onni3mk:
Joskus ala-asteella ollessani olin autokolarissa, jonka seurauksena sain ison haavan otsaani, josta näkyi pääkalloSe arpi on vieläkin näkyvissä, ja uskokaa huviksenne, sen haavan teki tonttulakin kulkunen
uskomatonta..!!!

230 posts, 12 pages, 80,187 views
onni3mk:
Joskus ala-asteella ollessani olin autokolarissa, jonka seurauksena sain ison haavan otsaani, josta näkyi pääkalloSe arpi on vieläkin näkyvissä, ja uskokaa huviksenne, sen haavan teki tonttulakin kulkunen
Lene:
Samat sanat.Ympäriinsä vilkuilu on tarkoituksenmukaista, ympäriinsä paneskelu ei.
GoA:
No Itse säikähdin melko pahasti, vakkei mitään tapahtunutkaan kenellekään, kun ajoin autolla ojaan. Kyydissa oli kolme nuorta naista (naiset ovat liikenneturvallisuus riski, esim. viime viikolla työkaveri ajoi autonsa lunariin kun oli ruuhakssa vilkaissut minihameista naista) joille sitten piti hieman esittää et joo, olen tommi mäkinen kun kortti oli ollut puoli vuotta...
GoA:
---
Lene:
Samat sanat.Ympäriinsä vilkuilu on tarkoituksenmukaista, ympäriinsä paneskelu ei.
---
Täällähän kävi kamala feministilauma mun kimppuun.
alek száhala:
---
Muttajoo, en ollu näkemässä mutta Villepääkallojussi69:ltä näyttävä kaverini kertoi. Sen ohi ajo sellasia isoja apinoita jotka oli niin vitun tosimiehiä että piti näyttää kesoo puolet kropasta ulkona autonikkunasta mutkassa ja huutaa jotai ?vituuuu ämmääää?. Ajo sitten tolppaan ja pää vielä ulkona ikkunasta otti jonkinlaiset damaget niskaan ja naamariin, vöitä ei tietty ollu. Mutta nauratti suunnattomasti nähdä se kaveri naama norsunvitulla ja pää niskatuessa toinen käsi paketissa.Ois vaan kuollu koko posse.
JustinSane:
![]()
Maailmassa on sittenkin vielä oikeutta jäljellä! Tälläiset tapaukset saa mut säilyttämään uskoni parempaan huomiseen!
Ehkäpä apina oppii nyt jättää sen testoilun vähemmälle