476 posts, 24 pages, 171,303 views
Tuu tänne ni mä väsään sulle hienon viitan,näin alan ammattilaisena *wrn*W:
---
Pinxu:
---
W:
aaaahhh....mulla ei oo mitään päällä....ei maksa siis mitään.... ()
---
Eiks super-häiskäl oo ees viittaa?
---
Ei oo varaa....mä oon viellä kuukauden koulussa....huokaus...
Mutta sitten kun valmistun, lupaan ostaa oikein hienon viitan!
Mila:
Tämäkin keskustelu on hyvä todiste täällä liikkuvan porukan älyllisestä tasosta. En jaksanut lukea 3 sivua pidempään tätä topikkia koska kävi oikein ahdistamaan. Miksi, oi miksi pitää tehdä heti jotain olettamuksia että jotkut haluavat tulla tänne vain kerskumaan sillä kuinka paljon on rahaa käytössä.
Ana:
... että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!
[muokattu 20.8.2004 11:32]
Ana:
Niinpä! Kyllähän ne rytsölätkin saattoivat ihan oikeasti tarvita niitä lamborghineja! Ja ei siinä ole mitään kummallista, että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!
[muokattu 20.8.2004 11:32]
Mila:
---
Ana:
Niinpä! Kyllähän ne rytsölätkin saattoivat ihan oikeasti tarvita niitä lamborghineja! Ja ei siinä ole mitään kummallista, että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!
---
Joo..oliks tää sarkasmi nyt niin tarpeellista ?
Mila:
Itseasiassa en edes ymmärrä mihin täysin pyrit tällä. Siihen että tosiaankin (suurin) osa täällä listaa vaatemerkit ja hinnat sen takia koska haluaa todistaa jotain, vai siihen ettei porukan tulisi kertoa vaatteistaan joita he eivät todella tarvitse. Jos taas joku on mennyt listaamaan jonkun i-podin mukaan vaatetukseensa, niin voivoi hänelle.