Siivoaminen - tuskaa vai rutiinia?

289 posts, 15 pages, 83,430 views

Jna

#141 • • Jna

Cride:
Vessat pitää siivota kerran viikossa muuten rupee yököttää*sars*.

Pitää yrittää pitää toi mielessä ku oot tulos kylään..*hihu*
Bellezaaa

#142 • • Bellezaaa Afrodite*

Jna:
---
Cride:
Vessat pitää siivota kerran viikossa muuten rupee yököttää*sars*.
---

Pitää yrittää pitää toi mielessä ku oot tulos kylään..*hihu*

Ei sun tarvii murehtii teillähän on aina niin siistii, siistimpää ku meillä!*hihu*
Zimeon

#143 • • Zimeon
Lähinnä tulee siivottua sillon ku on tarvetta :)
Nalatsu

#144 • • Nalatsu naarasleijona
viikolla siivoaminen on ihan tuskaa, kun on muutenkin poikki työpäivän jälkeen ja viikonloppuisin pitää sit siivota törkeellä nopeudella, kun on sitte kaikenlaista menoo...

onneksi ukkoni tiskaa ja imuroi, kun mun selkä ei niitä salli (tiskaaminen kävis muuten, mutta kun tasot on LIIAN matalalla...)

pyykkääminen, viikkaaminen, siistiminen, kissan hoito on sitte mun hommaani.. *iloinen*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

#145 • • ^Pinski^ Guest

lilraw:
tuskaista rutiinia *poks*

kuulostaa tutulta *hmph*
Tebi

#146 • • Tebi normisetti
kerran vuodes ku siivoo nii eiköhän se riitä

--
koi syö ja ruoste raiskaa

¡ Previous post about a year ago !
lohikarme

#147 • • lohikarme RitariVittupää
Eläimien takia imurointi joka päivä...siit alkaa pidemmän päälle jopa tykkäämään.

--
Qualis artifex pereo

Cloud

#148 • • Cloud Game Freak
Erittäin tylsää touhua, mutta kun sitten sille päälle sattuu, että ei helvetti nyt tarvii tehdä jotain ni sitten sitä tekee vähän enemmänkin siivousta.. Mutta ei kyll aika tuskaahan tuo on

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

TanyaK

#150 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Oon todella huono aloittamaan siivousta. En voi sietää tiskaamista tai pölyjen pyyhkimisestä! Imuroinnista ja lattian pesusta pidän mutta vaikein vaihe on tavaroiden kerääminen pitkin kämppää. Tapanani kun on aina ottaa tavaroita esille kun inspiraatio iskee ja jättää ne sitten sohvalle ja siirtää siitä lattialle kun tila loppuu. Saada uusi inspiraatio ja toistaa sama uudestaan ja uudestaan. Loppu viikosta olohuoneeni on siis täynnä tavaroita jotka tarvii saada paikoilleen ennen siivousta ja se on se vaikein osa siivousta. Että näin..hyvä minä.*blush*
#151 • • pia^^ Guest
Nyt ku on oma koti ni tulee siivottuu kaks kertaa viikossa jopa. Tosin just valmistunu rempasta ni remppapölyä aika paljon ni toi on osa syy. Tiskaan oon tosi laiska mut onneks kämppis tiskaa, mä sit pesen vessan *nauru*
Lyylikki

#152 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jotenkin nyt ihan muutaman kuukauden sisällä olen oppinut siivoilemaan sillain vähäsen päivässä. En sitten tiedä, että onko tämä siivoilu vaikuttanut mihinkään, koska olen niin älyttömän hyvä sotkemaan.

Miksi, voi miksi ei voi tiskata sitä yhtä lautasta heti, kun on syönyt? Miksi, voi miksi ei voi panna kirjaa takaisin kirjahyllyyn, vaatetta suoraan pyykkikoriin tai kaappiin? Miksi, voi miksi ei voi panna lehtiä luettuaan paperinkeräykseen tai vaikka lukemattakin?
asdf

#153 • • Edited asdf
Blaah, nytki ois neljä jätesäkillistä vaatteita mitkä pitäis purkaa ja kattoo mitä heitän pois ja mitä en. Yritän pitkittää sitä tehtävää mahollisimman kauan koska oon tosi huono heittämään mitään pois. *hmph* Ja ajatuskin siitä, että mä JOSKUS, EHKÄ tai TOISINAAN saattaisin käyttää jotain viis vuotta vanhoja pieniä paitoja saa mut luopumaan poisheittoaikeista. *hihu* Onneks kaikesta muusta turhasta irtaimistosta oon päässy hampaita kiristellen eroon eli nyt siivoominenki (sillon kun sitä teen, kerran kuukaudessa?) sujuu helpommin.
nuance

#154 • • nuance cov ops, combat, sunrise
mä pyrin pitämään kämpän järjestyksessä ja siivoaminen koostuu sitten lähinnä imuroimisesta/lattian pesemisestä, joka tulee sit hoidettua suunnilleen viikon-parin välein.
marpa

#155 • • marpa
Sotku ja epäjärjestys alkavat helposti ahdistamaan, joten siivottava on säännöllisin väliajoin!

Yleisesti ottaen tykkään siivoamisesta ja tavaroiden järjestelystä. Poikkeuksena ovat railakkaiden viikonloppujen jälkeiset puunaukset, joista onneksi pitää huolta tänä maanantaina mieheke *pepsodent*
Sepistö

#156 • • Sepistö eläin saalistaja

Lyylikki, 18.9.2006 12:56:
Miksi, voi miksi ei voi tiskata sitä yhtä lautasta heti, kun on syönyt?

Mä oon onnistunu totuttelemaan tolle tavalle. Paljon helpompaa kun ei koskaan oo mitään vuorta tiskattavana.
iam

#159 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Terapiaa! Varma lääke pieneen morkkikseen *hymy*
anis

#160 • • Edited anis
Lukeudun niihin ihmisiin jotka eivät yksinkertaisesti siivoa..Paitsi pari kertaa vuodessa ehkä *hih* Kaikista pahinta on se, etten ole tottunut korjaamaan jälkiäni.. Duunissakin oli aluksi vaikeaa, kun työtila pitää jättää siistiksi.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.