230 posts, 12 pages, 77,698 views
Skrapa:
Onnea oli todellakin pelissä kun autossa oli 4 henkilöä ja kenelläkään ei ollut turvavöitä (niin vanha auto että takana ei edes ollut turvavöitä).
T-mu:
Tulin viimetalvena duunissa haki-telineeltä (n. 3,5m korkea) pää edellä alas betonilattialle. Taju lähti samantien ja oikea korva lähti lähes irti (sellaset valkoset rustot vaan näky ja se oli aika pahasti vinossa) ja roppa näytti muutenkin siltä et ois junan alle jääny. Jälkeenpäin mietin että jos mulla ei olis ollu kypärää päässä ni muovipussissa ois lähetty, senverran kovä tälli se oli. Kaikenhuippu oli vielä että korvakirurgi kirjotti mulle ainoastaan loppupäivän sairaslomaa. Seuraavana päivänä kesken työpäivän takas sairaalaan ni toinen lääkäri kirjotti samantien kuukauden sairasloman.
Juzba:
Ajoin jotain vähän päälle 200km/h ja ajattelin ohittaa edellä ajavaa autoa.. Kauhistuksekseni vastaan tulevalta kaistalta tuli samassa massiivinen rekka.. Painoin lisää kaasua ja kuin tuurilla pääsin juuri ja juuri edellä ajavan auton ohi..
tomppi:
Mä en tiedä mitä sanois.. nää hymiöt ehkä antaa kuvan mitä mä ajattelin kun luin tota: *kivatsulle*