Säde Presents <<< Lab-4 >>> 17.9.2004 @ Helsinki

243 posts, 13 pages, 55,015 views

Dueno

Posts: 168

#61 • • Dueno klubbarin rumin
Lippuja voi varata myös tiketistä jolloin voit hakea ne silloin kun haluat.

linkki --> www.tiketti.fi

[muokattu 12.8.2004 15:37]
[/quote]


.... tyhmä minä

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Jone

Posts: 8,258

#62 • • Jone Archibald Haddock

Nitta:
---
sapeli:
Hienolta näyttäis mutta taidan jättää väliin jollen yllättäen rikastu näihin mennessä... *uuh*

---


Hinta on tosiaan aika suolainen, 20 (ennakko vähän vähemmän), mut jos keksit jonkun tavan rikastua niin tähän kannattaa heti ekana tuhlata!

Meinasin itse ainakin *jiihaa*



Chare:
*hmph* kallista on.. mut silti IHAN PAKKO TULLA!!!! *sydän* SÄDE *sydän*



20e on kallista? Mä en edelleenkään suostu ymmärtämään mistä on kyse tällaisissa lausahduksissa siitä huolimatta, että 20e edustaa opiskelukuukausina liki kymmentä prosenttia myös mun tuloistani. Vertailun vuoksi voitaneen sanoa, että tolla kahdellakymmenellä eurolla ei pääse edes katsomaan Jari Sillanpäätä Keuda-talon Kerava-saliin täällä kotikaupungissani ja Säde tarjoaa sillä sentään helvetin loistavat bileet hyvillä puitteilla ja mielenkiintoisella (Kyllä, siitä huolimatta että mäkin olen kuullut Lab-4:ia jo muutamaankin otteeseen) ulkomaisella livellä varustettuna Gloriassa.

Stop bitching and enjoy! *sydän*
Kate

Posts: 186

#63 • • Kate
Harmi, harmi ei pääse....*grr*

Täytyy tyytyä lomailuun vaan....
Pätkis

Posts: 1,038

#64 • • Pätkis Pikkis

Jone:
20e on kallista? Mä en edelleenkään suostu ymmärtämään mistä on kyse tällaisissa lausahduksissa siitä huolimatta, että 20e edustaa opiskelukuukausina liki kymmentä prosenttia myös mun tuloistani. Vertailun vuoksi voitaneen sanoa, että tolla kahdellakymmenellä eurolla ei pääse edes katsomaan Jari Sillanpäätä Keuda-talon Kerava-saliin täällä kotikaupungissani ja Säde tarjoaa sillä sentään helvetin loistavat bileet hyvillä puitteilla ja mielenkiintoisella (Kyllä, siitä huolimatta että mäkin olen kuullut Lab-4:ia jo muutamaankin otteeseen) ulkomaisella livellä varustettuna Gloriassa.

Stop bitching and enjoy! *sydän*


Noh, kyse ei olekaan hinta-laatusuhteesta vaan siitä, että jos esimerkiksi on reilu 20 euroa rahaa jäljellä ja viikko palkkaan, on syytä miettiä syökö vai lähteekö säteeseen *justjoo* ei aina muista kuukauden tuloista varata kunnollista bilekassaa etukäteen ja tulee purettua ärsytys kemujen hintaan; \”kympillä olisin menny\” *hymy* näin me maallikot.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Optik

Posts: 1,691

#65 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Jone:

---
20e on kallista? Mä en edelleenkään suostu ymmärtämään mistä on kyse tällaisissa lausahduksissa siitä huolimatta, että 20e edustaa opiskelukuukausina liki kymmentä prosenttia myös mun tuloistani. Vertailun vuoksi voitaneen sanoa, että tolla kahdellakymmenellä eurolla ei pääse edes katsomaan Jari Sillanpäätä Keuda-talon Kerava-saliin täällä kotikaupungissani ja Säde tarjoaa sillä sentään helvetin loistavat bileet hyvillä puitteilla ja mielenkiintoisella (Kyllä, siitä huolimatta että mäkin olen kuullut Lab-4:ia jo muutamaankin otteeseen) ulkomaisella livellä varustettuna Gloriassa.

Stop bitching and enjoy! *sydän*
---



Ei tähän voi muuta sanoa kuin: WORD!

ihme niuhotusta, säde on aina säde ja sijoitukselleen saa aina 100% katteen, ellei enemmänkin *joo*

omalla kohdalla suurin menoerä on aina jo pelkästään matkat hesaan ja takaisin (n. 30e opiskelijana) plus kaikki muu mihin tulee laitettua vaivaiset euronsa eli syömiset, juomiset yms.. ja vaikka opiskelukuukausina tuleekin reissattua vähemmän johtuen ankeasta opintotuesta, säteen kohdalla lukee mun kalenterissa isolla et ”ei voi missata”

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jone

Posts: 8,258

#66 • • Jone Archibald Haddock

Pygmi:
Noh, kyse ei olekaan hinta-laatusuhteesta vaan siitä, että jos esimerkiksi on reilu 20 euroa rahaa jäljellä ja viikko palkkaan, on syytä miettiä syökö vai lähteekö säteeseen *justjoo* ei aina muista kuukauden tuloista varata kunnollista bilekassaa etukäteen ja tulee purettua ärsytys kemujen hintaan; ”kympillä olisin menny” *hymy* näin me maallikot.



Mut eihän silloin pitäis sanoa, että bileet on ”kalliit.” IMO mikään asia, jossa katsoo saavansa vastinetta rahalleen ei ole kallis. Sen taas ymmärrän aivan loistavasti, että joskus rahat on loppu (mulla esim. aina ja kaiken aikaa) tai että on valitettavasti pakko priorisoida ja ostaa sapuskaa bilettämisen sijaan. On valitettavaa kun niin käy, mutta elämän realiteetteihin kuuluu myös se, että persnetolla ei voi kukaan pitemmän päälle bileitä järjestää ja maksella omasta pussistaan muiden hauskanpidon kustannuksia.

Anyway, TÖRKEEN siistit bileet tulossa, huhhahhei ja rommia pullo. *plur*
Pätkis

Posts: 1,038

#67 • • Pätkis Pikkis

Jone:
Mut eihän silloin pitäis sanoa, että bileet on ”kalliit.” IMO mikään asia, jossa katsoo saavansa vastinetta rahalleen ei ole kallis. Sen taas ymmärrän aivan loistavasti, että joskus rahat on loppu (mulla esim. aina ja kaiken aikaa) tai että on valitettavasti pakko priorisoida ja ostaa sapuskaa bilettämisen sijaan. On valitettavaa kun niin käy, mutta elämän realiteetteihin kuuluu myös se, että persnetolla ei voi kukaan pitemmän päälle bileitä järjestää ja maksella omasta pussistaan muiden hauskanpidon kustannuksia.

Anyway, TÖRKEEN siistit bileet tulossa, huhhahhei ja rommia pullo. *plur*


Näinpä. Pitäisi sanoa, että ne ovat kalliit minun kukkarolleni juuri nyt. Joskus sitä vaan päästää suustaan jotain, minkä voi ymmärtää parillakin eri tapaa. *Lähtee tästä tiputtelemaan euroja säästöpossuun*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

onni3mk

Posts: 3,973

#68 • • onni3mk Onni on.
Joo ei, kyl mä tuun sittenki *jiihaa* tai ainakaan se ei oo rahasta kiinni *hih*
Toiv nuo työt ei estä...*ding*

--
Onni on.

Mellu-

Posts: 4,006

#70 • • Mellu-
*käynnistelee autoa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Rocca

Posts: 3,064

#71 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Mellu-:
*käynnistelee autoa*



Pääseek kyydillä yks kiva polcca poika? *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#72 • • astaroth Guest
Huomenna sitten juostaan Tikettiin...*juonittel*
Grass

Posts: 237

#73 • • Grass fiilistelijä
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne *igor*
Jone

Posts: 8,258

#74 • • Jone Archibald Haddock

ruoho akaa. Grass:
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne *igor*



...ja mitäs helvetin merkitystä sillä nyt on? Eivätkö ne kerrat oo maistuneet sulle ja eikö Lab-4 ole näkemisen arvoinen? Hyvää voi harvoin saada liikaa ja mä jaksan kyl innostua vielä helposti muutaman kerran tosta. *hihu*
efo

Posts: 1,908

#75 • • efo Laserpoint

Jone:
---
ruoho akaa. Grass:
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne *igor*

---


...ja mitäs helvetin merkitystä sillä nyt on? Eivätkö ne kerrat oo maistuneet sulle ja eikö Lab-4 ole näkemisen arvoinen? Hyvää voi harvoin saada liikaa ja mä jaksan kyl innostua vielä helposti muutaman kerran tosta. *hihu*


Munki puolesta tulkoot vaikka puolenvuoden välein, aina kelpaa*joo* Aina kummiski uutta materiaalia ja vanhaa on mahdoton kyllästyä kun pojat itse soittavat ja jengi on täysillä mukana*piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Lauri

Posts: 1,051

#76 • • Lauri Devoted

ruoho akaa. Grass:
kohta saa alkaa laskeen tällä menolla kahdella kädellä montako kertaa lab-4 on suomessa ollut viimosen 5v aikana, todellakaan ei tänne *igor*



Mites, kuitenkin sitten menet kuuntelemaan Suomalaista DJ:tä kaksi kertaa parin viikon sisällä? :)
Ja niitä Suomalaisiahan harvemmin on kuullu tässä viimeisen viiden vuoden aikana...

hihhei, homma toimii ja peitto heiluu.

// L
Individual

Posts: 10,942

#77 • • Individual HYPNO!
Kyllä meikäläinenkin oli ihan fiiliksissä hurjimpina Metallica fanitusaikoina, kun sai lukea matkalla Jäähalliin keikalle iltiksestä, että siistii jätkät on puolen vuoden päästä uudelleen Suomessa keikalla.
Fanit tykkää ja muille löytyy varmasti vaihtoehtoja.
*vink*

Ilmeisesti Säteen kohdalla on nähty erittäin toimivaksi konseptiksi järjestää usein tasokkaita klubi-iltoja kotimaisin voimin ja tuoda sitten kaiken kukkuraksi tasaisin väliajoin hard-kansan ehkä eniten arvostama bändi Suomeen ulkomailta.

[muokattu 12.8.2004 19:30]
Maihku

Posts: 1,186

#78 • • Maihku neiti hankala
Mä oon ainakin niin täällä*jiihaa**sydän*
Grass

Posts: 237

#79 • • Grass fiilistelijä
haha, parempi olla vaan hiljaa vissiin *piru**vink*
DJioni

Posts: 182

#80 • • DJioni
Huom!
liput saattavat olla Streetissä vasta iltapäivällä, eli jos näin on niin tikettiin vaan!

[muokattu 12.8.2004 21:41]

--
* SÄDE *