Säde Presents <<< Lab-4 >>> 17.9.2004 @ Helsinki

243 posts, 13 pages, 54,618 views

Now And Then

Posts: 86

#181 • • Now And Then =*^____^*=
hihii oli hullunhupaisaa tjsp

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

<><

Posts: 227

#182 • • <>< ¤blub¤
oli kyllä kieltämättä parhaimmat bileet tähän mennessä!*jiihaa* oli aivan mahtava fiilis, ja tampattua tuli niin etten meinannu sängystä tänään nousta... *iloinen* aivan über-ihanaa tulla kesän tauon jälkeen taas näin huippubileisiin!

kiitos vaan järkkäreille ja kavereille (uusille ja jo ennestään tutuille!) *aplodit*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Ceppu

Posts: 97

#183 • • Edited Ceppu Väsynyt operaattori
Mikäli elementtien raiskaaminen oli tavoitteena niin se kyllä saavutettiin. Joko omassa kuulossa oli vikaa tai sitten ehkä jossain muualla, mutta tuntuu että Tritonin erittäin hyvän setin jälkeen soundi muuttui tasaiseksi TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM jytinäksi josta oli täysin turha hakea mitään vaihtelua. Lähinnä jäi paha mieli siitä että tuli maksettua 17 euroa plus muut menot kyseisestä tapahtumasta. Päänsäryn olisin saanut muuallakin - ja halvemmalla.

Triton olisi ansainnut soittoajan vähän myöhemmin, olisi päässyt nautiskelemaan kunnolla sen ainoan hyvän.

Odotukset olivat korkealla ja tulivat rytinällä alas.

edit: kirjoitusvirheet (ainakin osa)
Displacer

Posts: 1,828

#184 • • Displacer
Tritonin klassikkoja täynnä oleva setti oli kiva fiilistellä mutta sen jälkeen alkoi tulemaan sitä musiikkia mitä tuonne menin hakemaan *pahis**jiihaa*
EFS55

Posts: 293

#185 • • EFS55 Aviomies
SIIS JÖSSES!!!

AIVAN KIPEEN *super*MAHTAVAT REJVIT!!!!*sydän*

KYL POJJAAT TAAS SAI JALAT NOUSEMAAN NIIN KOREESTI ETTEI PYSTY OIKEEN KÄVELEE*iloinen*

SÄDE ON PAREMPAA Q SEKSI!!!*pihkassa* JA *pahis*
MM

Posts: 215

#186 • • MM kaappimörkö

Keppu:
Mikäli elementtien raiskaaminen oli tavoitteena niin se kyllä saavutettiin. Joko omassa kuulossa oli vikaa tai sitten ehkä jossain muualla, mutta tuntuu että Tritonin erittäin hyvän setin jälkeen soundi muuttui tasaiseksi TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM jytinäksi josta oli täysin turha hakea mitään vaihtelua. Lähinnä jäi paha mieli siitä että tuli maksettua 17 euroa plus muut menot kyseisestä tapahtumasta. Päänsäryn olisin saanut muuallakin - ja halvemmalla.

Triton olisi ansainnut soittoajan vähän myöhemmin, olisi päässyt nautiskelemaan kunnolla sen ainoan hyvän.

Odotukset olivat korkealla ja tulivat rytinällä alas.

edit: kirjoitusvirheet (ainakin osa)



Öö, miks menet polkkabileisiin, jos TAM TAM menosta saa päänsäryn?? Veikkaan, että mutsillanikin tulisi samoja oireita?*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

UnityF

Posts: 15,721

#187 • • UnityF joo just se
oli ihan jees bileet tosin oma väsymys oli kova ja pohje on edelleen vähän kipee kun se on hieman revähtyny joten tällä kertaa olin todellinnen pousaaja... tanssilattialla kävin vain kattomassa kun muut tanssi ihan täysii.. *hymy*
sen jälkeen sirryinkin jakamaan flaikkuja.. *plur* tsiisus mä tykkään siitä hommasta. *plur*


tälläistä tällä kertaa...
yhtiömme kiittä *kiitoskiitos*
Avatar
#188 • • astaroth Guest
Siinähän se meni.
JustinSan

Posts: 822

#189 • • Edited JustinSan Nullius in verba

Keppu:
Mikäli elementtien raiskaaminen oli tavoitteena niin se kyllä saavutettiin. Joko omassa kuulossa oli vikaa tai sitten ehkä jossain muualla, mutta tuntuu että Tritonin erittäin hyvän setin jälkeen soundi muuttui tasaiseksi TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM jytinäksi josta oli täysin turha hakea mitään vaihtelua. Lähinnä jäi paha mieli siitä että tuli maksettua 17 euroa plus muut menot kyseisestä tapahtumasta. Päänsäryn olisin saanut muuallakin - ja halvemmalla.

Triton olisi ansainnut soittoajan vähän myöhemmin, olisi päässyt nautiskelemaan kunnolla sen ainoan hyvän.

Odotukset olivat korkealla ja tulivat rytinällä alas.

edit: kirjoitusvirheet (ainakin osa)



Jaa - mun mielestä just Tritonin setin aikana korkeet ääneet oli nimenoman liian lujalla ja loppuseteissä saatiin niitä vähän leikattua eikä korvat enää raiskaantunut *ding*


Muttajoo, kivat bileet oli, tuli tanssittua nyt jalat huutaa hoosianna ja päässä on jotku junkkahaussibileet pääl, eli hyvin meni *vink*
Neoni-setä se vaan aina jaksaa laittaa mun ruhon liikenteeseen ja LAB-4:sen aikaan tuli myös heiluttua ankarahkosti. Loistosettii all the way thru´, säde-laatua, meitsi tukee *piis* *nauru*


Enkä muuten voi olla tässä nyt hehkuttamatta tota kuinka eilen oli mun "Lucky day"; mun budjetin illaks piti olla 5egee, mitä tietysti suuresti harmittelin, noooh, tultiin steissille ja just ku kiroilin mun rahatilannetta, satuin kattomaan maahan ja mikäs se siinä? 20 jornon seteli, yhtiömme kiittää *nauru*
Ja sitten kun olin tulosta bileistä himaan ja kiroilin sitä ku ei oo enää röökiä, löydän maasta melkein täyden 30:n röökin askin *nauru*
Ei oo ikinä ennen mun elämässäni käynyt niin, että sillon ku jotain kipeimmin tarttee, se tippuu syliin *iloinen*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Individual

Posts: 10,942

#191 • • Individual HYPNO!

JustinSane:
Enkä muuten voi olla tässä nyt hehkuttamatta tota kuinka eilen oli mun ”Lucky day”; mun budjetin illaks piti olla 5egee, mitä tietysti suuresti harmittelin, noooh, tultiin steissille ja just ku kiroilin mun rahatilannetta, satuin kattomaan maahan ja mikäs se siinä? 20 jornon seteli, yhtiömme kiittää *nauru*
Ja sitten kun olin tulosta bileistä himaan ja kiroilin sitä ku ei oo enää röökiä, löydän maasta melkein täyden 30:n röökin askin *nauru*
Ei oo ikinä ennen mun elämässäni käynyt niin, että sillon ku jotain kipeimmin tarttee, se tippuu syliin *iloinen*



Ei paha... *nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#192 • • Displacer

Astaroth:
Siinähän se meni.



milloinkas tulee kuvii *hihu*
fantazia

Posts: 329

#193 • • fantazia
Kyllä!!! Lab4 rokkas... Tritonin setissä tosiaan oli pari kivaa klassikkoraitaa. Friik, Neon ja Proteus eivät tietenkään pettäneet taaskaan! =) Tosi hyvät bileet kaiken kaikkiaan.
Displacer

Posts: 1,828

#194 • • Displacer

fantazia:
Kyllä!!! Lab4 rokkas... Tritonin setissä tosiaan oli pari kivaa klassikkoraitaa.



Ai pari, eihän siinä muuta tullutkaan *hihu*
Maihku

Posts: 1,186

#195 • • Maihku neiti hankala
Oli oikein mukavaa ja taas oli sopiva känni päällä*hih*
Loistavan upeeta musiikkia ja ihania ihmisiä,kiitos*sydän*
Illustrator

Posts: 3,171

#196 • • Edited Illustrator
Jälleen kerran täydellinen ilta. Siitä kiitokset Labille ja Säteen porukalle.*aplodit* Fillikset katossa alusta loppuun.
mza

Posts: 2,954

#197 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
HLVTIN hauskaa taas oli.*pahis*
Kiitos ja kumarrus järjestäjien/levynpyörittäjien suuntaan.

Ja nyt niitä kuvia jakoon
...ja tietysti video matskua kun niin moni sitä näytti kuvaavan....
merqus

Posts: 1,010

#198 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oli kyllä aivan mieletön ilta *sydän* Viime kerrasta oli selkeästi ollut aivan liian kauan, kun selkä ei tahtonut pysyä enää loppuillasta menossa mukana vaan rupes kiukuttelemaan. Mutta minkäs teet kun musiikki on niin pirun hyvää, että paikallaan ei vaan voi pysyä *iloinen*

Kiitokset kaikille paikalla olleille. Jatketaan samaan malliin *piis*
Avatar
#199 • • astaroth Guest

Displacer:
milloinkas tulee kuvii *hihu*


Katsotaan nyt mitä noista tuli. Olin niin lekassa, että en yhtään ihmettelisi, jos ei yksikään onnistunut...
Mutta huomenna käsittelen ne ja pistän linkkiä, jos jotain katsomisen arvoista sai. :)

Mutta nyt jatketaan dokaamista!
Displacer

Posts: 1,828

#200 • • Displacer

Astaroth:
---
Displacer:
milloinkas tulee kuvii *hihu*

---

Katsotaan nyt mitä noista tuli. Olin niin lekassa, että en yhtään ihmettelisi, jos ei yksikään onnistunut...
Mutta huomenna käsittelen ne ja pistän linkkiä, jos jotain katsomisen arvoista sai. :)

Mutta nyt jatketaan dokaamista!



*känni**nauru*