Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?

476 posts, 24 pages, 171,315 views

UzU

#121 • • UzU [33100]
t-paita ilmainen
housut n. 60e
sukat 3-4e.
boxerit n. 10e..

Halvalla päästiin tällä kertaa :)
Fentae

#122 • • Fentae
T-Paita: ~10 eur.
Housut: ~30 eur.
Kalsarit: ~10 eur.
W

#123 • • W
aaaahhh....mulla ei oo mitään päällä....ei maksa siis mitään....*kuolaa* (*nauru*)
Pinxu

#124 • • Pinxu

W:
aaaahhh....mulla ei oo mitään päällä....ei maksa siis mitään....*kuolaa* (*nauru*)

Eiks super-häiskäl oo ees viittaa? *hmph*
W

#125 • • W

Pinxu:
---
W:

---

Ei oo varaa....mä oon viellä kuukauden koulussa....huokaus...*uuh*
Mutta sitten kun valmistun, lupaan ostaa oikein hienon viitan! *joo*
Pinxu

#126 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
---
W:

---

---

Ei oo varaa....mä oon viellä kuukauden koulussa....huokaus...*uuh*
Mutta sitten kun valmistun, lupaan ostaa oikein hienon viitan! *joo*

Tuu tänne ni mä väsään sulle hienon viitan,näin alan ammattilaisena *wrn*
Tetsu

#127 • • Tetsu Naksutohtori
Miulla onkin jo valmiiksi hieno viitta, taino pukusetti. *blush*
#128 • • Mila Guest
Tämäkin keskustelu on hyvä todiste täällä liikkuvan porukan älyllisestä tasosta. En jaksanut lukea 3 sivua pidempään tätä topikkia koska kävi oikein ahdistamaan. Miksi, oi miksi pitää tehdä heti jotain olettamuksia että jotkut haluavat tulla tänne vain kerskumaan sillä kuinka paljon on rahaa käytössä. Ilmeisesti suurimmalle osalle täällä olevista on mahdotonta käsittää sitä, että ehkä joitakin ihmisiä vain kiinnostaa kuinka paljon rahaa muut laittavat päivittäiseen(tai bile) vaatetukseen. Mutta vastaanpa tähän vielä itsekin; 120e (yleensä noin 100-300e [hyvät kengät ja takki maksavat paljon toim. huom.])
k-0ne

#129 • • k-0ne SESSIONS2
Nyt knu tätä topikkia on tullut seurattua muutaman päivän ajan alkaa mietityttää nuo muutamat ihmistyypit jotka vastaa tähän. Voi mennä hieman karrikoiduksi, mutta kokeillaan sohia hieman kepillä:
#1 - Paljon rahaa, kaikki esille
#2 - Alasti, tahdon myös kertoa sen muille
#3 - ”Normalit” vaatteet, ihmettelee muita
#4 - Ner jotka valittaa muiden kalliista vaatteista ;)

Eiköhän ideana ollut kuitenkin alunperin se että jotain vaan kiinnosti se kuinka paljon rahaa sysää päivittäiseen pukeutumiseen. Tämä ois kyllä voinu toimia galluppina paremmin kuin listauksena. Ei ois päässy päteen niin pahasti :)

----

...pitäsisi ennemminkin tehdä viikon mittaisen vaatetuksen rahallinen keskiarvo jotta kuvaajasta saataisiin todenmukaisempi... *naur*
vanhus

#130 • • vanhus
jos ne olis 2 eukkoo täl kertaa eli n12 mummoo
Aziz Combat Fighter

#131 • • Aziz Combat Fighter

Mila:
Tämäkin keskustelu on hyvä todiste täällä liikkuvan porukan älyllisestä tasosta. En jaksanut lukea 3 sivua pidempään tätä topikkia koska kävi oikein ahdistamaan. Miksi, oi miksi pitää tehdä heti jotain olettamuksia että jotkut haluavat tulla tänne vain kerskumaan sillä kuinka paljon on rahaa käytössä.

Niinpä! Kyllähän ne rytsölätkin saattoivat ihan oikeasti tarvita niitä lamborghineja! Ja ei siinä ole mitään kummallista, että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!

[muokattu 20.8.2004 11:32]
k-0ne

#132 • • k-0ne SESSIONS2

Ana:

... että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!

No siis jos ei oo sukkaa missään lähellä ni kyllä mä saan miehuuteni piiloon tän mun upo-uuden iPod-minin taakse, joten se kaikessa pienuudessaan välttää vaatekappaleena...
...eiku hups!
Humppabeibi

#133 • • Humppabeibi Söpöilijä
Laskeskelin että päälläni lepää nyt noin 93 euroa. Farkut niistä tyyreimmät ja kenkiä ei oo jalassa ollenkaan. Jeh.

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

ianna ei anna!

#134 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Farkut 119 e
Paita 4.90e
Vyö 1e (Euron ihmeestä *hih* )
Kengät 20e
Huivi 1e kirppikseltä....
pikkarit 3.90e
Rintsikat 0e

[muokattu 20.8.2004 12:33]

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Fyrisch

#135 • • Fyrisch
housut: 95
boxerit: 20
#136 • • Mila Guest

Ana:

Niinpä! Kyllähän ne rytsölätkin saattoivat ihan oikeasti tarvita niitä lamborghineja! Ja ei siinä ole mitään kummallista, että listaa samalla kalliin viihde- ja kommunikaatioelektroniikan mukaan laskuihin, onhan ne selkeästi vaatteita, joiden hinnalla on merkitystä!!

Joo..oliks tää sarkasmi nyt niin tarpeellista ?

Itseasiassa en edes ymmärrä mihin täysin pyrit tällä. Siihen että tosiaankin (suurin) osa täällä listaa vaatemerkit ja hinnat sen takia koska haluaa todistaa jotain, vai siihen ettei porukan tulisi kertoa vaatteistaan joita he eivät todella tarvitse. Jos taas joku on mennyt listaamaan jonkun i-podin mukaan vaatetukseensa, niin voivoi hänelle.
Dj_Johanna

#137 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
nää vaatteet makso yhteensä about 70 euroo + tietenki kengät jotka on allani lattialla 40euroo...!!!Ei kauheen kalliita vaatteita ole varaa opiskelijalla ostaa...!! *nyyh*

--
*Dj_Johanna*

Bio

#138 • • Bio The Bullies / Pinky
työvaatteet päällä.. hinta noin 70
Aziz Combat Fighter

#139 • • Aziz Combat Fighter

Mila:
---
Ana:

---

Joo..oliks tää sarkasmi nyt niin tarpeellista ?

Sarkasmi on aina tarpeellista.

Mila:
Itseasiassa en edes ymmärrä mihin täysin pyrit tällä. Siihen että tosiaankin (suurin) osa täällä listaa vaatemerkit ja hinnat sen takia koska haluaa todistaa jotain, vai siihen ettei porukan tulisi kertoa vaatteistaan joita he eivät todella tarvitse. Jos taas joku on mennyt listaamaan jonkun i-podin mukaan vaatetukseensa, niin voivoi hänelle.

Pyrin tällä siihen että pidän superhölmönä tollasta koko threadin ja kaikkien postaajien yläpuolelle asettumista tollasilla komenteilla että ”Mä en tosiaan tajua tätä porukkaa ettexte tajuu et toiset tykkää pukeutua mix dissaattee homot!!”.
$

#140 • • $ Destination weekend!
Mulla on (ex)Nesteen pyyhe kietaistuna lantion ympäri. Siinä on ”ISORA”-teksti ja se oli ilmainen.

0!

Sitten kun on todella tylsää niin laitan mun ykköset päälle ja postaan tänne.

XXXX!