Mä vaan putosin joskus 3- vuotiaana rappuset tädin mökillä tyylikkäästi suorin vartaloin kerien suoraan pää edellä ( tietysti) ritillään, joka oli siinä rappusten ala päässä.
Eikun sairaalaan, sitten vielä poliisit perään, kun mutsilla se kaasujalka alkoi painaa kun täti ilmoitti ystävällisesti : tää meni ihan hiljaseks ja tönköks!
Poliisit tuli kuulemma vielä sinne toimenpide huoneeseen asti perässä...
Niin siis itse en muista mutta näin kertoo legenda...mitään vikaa ei kai jääny,

paitsi noi pikku ukot.... hus pois nyt...
Ja sitten se mun ensimmäinen tupakka kokeilu. En muista tätäkään olin niin pieni ( taisin olla hyvin onnettomuusherkkä joskus kolmivuotiaana*ding*
Luultavasti faijan askista oli pudonnut yksi kokonainen tupakka pihalle ja minä sitten löysin se. Olin nähnyt että suuhun se laitetaan ja söin sen. Mutsi löysi kun tupakasta oli jäljellä enää joku sentin verran puruja ja filsu.
Siitä tuli sitten myrkytyskeskus keikka. Lääkäri oli syöttäny hiiltä koko ajan tökkiny että pysyn hereillä. Mähän en siitä tökkimisestä ollu tykänny vaan huutanu ku syötävä ja sylkeny hiiltä pois värjäten mutsin ihan mustaks.
Hengissä selvisin tuostakin. Lähtö oli kyllä lähellä, kun aikuinenkin saa kovan kuumee jos syö pienenkin määrän tupakan puruja.