Silloin oli lähellä, etten kuollut....

230 posts, 12 pages, 77,123 views

Freja

Posts: 8,775

#181 • • Freja Sihteeri
Oltii kruisimas lauantai-iltana Vaskiluodossa. Siellä on sitten semmoinen vasemmalle kaartuva mutka mettän reunassa, eikä näe jos vasemmalta tulee auto. Noh, onneksi ystäväni juuri hiljensi vauhtia hyvissä ajoin ennen mutkaa koska sytytti tupakkaa, sillä sillä samalla hetkellä vasemmalta tuli auto, tosi lujaa, ja tyylikkäästi väärällä kaistalla. Jos oltais ajettu normaalivauhtia niin ois ollu kiva törmäys siinä. Veti jalat vähä veteläks.

Miks ihmiset ei osaa ajaa kunnolla *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Muhvi-

Posts: 303

#182 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

Violette, 11.8.2004 12:54:
Seitsemänvuotiaana putosin suosilmäkkeeseen. Onneksi serkku oli ihan vieressä ja nosti minut ylös, muuten olisin voinut upota sinne kokonaan.

Taisin olla 15, kun olin CMX:n keikalla tokassa rivissä lavalta katsoen ja meinasin taittaa niskani, kun joku stagedaivaaja lysähti päälleni. *uuh* Keikoilla on joskus hyvin vaarallista... Nimim. ei sitä enää näin vanhana jaksais *vink*

Mä olen kanssa tippunut suohon. Se imu on kyllä yllättävän voimakas. Onneksi silloinen paras ystäväni sai kiskottua minut ylös! *hali*

Mäkin olin joskus 15kesäsen provinssissa katsomassa Ramsteiniä. Siellä sitten mentiin sen sellaisen aidan taakse niin eteen kun vaan päästiin eikä välitetty niistä 200 kilosista hevimiehistä siellä takana. Kun keikka alko ja se hirveä lauma hevisonneja tärähti niskaan ja se aita painoin juuri sopivasti keuhkojen kohalta oli hapen saanti aika mahdotonta. Onneksi pari kivaa hevisetää nosti minut ja 155cm kaverini (jolla aita painoin sopivasti kurkun kohtaa) aidan yli. Pakko myöntää, että silloin pelotti. Sieltä tungoksesta olisi ollut mahdoton huutaa apua tai päästä pois. *nyyh*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Yallu

Posts: 1,910

#183 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mun läheltäpiti-tilanne tapahtu kun mua synnytettiin.. Olin pienikokoinen (52cm, 4500g) ja hyvätapainen. Ensinnäkin mulla oli napanuora kaksi kertaa kaulan ympäri ja olin aivan sininen.. Toiseksi mä jäin jumiin.. Siinä sitten kun mut vihdoin saatiin ulos, vilautettiin nopeasti mutsille, että tällanen, ja sitten kiikutettiin kiireenvilkkaa pois.. Sitten kun mut saatiin kunnolla "käyntiin", mut lyötiin keskoskaappiin (Minne mua ei meinattu saada mahtumaan) ja naapuri kaapissa oli sellanen pari kilonen kaveri..
meklr

Posts: 206

#184 • • Edited meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
no kaikkee sitä on sattunu... pari kolarii on säikäyttäny... tippuminen +4m... *hih*

lääkäri väitti et pitäs jäädä osastolle ku tulehdus arvoi joku 180 (syöpään kuolevil on n.200) no en jääny... anto lapun jos luki puh num et mihin soittaa jos jotai nkäy... paikka teholt varattu vlopuks... *ding*

ja joskus skidin yks tohtori sano et ei oo varma saaks jalkaa säästettyä.... oli joku v*tun steptekok bakteeri... sillo suomes kuoli siihen joku +10hlö....*uuh* no onneks oli vaan viikon pyörätuolis ja pari viikkoo kepeil...
aleksisi

Posts: 282

#185 • • aleksisi
pari kertaa ollu meiningeissä ku joku hullu(eri kummallakin kerralla) tullu heilumaan ja meuhkaamaan mutkan kanssa. en kyl tieä oliko siin todellista vaaraa kuolla ku ekal kerral tuli aika äkkiä +10 poliisia rynkkyjen kanssa hakemaan pyssymiestä, meno oli vähän ku tv-sarjasta COPS. tokal kerralla tulikin jo sitten ambulanssi poliisien kera kun pyssymies sai eräältä asianosaiselta aika pahasti koteloon ku enste oltiin siltä mutka saatu painittua pois. no mut ladattu tykki sil oli kuiteski...

--
siellä missä jatkot..

Mellu-

Posts: 4,006

#186 • • Mellu-
joo-o.. no mä olen pienenä ajanu pyörällä päin autoa (siis auto tulki mutkasta ja mä just olin tulos kovaa vauhtia alamäkeen tuohon samaiseen kurviin).

Oon myös kaatunut moottoripyörällä.

tippunut useita kertoja hevosen selästä,jäänyt hevosen alle,jäänyt hevosen ja seinän väliin sekä saanut heposen polvesta kovaa päähän.

oon myös meinannut kuolla terkkulatohtoreiden väärien diagnoosien takia muutama vuosi sitten*grr* hoitivat angiinana mun tautia joka olikin 6 paisetta kurkussa ja nielussa.Jollei iskä ois tajunnu kattoo mun kurkkuun ni en oisi enää tässä,hengitin lyijykynän mentävän reijän kautta ja en ollut syönyt _mitään_ 2kk ja olin sinä aikana kuitunut 11kg (ja sillo olin muutenkin 10kg kevyempi ku nyt).Tyttö tiputukseen ja samantien leikkaukseen,nielusta KAIKKI ylimääränen ja ei välttämätön veks.

Olin joskus pienenä bussi onnettomuudessa,bussi kaatui sohjoisella tiellä ojaan kyljellee ja pikku tyttönä sillon pelkäsin kuolevani :(

Oon ollu myös sellaisessa onnettomuudessa että piemä ja viritetty mopo on tullut pelkkääjän puolen kylkeen 80km/h ja minä sain lasinsirut naamaani ja näkö oli vaarassa lähteä.onneksi oltiin just kääntymässä nastolan just avatulle abc:lle ni saatii sille pojalle nopsaa apua ja mula lasinsirut pois poskesta..mut kyl ne tädit aika pitkää katto ku kävin kysyy missä on vessa :)


vieläköhä muistuis jottain*ding* jatkan jos tulee mieleen :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

kakku111

Posts: 146

#188 • • kakku111 pikku pioneeri
pikku palomestarina tuossa jokunen kuukausi sitten aloin tekeen popcornia. no ei muuta ku öljy kattilaan, kattila liedelle ja levy 6:selle. jätin sen siihen, laitoin keittiön oven kiinni, menin veljen huoneeseen katsoon telkkaria ja sekin ovi kiinni perässä. no mä sit unohdin ne popparit kokonaan, havahduin siihen kun alkoi savua tulvii oven alta. pienoisessa paniikissa suunnistin keittiöön, näkökenttä minimi. sainpas kuitenkin jotenkin ikkunan auki ja kattilan raahattua parvekkeelle. oli keuhkot vähän kipeenä sen jälkeen ja kämppä haisi monta pvää *pökr*

on sitä kolarissakin tullut oltua 4 kertaa. joka kerta on ollut peräänajo ja aina on ollut eri henkilö ratissa, en kertaakaan minä :) noista kolareista johtuen vieläkin autokammo :(

pienenä jouduin 2 vkoksi sairaalaan kun oli joku ihmetauti mistä en vieläkään ymmärrä, poski vaan turposi sairaana ja hirveä kuume sun muuta..

viime kesänä ollessani eräällä varastolla vartijana, päätin sit yhtenä yönä kiivetä katolle ihmettelemään maailman menoa. varastohalli oli vielä rakennusvaiheessa joten katolle pääsi rakennusmiesten tekemiä väliaikais portaita tai sitten tikkaita pitkin. no mä sit ajattelin et meen tikkaita et olis jotenkin lyhyempi matka suoraan ylöspäin mennessä. maglite toiseen käteen ja toisella pienoja pitkin. noin viidenneksi viimeisella askelmalla tikkaat heilahtivat oikein kunnolla ja siinä oli kyllä tiputus lähellä. vapisten hinasin itseni ylös ja siellä huomasin ettei niitä oltu kiinnitetty viimeiseltä n. metrin matkalta ollenkaan mistä johtui sitten heilahdus *dissaa*

onhan sitä ollut muitakin mutta en ny hirveetä stooria jaksa kirjoittaa*hymy*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Wert

Posts: 3,386

#189 • • Wert Varapalkkaliukuja

meklr, 25.10.2005 14:44:
no kaikkee sitä on sattunu... pari kolarii on säikäyttäny... tippuminen +4m... *hih*

lääkäri väitti et pitäs jäädä osastolle ku tulehdus arvoi joku 180 (syöpään kuolevil on n.200) no en jääny... anto lapun jos luki puh num et mihin soittaa jos jotai nkäy... paikka teholt varattu vlopuks... *ding*

ja joskus skidin yks tohtori sano et ei oo varma saaks jalkaa säästettyä.... oli joku v*tun steptekok bakteeri... sillo suomes kuoli siihen joku +10hlö....*uuh* no onneks oli vaan viikon pyörätuolis ja pari viikkoo kepeil...




samaa bakteeri oli tos 3v sitte.. tulehdusarvo lääkärin mukaan 422 ja vietinki viikon tippaletkun jatkeena että hartioihin asti oli kädet punaisena ku antoivat vähä antibioottia ja muuta kipulääkettä. Kurkku turpos lähes kiinni ja leposyke oli muistaakseni jotain 164 paikkeilla.
Onneks siitä selvittiin, sillä fiajan duunikaverin tyttö kuoli kyseiseen bakteerin aiheuttamaan reaktioon pari kuukautta aikaisemmin *poks*
Greed

Posts: 178

#190 • • Greed Esp`03

Jutu, 26.8.2005 18:00:
---
Fyraett, 26.8.2005 17:57:
---
mange, 18.8.2005 11:45:
Toinen läheltä piti tilanne tapahtu jokunen vuosi sitten golfkentällä kun golfpallo suhahti pään ohi.

---


Voiks tohon delaa :D

---

Tostahan oli joku leffakin kun joku rock-tähti tai joku vastaava sai golfpallon päähän ja sitten se heitti jotain ihme läppää kuolleena. Mutta siis tää oli aika off-topic ja en tiedä voiko oikeasti kuolla. Kai vissiin, jos oikein hyvin napsahtaa.



Joskus käytii kattoo jtn golf "esitystä".. Siel vaa joku ns. ammattilainen löi golfpalloon jostain 5-10m päästä autoa kohti, meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta :D Et kai tohon voi kuolla...

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Tarsu

Posts: 2,449

#191 • • Tarsu

Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta



Hei oikeesti!
:D

Et viittis, aprillipäivä on kuitenkin vasta huomenna!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Greed

Posts: 178

#192 • • Greed Esp`03

Osku, 31.3.2006 10:02:
---
Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta

---


Hei oikeesti!
:D

Et viittis, aprillipäivä on kuitenkin vasta huomenna!



Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos *nauru*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

gerry

Posts: 979

#193 • • gerry
Joskus kun olin yla-asteella niin mentiin kaverin kans kaverille... Matkan varrella oli kuitenkin junarata joka päätettiin ylittää äärettömän typerästä paikasta. Polku vei pusikon läpi jonka jälkeen sai kivuta soravallille jonka päällä raiteet olivat eikä matkaa tietenkään helpottanut fillarit jotka olivat mukanamme:P Noh, sieltä tuli tietenkin juna (heh, en muista oliko se tavara vai matkustajajuna), vaik etäisyyttä junaan, joka kulkii aika lujaa ei ollut kun joku 50m kaveri päätti loikata vielä junan edestä... Noh, minä tietenkin tyhmänä perässä, muistan vielä kuinka katoin raiteilla hetkeksi junaa päin ku se pillit soiten lähestyi ja lähestyi... Tuil jopa sellaien "jähemttymis" reaktio=) Noh, jotenkin sain itteni kasattua ja pääsin viime hetkellä yli... Jälkikäteen ku miettii mitä riskejä siinä oli, olis voinut kompastua fillarin kans raiteille tms... Mut noh, kaikki meni hyvin kuitenkin=)

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#194 • • gerry

vaavu, 3.8.2005 13:30:
Viikko sitten keskiviikkona auto ajoi päälle kun ylitin suojatietä pyörällä. Mulle paloi vihreä, autolle punainen. Nopeutta autolla oli joku 40-50km/h. Kuljettaja (nainen) ei ehtinyt edes jarruttaa ennen osumista. Poliisille nainen oli sanonut, että painoi vahingossa jarrun sijasta kaasua, mutta onhan sekin mahdollista, että ajaja yritti päästä vanhoilla vihreillä ja painoi siksi kaasua lisää.

Multa murtui oikea nilkka ja oikea käsi, lisäksi molemmista polvista meni sivusiteet poikki. Luojan kiitos vammat jäivät näin pieniksi - ei mitään vammoja päähän, sisäelimiin tai selkään. Mulla kun ei ollut edes kypärää päässä. Jälkeenpäin näin tilaston, jonka mukaan 50km/h nopeudella tapahtuvassa kolarissa jalankulkijalla on 50% todennäköisyys kuolla. Ja mä selvisin pelkillä raajavammoilla. *hikoil*




Joop, mullekki on käynyt noin... Pari vuotta sitten eräs mummeli ajoi päälle risteyksessä jossa mulle sekä hänelle paloi vihreä. Lensin lahjakkaasti voltin kautta liikennevalopylvääseen jossa mursin kummatkin etuhampaat... Muuten selvisin ruhjeilla sekä tietysti fillari oli solmussa....


Ainakin 89 vuotias mummeli olin silloin vaan huolissaan siitä et sillä on lääkärinaika ja sen pitää nopeasti jatkaa matkaa poliiseja odotellessa *igor* Kyl teki mieli huutaa mut silloin ei juuri pystynyt ku suusta tuli vaan verta...

--
by B.C.S

Tarsu

Posts: 2,449

#195 • • Tarsu

Greed, Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos *nauru*



WARMAA!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#196 • • Edited Annakins Guest

Greed, 31.3.2006 10:05:
---
Osku, 31.3.2006 10:02:
---
Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta

---


Hei oikeesti!
:D

Et viittis, aprillipäivä on kuitenkin vasta huomenna!

---


Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos *nauru*



Oliks auton ovet auki vai kiinni? *nauru*
Greed

Posts: 178

#197 • • Greed Esp`03

Annakins, 31.3.2006 11:59:
---
Greed, 31.3.2006 10:05:
---
Osku, 31.3.2006 10:02:
---
Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta

---


Hei oikeesti!
:D

Et viittis, aprillipäivä on kuitenkin vasta huomenna!

---


Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos *nauru*

---


Oliks auton ovet auki vai kiinni? *nauru*



Ei ollu ovet auki.. Just kävin nyt sit huvikseni lukemas pallon nopeudesta. Ammattilaisten pallonalkunopeus on jotain päälle 330km/h.. Noh, entiedä minkälaiset pellit autossa sitten oli, mutta läpi se meni *vink* Menee jo off-topicciksi, joten ei jaksa jauhaa.. Uskokoon ken haluaa *nauru*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

enkeliina

Posts: 169

#198 • • enkeliina kiksurinsessa
Joskus ala-astelaisena hurjapäänä pyöräilin silloisen kotiseutuni kioskille ostamaan karkkia. Sieltä palatessani ajoin kaikkien nuoten hurjapäiden käyttämää metsäpolkua, joka päättyi lyhyeen, mutta hyvin jyrkkään mäkeen, sellaiseen, joka sitten laskeutuu pyörätielle tunnelin suun viereen. Ei muuta kun mäki alas ja PAM!, täysillä kouluni isännöitsijää, aikuista miestä päin, joka myös liikkui pyörällä. Sieltähän hän tuli, tunnelista, johon ei mäestä nähnyt ollenkaan. Ei muuta kun ukko alkoi tivaamaan vanhempieni puhelinnumeroa, koska hänen eturenkaansa vääntyi. *dissaa*
Kun sen shokiltani sain lopulta oikein lueteltua, äitini oli kovin ilahtunut ukon ilmoittaessa, että hän haluaa hänen pyöränsä vanteen korvattavan, koska kolaroi juuri äitini tyttären kanssa. Sai sitten varmaankin hyvin äkäiseen sävyyn kommentin äidiltäni, että mitähän hänen tyttärelleen on tapahtunut... :)
Eipä tuossa sen enempää onneksi tapahtunut, kuin v*maista asfaltti-ihottumaa ja mustelmia tuli ja pyörä vähän kärsi naarmuja. Enpä vaan muista, mahtoiko olla kypärä päässä silloin, mutta jos pää edellä oltaisiin menty siitä mäestä asfalttiin niin ouch *poks*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Woox

Posts: 146

#199 • • Woox
Tossa vuosi sitten työharjottelussa tapahtu tuollanen pieni "vikatikki" mitä ei olis pitäny tehdä mutta jälkiviisaus on pop .. Elikkä olin n.3 metrin korkeudessa alumiinitikkailla .. piti vaihtaa loisteputkivalaisimeen pelkkä putki .. Siinä sitä vaihtaessa huomasin, että "kannake" mihin putki kiinnittyy, mihin tulee myös sähköt on irti. Koitin sitä sitten saada paikalleen, jolloin tuli huomattua sähköiskun myötä myös se, että se oli haljennut ja sain tosiaan tällit tuolla 3m korkeudessa ja alumiinitikkailla.. Rupes tuota sitte tuumaamaan hetken päästä tapahtuneesta, että kuinka pahoin tossa olis voinu oikeasti käydä. Mutta onnellinen saa olla, että mitään ei käynyt ja onneksi noista ajoista on viisastuttu sen verran, ettei mene moista edes tekemään ilman asianmukaista varustusta ym :)
^T^

Posts: 167

#200 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Se että oon vielä hengissä on jo ihme sinänsä (tosin "riittävän pitkällä aikavälillä kaikkien selviytymisprosentti tippuu nollaan" joka tapauksessa...fight club)
Viimeisin läheltä piti tilanne tapahtu Hampissa, Intiassa. Kaks vauhkoontunutta lehmää RYNTÄÄ kapeella kujalla vastaan sarvineen ja saan väistettyä ne jonkun intialaisen jumalan suosiollisella avustuksella. Phew...ja sit tulee kolmas, kahta vauhkompi, muita hullumpi ja VALTAVAT sarvet omaava holycow ja RYNTÄÄ!!! kohti. Pakoon ei ehdi. Oikealta vastaan kaahaa (hullu) riksakuski, vasemmalla seinä eli sinnekkään ei voi väistää liiskautumisvaaran vuoksi. Mitä tehdä ? Syöksyn/hyppään etuoikeaan jotta riksa ethii HIPOEN ohi, hullu lehmä viistää takavasemmalta ja itse tömähdän maahan. Ja inkkarit vittu nauraa. Ei lännenmiehille...

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."