Miks ihmiset ei osaa ajaa kunnolla
230 posts, 12 pages, 77,897 views
Mä olen kanssa tippunut suohon. Se imu on kyllä yllättävän voimakas. Onneksi silloinen paras ystäväni sai kiskottua minut ylös!Violette, 11.8.2004 12:54:
Seitsemänvuotiaana putosin suosilmäkkeeseen. Onneksi serkku oli ihan vieressä ja nosti minut ylös, muuten olisin voinut upota sinne kokonaan.
Taisin olla 15, kun olin CMX:n keikalla tokassa rivissä lavalta katsoen ja meinasin taittaa niskani, kun joku stagedaivaaja lysähti päälleni. Keikoilla on joskus hyvin vaarallista... Nimim. ei sitä enää näin vanhana jaksais
meklr, 25.10.2005 14:44:
oli joku v*tun steptekok bakteeri...
meklr, 25.10.2005 14:44:
no kaikkee sitä on sattunu... pari kolarii on säikäyttäny... tippuminen +4m...
lääkäri väitti et pitäs jäädä osastolle ku tulehdus arvoi joku 180 (syöpään kuolevil on n.200) no en jääny... anto lapun jos luki puh num et mihin soittaa jos jotai nkäy... paikka teholt varattu vlopuks...
ja joskus skidin yks tohtori sano et ei oo varma saaks jalkaa säästettyä.... oli joku v*tun steptekok bakteeri... sillo suomes kuoli siihen joku +10hlö.... no onneks oli vaan viikon pyörätuolis ja pari viikkoo kepeil...
Jutu, 26.8.2005 18:00:
---
Fyraett, 26.8.2005 17:57:
---
mange, 18.8.2005 11:45:
Toinen läheltä piti tilanne tapahtu jokunen vuosi sitten golfkentällä kun golfpallo suhahti pään ohi.
---
Voiks tohon delaa :D
---
Tostahan oli joku leffakin kun joku rock-tähti tai joku vastaava sai golfpallon päähän ja sitten se heitti jotain ihme läppää kuolleena. Mutta siis tää oli aika off-topic ja en tiedä voiko oikeasti kuolla. Kai vissiin, jos oikein hyvin napsahtaa.
Osku, 31.3.2006 10:02:
---
Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta
---
Hei oikeesti!
:D
Et viittis, aprillipäivä on kuitenkin vasta huomenna!
vaavu, 3.8.2005 13:30:
Viikko sitten keskiviikkona auto ajoi päälle kun ylitin suojatietä pyörällä. Mulle paloi vihreä, autolle punainen. Nopeutta autolla oli joku 40-50km/h. Kuljettaja (nainen) ei ehtinyt edes jarruttaa ennen osumista. Poliisille nainen oli sanonut, että painoi vahingossa jarrun sijasta kaasua, mutta onhan sekin mahdollista, että ajaja yritti päästä vanhoilla vihreillä ja painoi siksi kaasua lisää.
Multa murtui oikea nilkka ja oikea käsi, lisäksi molemmista polvista meni sivusiteet poikki. Luojan kiitos vammat jäivät näin pieniksi - ei mitään vammoja päähän, sisäelimiin tai selkään. Mulla kun ei ollut edes kypärää päässä. Jälkeenpäin näin tilaston, jonka mukaan 50km/h nopeudella tapahtuvassa kolarissa jalankulkijalla on 50% todennäköisyys kuolla. Ja mä selvisin pelkillä raajavammoilla.
Greed, 31.3.2006 10:05:
---
---
Greed, ..meni apukuskin puolelta sisää ja kuskin puolelta tuli ulos.. Siis ihan ovi kohasta, ei ikkunasta
---
Hei oikeesti!
---
Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos
Annakins, 31.3.2006 11:59:
---
Greed, 31.3.2006 10:05:
---
---
---
Hei oikeesti!
---
Oikeesti.. Sitä itekki ihmettelin.. mutta totta toi on! Ei uskos
---
Oliks auton ovet auki vai kiinni?