243 posts, 13 pages, 56,577 views
Keppu:
Mikäli elementtien raiskaaminen oli tavoitteena niin se kyllä saavutettiin. Joko omassa kuulossa oli vikaa tai sitten ehkä jossain muualla, mutta tuntuu että Tritonin erittäin hyvän setin jälkeen soundi muuttui tasaiseksi TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM jytinäksi josta oli täysin turha hakea mitään vaihtelua. Lähinnä jäi paha mieli siitä että tuli maksettua 17 euroa plus muut menot kyseisestä tapahtumasta. Päänsäryn olisin saanut muuallakin - ja halvemmalla.
Triton olisi ansainnut soittoajan vähän myöhemmin, olisi päässyt nautiskelemaan kunnolla sen ainoan hyvän.
Odotukset olivat korkealla ja tulivat rytinällä alas.
edit: kirjoitusvirheet (ainakin osa)
Keppu:
Mikäli elementtien raiskaaminen oli tavoitteena niin se kyllä saavutettiin. Joko omassa kuulossa oli vikaa tai sitten ehkä jossain muualla, mutta tuntuu että Tritonin erittäin hyvän setin jälkeen soundi muuttui tasaiseksi TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM TAM jytinäksi josta oli täysin turha hakea mitään vaihtelua. Lähinnä jäi paha mieli siitä että tuli maksettua 17 euroa plus muut menot kyseisestä tapahtumasta. Päänsäryn olisin saanut muuallakin - ja halvemmalla.
Triton olisi ansainnut soittoajan vähän myöhemmin, olisi päässyt nautiskelemaan kunnolla sen ainoan hyvän.
Odotukset olivat korkealla ja tulivat rytinällä alas.
edit: kirjoitusvirheet (ainakin osa)
JustinSane:
Enkä muuten voi olla tässä nyt hehkuttamatta tota kuinka eilen oli mun Lucky day; mun budjetin illaks piti olla 5egee, mitä tietysti suuresti harmittelin, noooh, tultiin steissille ja just ku kiroilin mun rahatilannetta, satuin kattomaan maahan ja mikäs se siinä? 20 jornon seteli, yhtiömme kiittää
Ja sitten kun olin tulosta bileistä himaan ja kiroilin sitä ku ei oo enää röökiä, löydän maasta melkein täyden 30:n röökin askin
Ei oo ikinä ennen mun elämässäni käynyt niin, että sillon ku jotain kipeimmin tarttee, se tippuu syliin
Displacer:
milloinkas tulee kuvii