289 posts, 15 pages, 83,283 views
cjet, 25.9.2006 12:30:
Ku oiski joku rutiini.. Lähinnä pakonomaista tuskaa.. Välillä menee kerran viikos, mut välil tuntuu että ei vaa jaksa siivoo ja sit saattaa mennä muutamaki viikko paskan keskellä..
mikke, 11.2.2007 18:33:
Mut oon huomannu että yks hyvä motivaattori siivoukseen on pyytää joku kaveri tai tuttu käymään, etkoilemaan tms. , sillon ainakin itellä tulee pakottava tarve siivota :) Ja yleensä se tulee tehtyä aika hyvin. Eli kun kerran viikossa pyydät jotain käymään ni ainakin mulla tulee siivous hoidettua silleen toki kaikilla ei varmaan ihan näin.
Jusna666, 11.2.2007 18:44:
---
mikke, 11.2.2007 18:33:
Mut oon huomannu että yks hyvä motivaattori siivoukseen on pyytää joku kaveri tai tuttu käymään, etkoilemaan tms. , sillon ainakin itellä tulee pakottava tarve siivota :) Ja yleensä se tulee tehtyä aika hyvin. Eli kun kerran viikossa pyydät jotain käymään ni ainakin mulla tulee siivous hoidettua silleen toki kaikilla ei varmaan ihan näin.
---
Mut tarina ei kerro mihin kuntoon se kämppä jää sen jälkeen kun siel on ollu 20 jätkää etkoilemassa.
crissy, 15.2.2007 09:59:
Kotiäitinä pian 3v ja siivous on enemmänki rutiinia.. mut kyl se käy vituttamaan useemmakin kerran.. ku sitä pitää tehä melkein joka pvä.. siis PITÄIS mut ei aina jaksa ja sen huomaa...