476 posts, 24 pages, 171,321 views
Ana:
Sarkasmi on aina tarpeellista.
Pyrin tällä siihen että pidän superhölmönä tollasta koko threadin ja kaikkien postaajien yläpuolelle asettumista tollasilla komenteilla että Mä en tosiaan tajua tätä porukkaa ettexte tajuu et toiset tykkää pukeutua mix dissaattee homot!!.
k-0ne:
Ja jos yrität peitellä niil ittees, ni isontakon evai pienentääkö?
Mila:
Ei, sarkasmi ei ole aina tarpeellista.
Mila:
Ja ilmeisesti itse sitten olet sitä mieltä että on korrektia riehua siitä että tälläisiä topikkeja perustetaan.
Mila:
Onko mun provosoiva lähestymistapa tähän ilmiöön paljon huonompi juttu ku niiden jotka itkee ja huutaa kun jotkut haluu tietää miten muut pukeutuvat. Ja ei, enhän mä asettanut itseäni kaikkien postaajien yläpuolelle, vaan vain niiden jotka valittavat turhasta.
Ana:
On se. Ainakin tällaisissa topikeissa.
En ole kertaakaan riehunut topikissa siitä, että se on perustettu. Olen sen sijaan kritisoinut ihmisiä, jotka ostavat a) ylikalliita vaatteita luullessaan niitä laadukkaammiksi b) kohentelevat muka yhteiskunnallista statustaan listaamalla suosimiaan merkkejä c) listaavaat ja ynnäävät yhteen omien vaatteidensa hinnat ja leveilevät niillä.
No, sä et provosoinut vaan valitit siitä, että ihmiset esittävät vastakkaisia tai poikkipuolisia mielipiteitä threadin aloittajan mielipiteille, ja annoit ymmärtää heidän olevan väärässä tai suvaitsemattomia.
ALIEN:
[kuvia]
[muokattu 20.8.2004 14:09]
Ana:
Pyrin tällä siihen että pidän superhölmönä tollasta koko threadin ja kaikkien postaajien yläpuolelle asettumista tollasilla komenteilla että Mä en tosiaan tajua tätä porukkaa ettexte tajuu et toiset tykkää pukeutua mix dissaattee homot!!.
ALIEN:
Voin sanoa pelkän kokemuksen perusteella, että keskikertainen käyttöikä H&M:n boksereissa on n. 3 kk:ta ja sitten roikkuu nahkaiset kassit haarojen välistä erittäin näkyvästi , vaikka onkin bokserit jalassa . VAI ONKO MULLA VAIN LIIAN ISOT KASSIT?!?!? noh, kysykää vaikka miss piggy:ltä ja juice:lta...
Ana:
---
ALIEN:
[kuvia]
[muokattu 20.8.2004 14:09]
---
Da jungalist! Missä on DJ-kuva? Dekkikuva? Muijafrendikuva? Bling Bling Shiny Ass Ant Killer Suspension Pimp Ride-kuva?
No, kyl näilki pärjää :)
remotion:
Aika monet harrastaa semmosta et ei pidä noita kalsareita koko käyttöikää yhteen putkeen jalassa. Esimerkiksi mä laitan aina päivän käytön jälkeen ne pesuun ja sitten otan kaapista seuraavat... Voi tuo hygieniakin parantua eikä pallitkaan enää mätäne läpi housuista...