Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?

476 posts, 24 pages, 171,343 views

Grizzley

#141 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Mila:
Tämäkin keskustelu on hyvä todiste täällä liikkuvan porukan älyllisestä tasosta.

*tipahtelureps* Tahaton huumori on aina parasta *nauru*

--
Signature summarily executed for treason

#142 • • greenie Guest
Tota tota.. tulin just suihkusta ja päällä on ainoastaan silmälasit (420 EUR tms).
k-0ne

#143 • • k-0ne SESSIONS2

greenie:
Tota tota.. tulin just suihkusta ja päällä on ainoastaan silmälasit (420 EUR tms).

Kuis oot noin halvat pokat ostanu ? ;) Ja jos yrität peitellä niil ittees, ni isontakon evai pienentääkö?
#144 • • Mila Guest

Ana:
Sarkasmi on aina tarpeellista.

Pyrin tällä siihen että pidän superhölmönä tollasta koko threadin ja kaikkien postaajien yläpuolelle asettumista tollasilla komenteilla että ”Mä en tosiaan tajua tätä porukkaa ettexte tajuu et toiset tykkää pukeutua mix dissaattee homot!!”.

Ei, sarkasmi ei ole aina tarpeellista.

Ja ilmeisesti itse sitten olet sitä mieltä että on korrektia riehua siitä että tälläisiä topikkeja perustetaan. Onko mun provosoiva lähestymistapa tähän ilmiöön paljon huonompi juttu ku niiden jotka itkee ja huutaa kun jotkut haluu tietää miten muut pukeutuvat. Ja ei, enhän mä asettanut itseäni kaikkien postaajien ”yläpuolelle”, vaan vain niiden jotka valittavat turhasta.
nomic

#145 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
yli 5
#146 • • greenie Guest

k-0ne:
Ja jos yrität peitellä niil ittees, ni isontakon evai pienentääkö?

Lähinnä yritän nähdä, että mitä täällä kirjoitellaan *nauru*
#147 • • CryOniC Guest
Oiskohan tää semmonen 170 e pläjäys...David athletics ja lenkille=)
Dementation

#148 • • Dementation wednesday?
Kengät 97
Housut 73
Paita 20
Huppari 30
Bokserit 5
sukat 1
Rannekoru 21
Kaulariipus 20
Kaulaketju 10-30 (en ole ihan varma)
Kulmakoru 35
Kielikoru 35
Yhteensä siis joku reilu 350

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aziz Combat Fighter

#149 • • Aziz Combat Fighter

Mila:
Ei, sarkasmi ei ole aina tarpeellista.

On se. Ainakin tällaisissa topikeissa.

Mila:
Ja ilmeisesti itse sitten olet sitä mieltä että on korrektia riehua siitä että tälläisiä topikkeja perustetaan.

si-sä-lu-ku-tai-to.

En ole kertaakaan riehunut topikissa siitä, että se on perustettu. Olen sen sijaan kritisoinut ihmisiä, jotka ostavat a) ylikalliita vaatteita luullessaan niitä laadukkaammiksi b) kohentelevat muka yhteiskunnallista statustaan listaamalla suosimiaan merkkejä c) listaavaat ja ynnäävät yhteen omien vaatteidensa hinnat ja leveilevät niillä.

Mila:
Onko mun provosoiva lähestymistapa tähän ilmiöön paljon huonompi juttu ku niiden jotka itkee ja huutaa kun jotkut haluu tietää miten muut pukeutuvat. Ja ei, enhän mä asettanut itseäni kaikkien postaajien ”yläpuolelle”, vaan vain niiden jotka valittavat turhasta.

No, sä et provosoinut vaan valitit siitä, että ihmiset esittävät vastakkaisia tai poikkipuolisia mielipiteitä threadin aloittajan mielipiteille, ja annoit ymmärtää heidän olevan ”väärässä” tai ”suvaitsemattomia”.
#150 • • Mila Guest

Ana:
On se. Ainakin tällaisissa topikeissa.

En ole kertaakaan riehunut topikissa siitä, että se on perustettu. Olen sen sijaan kritisoinut ihmisiä, jotka ostavat a) ylikalliita vaatteita luullessaan niitä laadukkaammiksi b) kohentelevat muka yhteiskunnallista statustaan listaamalla suosimiaan merkkejä c) listaavaat ja ynnäävät yhteen omien vaatteidensa hinnat ja leveilevät niillä.

No, sä et provosoinut vaan valitit siitä, että ihmiset esittävät vastakkaisia tai poikkipuolisia mielipiteitä threadin aloittajan mielipiteille, ja annoit ymmärtää heidän olevan ”väärässä” tai ”suvaitsemattomia”.

Eipäs ole. Riippunee asiayhteydestä.

a)en olekaan sanonut että itse olisit kitissyt siitä aiheesta b)epäilen hyvin vahvasti kykyäsi sanoa milloin ihminen kohentaa yhteiskunnallista statustaan listaamalla suosimiaan merkkejään ja ilmoittamalla paljon ne maksavat.

Ja edelleen uskon että aika harvan mielessä on statuksensa kohentaminen kun tänne vaatemerkkejään postaa. Eli olen siis sitä mieltä että em ihmiset ovat ”väärässä” ja ”suvaitsemattomia”. Jos haluat kuulla tarkat perustelut ja loogiset päättelyketjut jotka johtavat tähän todennäköisenä pitämääni skenaarioon, niin ilman jäät motivaation ja ajanpuutteen takia. Jos tämä taas antaa mielestäsi aiheen pitää postaustani perustelemattomana huppana, niin ole hyvä.
#151 • • Edited ALIEN Guest
EI SE HINTA VAAN NE SKENEPISTEET!! =)

vittu, et oon niiin skenessä ettei edes kadulla pysty kävelee ilman, ettei tultais heti bookkaamaan bileisiin, koska on niin vitun skenettäjän näköinen yrmee sika! kytätkin pidätti kun näytin niin diilaajalta. Täs on teille esimerkkiä _tosi_ skenettäjän ulkonäöstä!

Alien tha´ REAL SKENEMAN:

skenetossut +100p
skenehousut +100p
skenetakki +100p
skenelasit +50p
skenelärvi + 150p
skenelätsä + 50p
megaskeneBoomblasta`! + 300p *hih*

tulevaa:
skenparta; tyyli: donitsi tummana +75p

yhteenlaskettuna mä napsin pelkällä pukeutumisella 925 pojoo, et menkääs tytöt ja pojat vaan sinne pippelitrance bileisiin!!

3394713.jpg
3394441.jpg
3394689.jpg
JONES

#152 • • JONES Erkki Toivaala
haha..noin sitä eki pitää.

--
Köyhät sortuu, rikkaat porskuttaa. Kännissä ei pysty ja selvinpäin ei saa.

Team *possu*

Dives

#153 • • Dives I see the light
lol alien :D
Aziz Combat Fighter

#154 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
[kuvia]
[muokattu 20.8.2004 14:09]

Da jungalist! Missä on DJ-kuva? Dekkikuva? Muijafrendikuva? Bling Bling Shiny Ass Ant Killer Suspension Pimp Ride-kuva?

No, kyl näilki pärjää :)
remotion

#155 • • remotion nostatus guru

Ana:
Pyrin tällä siihen että pidän superhölmönä tollasta koko threadin ja kaikkien postaajien yläpuolelle asettumista tollasilla komenteilla että ”Mä en tosiaan tajua tätä porukkaa ettexte tajuu et toiset tykkää pukeutua mix dissaattee homot!!”.

TSOT TSOT
Eihän tätä kukaan käske lukemaan...
meow

#156 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.en tiedä ku käytän pankkikorttia *nauru*

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

remotion

#157 • • remotion nostatus guru

ALIEN:
Voin sanoa pelkän kokemuksen perusteella, että keskikertainen käyttöikä H&M:n boksereissa on n. 3 kk:ta ja sitten roikkuu nahkaiset kassit haarojen välistä erittäin näkyvästi , vaikka onkin bokserit jalassa *vink*. VAI ONKO MULLA VAIN LIIAN ISOT KASSIT?!?!? noh, kysykää vaikka miss piggy:ltä ja juice:lta...

Aika monet harrastaa semmosta et ei pidä noita kalsareita koko käyttöikää yhteen putkeen jalassa. Esimerkiksi mä laitan aina päivän käytön jälkeen ne pesuun ja sitten otan kaapista seuraavat... Voi tuo hygieniakin parantua eikä pallitkaan enää mätäne läpi housuista... *vink* *nauru*
#158 • • ALIEN Guest

Ana:
---
ALIEN:
[kuvia]
[muokattu 20.8.2004 14:09]

---

Da jungalist! Missä on DJ-kuva? Dekkikuva? Muijafrendikuva? Bling Bling Shiny Ass Ant Killer Suspension Pimp Ride-kuva?

No, kyl näilki pärjää :)

*nauru*
täs tulee!

junkka dj

235444.jpg
235443.jpg
(sukua judge julesille)

ja emäntääkin löytyy tietty :D
235442.jpg
#159 • • ALIEN Guest

remotion:
Aika monet harrastaa semmosta et ei pidä noita kalsareita koko käyttöikää yhteen putkeen jalassa. Esimerkiksi mä laitan aina päivän käytön jälkeen ne pesuun ja sitten otan kaapista seuraavat... Voi tuo hygieniakin parantua eikä pallitkaan enää mätäne läpi housuista... *vink* *nauru*

mä taas vaihdan boxerit kaks kertaa päivässä katsos, kun urheilu on jokapäiväistä (tai oli) ei taida vaan toi boxereiden laatu kestää mun painavia granaatteja :D
MetsänHenki

#160 • • Edited MetsänHenki Teknokissat Ry
kirppikseltä löytää ihan kivoja kuteita ja halvalla uutta ja vanhaa.. joten vaatteeni ei maksa yleensä paljoo paskaakaan... elixisiirian bileistä ostin kyllä 100 euron hupparin*blush* bile kuteista kyllä saa pulittaa omaisuuden ellei niitä väsää itse*joo*