääki. *aplodit*
Ens alkuu oli tosin vähä kankeeta toi tanssimine johtuen ehkä edellisen illan bileistä (Säde) ja siellä heilumisesta *jiihaa* mut pikku hiljaa alko päästä rytmii ja sit jotenki Sashan soittama extasy-biisi oli jotenki sellane et huh huh... *iloinen*
Su sit kyl huomas jaloissa ja muutenki et oli tullu vähä biletettyy mut oli kuitenki jotenki hemmetin hauskaa ja kaiken lisäks sain paidanki *hih*
Kiitokset sille tytölle jol oli sama numero.
Muistaakseni 26...*hali*

Nyt ku on taas bilekärpäne purassu ni voi olla et tuun sit kiertelee noid hardimpii bileit enemmänki *muhaha* et bileissä sit nähää *jiihaa*
hemuz

Posts: 2,178

#59 • • hemuz kätevä emäntä

Nil:
Kiitokset sille tytölle jol oli sama numero.
Muistaakseni 26...*hali*



Taisit muistaa väärin, ku mul oli 26 ja me saatii jotku koroshin levyt lohdutukseks... *joo*
Nil

Posts: 113

#60 • • Nil
No oisko se sit ollu 28 en kyl muista...*ding*