Paarma 23.10.2004 @ Helsinki

69 posts, 4 pages, 11,662 views

Rivakka

Posts: 593

#1 • • Rivakka T2xikerien
Loistavaa!! Kerrankin kunnon synttäri sempalot mulla *aplodit**jiihaa*

[muokattu 20.8.2004 14:59]
Zyklonius

Posts: 1,629

#2 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Suorastaan häkellyttävä konsepti kalaaseilla, I say. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Maihku

Posts: 1,186

#3 • • Maihku neiti hankala
mä oon niin täällä*plur*
lellukka

Posts: 23

#4 • • lellukka pieni ellu
*jiihaa*jeejeejee*jiihaa*
ei enää kun pari kuukautta seuraavaan paarmaan!!
kivakivakiva*hihu*
Cane

Posts: 48

#5 • • Cane orange one
Se on muuten paarmailtava taasen!

Orange one in!

--
orange one

mrpiglet

Posts: 34

#6 • • mrpiglet
Osuu tasan synttäripäivälle. Katsotaan josko täältä länsinaapurista pääsee paikalle pörisemään.
KaveriTavara

Posts: 440

#7 • • KaveriTavara pyryharakka
oijoi oijoi!!! tänne on tultava *jiihaa**sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Rocca

Posts: 3,064

#8 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Katosotaan jos päästään *hih* ainakin oon tyytyväinen viime kertasiin ja paikka toimis niinkuin pitikin *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#9 • • astaroth Guest
Jep, kelkassa ollaan! :)
discopöllö

Posts: 128

#10 • • discopöllö Bijou
Flyeri päivitetty tapahtumaosioon *jiihaa*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

hemuz

Posts: 2,178

#11 • • hemuz kätevä emäntä

Rivakka:
Loistavaa!! Kerrankin kunnon synttäri sempalot mulla *aplodit**jiihaa*

[muokattu 20.8.2004 14:59]



joo mullaki synttärijuhlat tääl ku ei sunnuntaina taida olla mitää *plur* *sydän*
Damien

Posts: 2,882

#12 • • Damien [tr3ox]
Kai ny ku me annetaan teidän voittaa, vai annetaanko ;) ? Jokainen voi tulla paikan päälle itse todistamaan ja lisänä tähän että kannattaa tulla jos haluaa Paarman vielä jatkavan. Nimittäin jos tälläkään kertaa ei tuu tarpeeks jengiä niin pärisijä lähtee huilimaan, elämä kun ei ole ilmaista...
discopöllö

Posts: 128

#13 • • discopöllö Bijou
Jee vihdoin tänään saatiin flaikkuja ihan itekin *plur* Viikonloppuna oli jaossa vaikka ei oltu nähty koko lappusta.. *täh*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

ELÄIN

Posts: 63

#14 • • ELÄIN Team 2hero
Melkee rupee jo jännittää pysyyks täl kertaa paita ja muisti mukana loppuun asti.*ding* Mut kandee ehdottomasti tulla yytsii ku mammat tykittää noi meiän kundit polvilleen!*jiihaa*
AntiVirus

Posts: 36

#15 • • AntiVirus Team 2hero
Ehdottomasti paikalla! BzzzzzT
Karkki -CZ-

Posts: 133

#16 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Hmm... Pitäisköhän sitä.... *nauru* Kai pitäis lähtee sitte siis tänne, oli viimeks ihan ok pippalot :)
discopöllö

Posts: 128

#17 • • discopöllö Bijou
Liput tästä päivästä eteenpäin myynnissä Honestyssa. Ja hintahan oli 10 ennakkoon. :)

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

discopöllö

Posts: 128

#18 • • discopöllö Bijou
Paarman menossa mukana Koroshi, joka jakaa illan aikana useita erittäin hyviä tuotepalkintoja. Luvassa on siistiä vermettä sekä naisille että miehille.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

discopöllö

Posts: 128

#19 • • discopöllö Bijou
Noniin vihdoin paarman uudistuneet sivut online! *jiihaa*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

m.gee

Posts: 235

#20 • • m.gee
no näähän nyt on ihan mustit kinkerit!!!*jiihaa*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....