Ammattikorkeessa alotin just viime viikolla (bioanalytiikan ko.) ja sitä ennen takana lukio...
aina vaan koulua,koulua..väli vuoden jälkeen olis tehny vaan mieli jatkaa työelämässä,ei tarvis miettiä ylimääräsiä..
Keväällä kirjoitin itteni ulos lukiosta. Pyrin ja pääsin TKK:lle, mutta käyn intin ennen kuin aloitan opiskelun. Nyt väännetään hiki hatussa raksalla muille mukavuuksia.
Opiskelemassa ekaa vuotta tietojenkäsittelyn tradenomin tutkintoa.Tarkoitus olisi tulevaisuudessa tämän tutkinnon jälkeen jatkaa tietotekniikan opintoja joko työn ohessa tai jossain toisessa oppilaitoksessa,mutta yksi tutkinto kerrallaan.
peruskoulu ja lukio suoritettu.
yksi vuosi ohjelmistotekniikkaa (amk) ja kaksi vuotta paperitekniikkaa (amk)
nyt aikuiskoulutuskeskuksessa paperitekniikan ko. toisen asteen koulutus
meniki vaan kuus vuotta ennenku lopultaki tajus mitä sitä haluaa elämällään tehdä. Vois tietty olla tyytyväinen, jotkut hakee sitä omaa alaansa vielä pidempään..
Ei, minä en ole niin epätoivoinen, että pakko olisi yrittää ihansamamihinkouluun, vaan minä todellakin olen aina ollut kiinnostunut tietotekniikasta ja aion yrittää nyt sitten ammattikouluun talvella alkavaan koulutukseen ja datanomiksi tahtoisin. Pitäkää peukkuja että edes tämä koulu huolisi minut!
Ei ole kyse siitä ettäkö tahtoisin vain pois töistä, vaan siitä, että rakas terveyteni ei vain kestä tätä ravintola-alaa. [ja nyt en puhu ainoastaan hermoistani vaan myös oikeasta terveydestäni; eli allergioista ja muista sairauksista jotka haittaavat työntekoani.]
Toivottavasti pääsisin siihen kouluun etten ihan masentuisi
Olen huomannut, että minkä tahansa alan koulun käyneet saavat ravintola-alalta aina töitä, mutta ravintola-alan koulun käyneet saavat vain ravintola-alalta töitä. Se on tyhmää. Siksi siis takaisin koulun penkille vie tieni.