linkki --> www.tiketti.fi
[muokattu 12.8.2004 15:37]
[/quote]
.... tyhmä minä
243 posts, 13 pages, 56,477 views
Nitta:
---
sapeli:
Hienolta näyttäis mutta taidan jättää väliin jollen yllättäen rikastu näihin mennessä...
---
Hinta on tosiaan aika suolainen, 20 (ennakko vähän vähemmän), mut jos keksit jonkun tavan rikastua niin tähän kannattaa heti ekana tuhlata!
Meinasin itse ainakin
Chare:
kallista on.. mut silti IHAN PAKKO TULLA!!!! SÄDE
Jone:
20e on kallista? Mä en edelleenkään suostu ymmärtämään mistä on kyse tällaisissa lausahduksissa siitä huolimatta, että 20e edustaa opiskelukuukausina liki kymmentä prosenttia myös mun tuloistani. Vertailun vuoksi voitaneen sanoa, että tolla kahdellakymmenellä eurolla ei pääse edes katsomaan Jari Sillanpäätä Keuda-talon Kerava-saliin täällä kotikaupungissani ja Säde tarjoaa sillä sentään helvetin loistavat bileet hyvillä puitteilla ja mielenkiintoisella (Kyllä, siitä huolimatta että mäkin olen kuullut Lab-4:ia jo muutamaankin otteeseen) ulkomaisella livellä varustettuna Gloriassa.
Stop bitching and enjoy!
Jone:
---
20e on kallista? Mä en edelleenkään suostu ymmärtämään mistä on kyse tällaisissa lausahduksissa siitä huolimatta, että 20e edustaa opiskelukuukausina liki kymmentä prosenttia myös mun tuloistani. Vertailun vuoksi voitaneen sanoa, että tolla kahdellakymmenellä eurolla ei pääse edes katsomaan Jari Sillanpäätä Keuda-talon Kerava-saliin täällä kotikaupungissani ja Säde tarjoaa sillä sentään helvetin loistavat bileet hyvillä puitteilla ja mielenkiintoisella (Kyllä, siitä huolimatta että mäkin olen kuullut Lab-4:ia jo muutamaankin otteeseen) ulkomaisella livellä varustettuna Gloriassa.
Stop bitching and enjoy!
---
Pygmi:
Noh, kyse ei olekaan hinta-laatusuhteesta vaan siitä, että jos esimerkiksi on reilu 20 euroa rahaa jäljellä ja viikko palkkaan, on syytä miettiä syökö vai lähteekö säteeseen ei aina muista kuukauden tuloista varata kunnollista bilekassaa etukäteen ja tulee purettua ärsytys kemujen hintaan; kympillä olisin menny näin me maallikot.
Jone:
Mut eihän silloin pitäis sanoa, että bileet on kalliit. IMO mikään asia, jossa katsoo saavansa vastinetta rahalleen ei ole kallis. Sen taas ymmärrän aivan loistavasti, että joskus rahat on loppu (mulla esim. aina ja kaiken aikaa) tai että on valitettavasti pakko priorisoida ja ostaa sapuskaa bilettämisen sijaan. On valitettavaa kun niin käy, mutta elämän realiteetteihin kuuluu myös se, että persnetolla ei voi kukaan pitemmän päälle bileitä järjestää ja maksella omasta pussistaan muiden hauskanpidon kustannuksia.
Anyway, TÖRKEEN siistit bileet tulossa, huhhahhei ja rommia pullo.
ruoho akaa. Grass:
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne
Jone:
---
ruoho akaa. Grass:
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne
---
...ja mitäs helvetin merkitystä sillä nyt on? Eivätkö ne kerrat oo maistuneet sulle ja eikö Lab-4 ole näkemisen arvoinen? Hyvää voi harvoin saada liikaa ja mä jaksan kyl innostua vielä helposti muutaman kerran tosta.
ruoho akaa. Grass: