Pygmi:
Juuri näin. Paneskelun tarpeen vuoksi onkin luonnollista syrjäyttää kaikki järjen käyttö, tilannetta tulee aina käyttää hyväksi toteuttaakseen geeniensä käskyä joten raiskaamiset ym. seksuaalirikoksetkin ovat ihan selitettävissä geeneilläYmmärrän huumorin tekstissäsi mutta se kuvottaa silti. Mä oon varmaan vaan vähän herkkä
No suurimmalla osalla miehistä tuo järki onneksi toimii joten kovin suurta hätää ei ole. Mutta juu, miehillä saattaa käydä niin että muna alkaa ajattleemaan enemmän kuin aivot.
Onneksi tosin itsellä on sen verta järkeä päässä ettei edes ajattele raiskauksia tai pettämisiä ym. Mutta se pää saattaa kääntyä kyllä auoillessa, se on oikeasti tahantonta ja tielle kattoo vasta kun aivot alkavat toimia. *Nauru*
Ymmärrän huumorin tekstissäsi mutta se kuvottaa silti. Mä oon varmaan vaan vähän herkkä 
se on meillä geeneissä, meidän tehtävänä on paneskella ympäriinsä.

Siin oli sitte semmonen töyssy. Pyörä lensi kaaressa n.10m, itse lensin sen yli. Siinä sitten pyörin pitkin assua jonku 50m, pyörä liukui n.100m. Oli se vaan upeeta seurata silmäkulmasta ku kipinät lensi ja pyörä kimpoili kanttareista eteenpäin. Tulos: Varusteet tohjona, pyörä käytännössä lunariin ja itsellä olo kuin 70v. papalla n.2vko ajan. Selvisin kuitenkin säihkähdyksellä....
ja olin juuri sellaisessa paikassa että jäin semmoseen välikköön että hylly vaan putos lattialle ilman että se koski muhun ollenkaan...
paitsi noi pikku ukot.... hus pois nyt... 
Onneks ehti kuitenki pois alta...
joten ei voi muuta kun olla tyytyväinen näin 29 vuoden jälkeen et on terveenä hengissä ja tuli ns pelastettuu oma henki,tapahtumasta ja kuoleman lähellä käymisestä mua muistuttaa pikkurillissä pieni paloarpi.