230 posts, 12 pages, 77,833 views
tomppi:
Onhan se hauskaa, jännittävää ajaa lujaa mutta kun on muita ihmisiä liikenteessä niin ei oikein haluis leikkiä niiden elämällä. Toivon vaan että ajaat rauhallisemmin nykyisin
Trixie:
Joskus tuos muutama vuosi sitten oli lääkärin mukaan parin tunnin päässä kuolema, kun en ollut huolehtinut tarpeeksi sairaudestani ja tästä syystä olotila meni todella pahax ja silloin olin viel yksin kotona ja ketään tuttua ei lähi maillakaan*uuh* Tajusin kuitenkin soittaa itselleni ambulansin, mut enpä tahtonu enää muistaa omaa nimeäni enkä koti osoitetta, mut onnex oli joku lehti pöydällä mistä sain luettua osoitetiedot...
Silloin oli kyl lähel... vähän liianki lähel...
Juhgu:
Toivottavasti oli joku erittäin hyvä syy sille 200km/h ajamiselle.
Optik:
Aluehälytyskeskuksissa on käytössä numerontunnistus.. tosin salaisia numeroita se ei taida näyttää...
Trixie:
Tulipa vielä jotenki tuost Serenast viel mieleen et joskus silloin ku minäkin olin vielä pieni ja hento olin villivirrassa ja lujaa mentiin siihen asti kunnes JÄRKYTTÄVÄN kokoinen mies jyräsi päälleni ja ajauduin tämän alla useita sekuntteja ja alkoi jo happi loppua kunnes joku ystävällinen henkilö näki tilanteen ja repi minut jalasta jotta pääsin pois miehen alta... Se oli kieltämättä niin karu kokemus et luulin kuolevani*poks* mutta silti uudestaan virtaan ku oli hengähtänyt hetken*hih*
Pygmi:
---
Juzba:
Ajoin jotain vähän päälle 200km/h ja ajattelin ohittaa edellä ajavaa autoa.. Kauhistuksekseni vastaan tulevalta kaistalta tuli samassa massiivinen rekka.. Painoin lisää kaasua ja kuin tuurilla pääsin juuri ja juuri edellä ajavan auton ohi..
---
harmi.