Siivoaminen - tuskaa vai rutiinia?

289 posts, 15 pages, 80,019 views

Avatar
#21 • • djmg Guest

curry:
---
djmg:
mikä siinä on että muiden kämppii on aina mukavampi siivoo kuin omaa? *ding*

---


Totta, tämän olen huomannut usein itsekin! *iihhih* Ehkä siihen omaan kämppään on jotenkin paatunut ja siinä ei ole enää mitään ”yllätyksellisyyttä”... tai jotain...?? *täh*



Nii voipi olla...luulen ainakin niin...*nauru*
stimbeh

Posts: 400

#22 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Riippuu musiikista. Täysin.

--
Flow with the go.

micqo

Posts: 1,094

#23 • • micqo
No en mä nyt voi sanoo et rakastaisin siivoomista mut onhan se kivaa kun on siistiä *joo*
Tiskaaminen on kyllä hieman tuskaa ainakin äsken kun keittiössä alkaa olla sauna lämpötila niin meinas hieman pukkaa hikee pintaan! *hikoil*
Avatar
#24 • • astaroth Guest
Monesti löytyy inspiraatiota siivota. Mutta päässäni on jokin kumma pöpö, joka ei huomioi kaikkea paskaa, joka roikkuu katosta tai makaa pöydällä. Kaikki pikkutarkat asiat huomioidaan.

Esimerkki: Pöytä on täynnä kaiken maailman rojua, vaatteita yms. Minä näen, että kynät ja kumit eivät ole järjesteltyinä kohtisuoraan toisiinsa. Joten minä vaikka järjestelen kynät komeaan riviin pöydälle ja laitan sen teroittimen jotenkin ”coolisti” edustamaan sinne kynien läheisyyteen. Vaatteet jäävät edelleen pöydälle ja lähdenkin sitten ylpeänä peilailemaan itseäni, että ”tulipas nyt siistiä”.

[muokattu 6.8.2004 12:41]
martina

Posts: 1,875

#25 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tuskaa.... huoh...
viihdyn kyllä siistissä ympäristössä, mutta en jaksa itse siivota... *iihhih*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#26 • • Tiikerriii Tj
mä siivoan joka päivä...oon tottunu nyt siihen että on siistiä *plur*

--
RÄYH!!!!

Avatar
#27 • • RINY Guest
Siivominen on kyl ihan kivaa toisinaan. Siihen ei vaa saa kerättyä tarpeeks usein motivaatiota. Eilen oli kyl tuskaa siivota kamalassa kuumuudessa. *justjoo*
Maihku

Posts: 1,186

#28 • • Maihku neiti hankala
*eiei* oon töissä lentokentällä siivoamassa joten himassa siivoaminen ei nappaa sit yhtään kun on joutunut tekee sitä töissäkin*grr*
sapeli

Posts: 11,768

#29 • • sapeli jokukukamikä?
Tuskaista rutiinia... Kerran kuussa pitää siistiä huonetta että meidän siivooja pääsee imuroimaan ja luuttuamaan *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

milessi

Posts: 188

#30 • • milessi Jai
jos siihen on aikaa eikä ole ”pakko siivota” niin sillon se on hyvää toimintaa vaikka stressin poistoon.. tai vitutukseen *justjoo*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Chare

Posts: 412

#31 • • Chare kiltti tyttö

milessi:
jos siihen on aikaa eikä ole ”pakko siivota” niin sillon se on hyvää toimintaa vaikka stressin poistoon.. tai vitutukseen *justjoo*


tää on niin totta! *joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

anthocyan

Posts: 1,511

#32 • • anthocyan Kohti valoa...
TUSKAAAAA!!!!! *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#33 • • ikj Guest
rutiinia*kiitoskiitos*
nomic

Posts: 4,120

#34 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kaaos on toinen nimeni :D todellakin *nauru*
Bio

Posts: 4,429

#35 • • Bio The Bullies / Pinky
kyllä se tuskaa on..

ääh, pitäis muuten siivota *hmph*
mniittymaki

Posts: 1,641

#36 • • mniittymaki
Yleensä tuskaa, mut sitku on tarpeeks paskasta ni se tuntuu menevän rutiinilla :)

.m
Avatar
#37 • • pia^^ Guest
Täyttä tuskaa... yleensä jos joku vituttaa paljon, sit siivoon ja puran aggressiot siihen *nauru* . Ja sit onneks noit kamui ku tarpeeks usein et on pakko siivoo *nauru*
Kuini

Posts: 165

#39 • • Kuini Vajakki
Jos pienten esineiden järjestely ja kirjahyllyn videoiden yms. järjestely lasketaan siivoamiseksi, niin sitten mä rakastan sitä.
Muu siivoaminen sujuu vähän enemmän hampaat irvessä *hmph* Ja liian sotkuinen koti alkaa ahdistamaan *muhaha*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

od

Posts: 60

#40 • • od the human palindrome

[Nuclear]:
Imurointi ja pölyjenpyyhintä joka toinen päivä, niin homma on sillä selvä.



nyt sitten katkes korsi: tyyppi on ihan pimeä. *joo*