Muuten hajoo pää
101 posts, 6 pages, 41,195 views
Anime:
Mä oon joutunu melkeen pakonomaisesti luettelemaan mun tuntemat ihmiset ystäviin, kavereihin, tuttuihin, moimoi-tuttuihin, ihmisiin, joita ei yksinkertaisesti siedä.. Jälkimmäisii ei oo kovin montaa, mut niitäkin on (esim. sellaisii ketkä on monen vuoden jälkeen tavalla tai toisella puukottaneet selkään ja kenties kusseet vielä nilkoille)..
Mä oon sen verran sinisilmäinen ja ulospäin suuntautunut ihminen, että mä vaan yksinkertaisesti rakastan tutustuu uusiin ihmisiin, miettimättä sen enempää menneitä tai tulevia.. Oon huomannu, et monet tosi monta kertaa ovat halunneet tulla juttelemaan mutteivat jostain kumman syystä ole uskaltaneet, johtuuko se mun ulkonäöstä vai siitä että mulla on aina esim. bilettäessä hirveesti ihmisii ympärillä..? Enivei, jälkeenpäin on tullut noottii, et no en mä oikein uskaltanu ku sul näytti olevan kiire tms..
Mulla on muutamat rakastakin rakkaammat ystävät ympärillä aina kun niitä tarvii (puolin ja toisin), eikä kaikki ole klubipiireistä todellakaan.. Rakastan näitä ihmisiä yli kaiken ja he varmasti tietävät sen itsekin, koska yleensä mulla on ollu tapana kertoa tasan tarkkaan mitä mieltä olen..
Toivon että jatkossakin voin jatkaa ihmisiin tutustumista samalla volyymillä millä olen tähänkin asti tutustunut, ystäviä ei voi ikinä olla liikaa.
Jone:
---
Gnizhak:
dddddeeeemiiiii!
---
Onneksi sä kuitenkin tulit osoittamaan tähän threadiin suurta henkistä kypsyyttä tolla kommentillasi. On se vaan kumma, että kaikki threadit joiden asettelussa on kyse ns. pehmeistä arvoista ovat Demiä.