Koulutuksesi

473 posts, 24 pages, 165,872 views

Snaggo

#361 • • Edited Snaggo ;__;
Tuleva datanomi JA lukion käynyt. kaksoistutkintooo /,,/
edit*
siis tulen käymään lukion ja datanomi-linjan

--
bojoing.

justus_

#362 • • justus_ PJ Vonkster
ala-asteen viides luokka.
Shira

#363 • • Shira Teknokissat Ry

sapeli, 3.9.2005 22:00:
---
Shira, 3.9.2005 20:06:
"lapsi vailla koulutusta ja kasvatusta" *joo* that`s me.

---

= Elämänkoulu *hihu*

*hihu* ja on ollu ihan paras koulu ikin*joo* ja kaikkein raskain ja vaativin*hihu* mut hyvin sitä on pärjänny -riippuu tietenkin miltä kantilta katsoo.

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Mandex

#364 • • Mandex
Ammattikorkeessa alotin just viime viikolla (bioanalytiikan ko.) ja sitä ennen takana lukio...
aina vaan koulua,koulua..väli vuoden jälkeen olis tehny vaan mieli jatkaa työelämässä,ei tarvis miettiä ylimääräsiä.. *hymy*
Tomato

#365 • • Tomato
Keväällä kirjoitin itteni ulos lukiosta. Pyrin ja pääsin TKK:lle, mutta käyn intin ennen kuin aloitan opiskelun. Nyt väännetään hiki hatussa raksalla muille mukavuuksia.
A-E

#366 • • A-E Detroit Techno Militia
Opiskelemassa ekaa vuotta tietojenkäsittelyn tradenomin tutkintoa.Tarkoitus olisi tulevaisuudessa tämän tutkinnon jälkeen jatkaa tietotekniikan opintoja joko työn ohessa tai jossain toisessa oppilaitoksessa,mutta yksi tutkinto kerrallaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Coon--

#368 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Miksi tuossa on muuten Kauppakorkea ja TKK eirkseen mainittu? *ding*
Nekin on kuitenkin vaan yhden alan yliopistoja.

No ite suoritan juuri amk:ssa hoitoalan perustutkintoa, ja yritän noin 3 vuoden päästä saada ammatinharjoitusluvan sairaanhoitajan hommaan *joo*
Sirppu

#369 • • Sirppu
ammatti-instituutti eli ammattikoulu ja siellä kuvataiteilijan perustutkinto valmistuin keväällä 2004*hihu*
patient

#370 • • patient
Helsingin yliopisto, oikeustieteellinen tiedekunta.
#371 • • Equalizer Guest
Esikoulu...........
Jone

#372 • • Jone Archibald Haddock

A-E, 6.9.2005 20:42:
Opiskelemassa ekaa vuotta tietojenkäsittelyn tradenomin tutkintoa.

Hajoa päiviis, fuksi!

Toi on ehkä turhin tapa peukalonpyörittelyn jälkeen heittää 3½ vuotta romukoppaan.

Nimim. "TIKO, Laurea, Kerava, vuoden sisällä kutakuinkin valmis."
Cress

#373 • • Cress
toivottavasti vuoren päästä tuore lähihoitsu *vink* *joo*
Jago

#374 • • Jago un-trained monkee
peruskoulu. lukio jäi kesken kun suoritin sivarin. meen jatkaa sitä kun saan eka duunin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aidrian

#375 • • Aidrian Furian Master
peruskoulu ja lukio suoritettu.
yksi vuosi ohjelmistotekniikkaa (amk) ja kaksi vuotta paperitekniikkaa (amk)
nyt aikuiskoulutuskeskuksessa paperitekniikan ko. toisen asteen koulutus

meniki vaan kuus vuotta ennenku lopultaki tajus mitä sitä haluaa elämällään tehdä. Vois tietty olla tyytyväinen, jotkut hakee sitä omaa alaansa vielä pidempään..*ding*
Jammailija

#376 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kasvatustieteen maisteri, sivuaineena aikuiskasvatus.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

MaSari

#378 • • MaSari space jammer
Ylioppilaaks kirjoitin kaks kesää sitten, ja nyt on toka vuosi sosionomi (amk):ta menossa. Tyytyväinen olen *hymy*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Freja

#379 • • Freja Sihteeri
Ei, minä en ole niin epätoivoinen, että pakko olisi yrittää ihansamamihinkouluun, vaan minä todellakin olen aina ollut kiinnostunut tietotekniikasta ja aion yrittää nyt sitten ammattikouluun talvella alkavaan koulutukseen ja datanomiksi tahtoisin. Pitäkää peukkuja että edes tämä koulu huolisi minut! *blush*
Ei ole kyse siitä ettäkö tahtoisin vain pois töistä, vaan siitä, että rakas terveyteni ei vain kestä tätä ravintola-alaa. [ja nyt en puhu ainoastaan hermoistani vaan myös oikeasta terveydestäni; eli allergioista ja muista sairauksista jotka haittaavat työntekoani.]

Toivottavasti pääsisin siihen kouluun etten ihan masentuisi *uuh*

Olen huomannut, että minkä tahansa alan koulun käyneet saavat ravintola-alalta aina töitä, mutta ravintola-alan koulun käyneet saavat vain ravintola-alalta töitä. Se on tyhmää. Siksi siis takaisin koulun penkille vie tieni. *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kalle

#380 • • Kalle Kiusankappale
Kauppatieteden ylioppilas, joskus toivottavasti ihan maisterikin *hymy*