DjBeliar, 27.6.2006 10:26:
Jos tarvii ruuvvata, ostakaa Vestaxit... +/-60% alkaa riittään jo Marita Taavitsaisesta Keven Energyyn!
mistäs löydät taavitsaista vinyylinä, NIH !
172 posts, 9 pages, 73,166 views
Jos tarvii ruuvvata, ostakaa Vestaxit... +/-60% alkaa riittään jo Marita Taavitsaisesta Keven Energyyn!
thomas, 27.6.2006 10:45:
---
---
mistäs löydät taavitsaista vinyylinä, NIH !
$, 28.7.2006 11:34:
Tuli mieleen kun moni väittää ettei ruuvattua teknaria saa enää koskaan säädöilleen, niin miten ne sitten säädetään Panasonicin tehtailla kohdilleen? Onko teknarin taikaruuvissa jotain taikanestettä joka valuu ulos kun siihen koskee?
Gnizhak, 28.7.2006 11:49:
---
Saahan sen kohdalleen, mut ei välttämättä sellaseen hintaan etteikö tulis suoraan halvemmaks ostaa sellanen panasonicin tehtaalla kalibroitu käytetyn sijaan..
CM, 28.7.2006 15:54:
---
---
Saahan sen kohdalleen, mut ei välttämättä sellaseen hintaan etteikö tulis suoraan halvemmaks ostaa sellanen panasonicin tehtaalla kalibroitu käytetyn sijaan..
---
Saa sen varmasti itsekin kohdilleen, mut luulen, että saa olla aika hyvät (ja kalliit) mittalaitteet ja tietämystä jos aikoo ite ruuvata takas paikoilleen. Ei ole kokemusta asiasta mut näin luulisin.
thobie, 28.7.2006 17:55:
---
Pöhpöh, analogi vehje kun on niin se pitchi tuppaa vetelemään ajansaatossa ja vaatii säätöä sillointällöin, ja varsinkin kun pitchi vaihdetaan uuteen. Huoltomanuaali löytyy netistä etsimällä. Digiskoopilla, sekä yleismittarilla säätö onnistuu hetkessä tehdasarvoihin.
Tmu
Pari vuotta sitten ostin yhden ruuvatun teknarin jonka sain yleismittarilla toimimaan prikuulleen kuten ruuvamaton parinsa. Myönnettäköön, että prosessiin meni monta iltaa ennen kun olin tyytyväinen.
thobie, 28.7.2006 17:55:
---
CM, 28.7.2006 15:54:
---
---
---
Saa sen varmasti itsekin kohdilleen, mut luulen, että saa olla aika hyvät (ja kalliit) mittalaitteet ja tietämystä jos aikoo ite ruuvata takas paikoilleen. Ei ole kokemusta asiasta mut näin luulisin.
---
Pöhpöh, analogi vehje kun on niin se pitchi tuppaa vetelemään ajansaatossa ja vaatii säätöä sillointällöin, ja varsinkin kun pitchi vaihdetaan uuteen. Huoltomanuaali löytyy netistä etsimällä. Digiskoopilla, sekä yleismittarilla säätö onnistuu hetkessä tehdasarvoihin.
Tmu
Swelter, 6.8.2006 23:16:
se on silkkaa faktaa et löytyy 33rpm levyjä jotka kuulostaa hyvältä tai jopa paremmalta kun ne soittaa 45rpm:ssä. Joten miksei siltä väliltä kans.. :)
astaroth, 7.8.2006 00:28:
tuo on jo imo sellaista paskan haistattamista artistia kohtaan, ettei kyllä ikinä mitään 33rpm -> 45rpm
snoxn, 7.8.2006 00:35:
JOS se toimii niin mitä sitten?
astaroth, 7.8.2006 00:50:
---
snoxn, 7.8.2006 00:35:
JOS se toimii niin mitä sitten?
---
koska artistilla on ollut varmaankin erilaiset tarkoitusperät kappaleelle? tuo vaan on mielestäni eettisesti väärin. jos sitä tempoa on pakko saada, niin sitten kannattaa hankkia valmiiksi nopeaksi tehtyä musiikkia
snoxn, 7.8.2006 00:58:
Miksei dj:llä saisi olla erilaisia tarkoitusperiä ko. kappaleelle?
Jos artisti antaa tuotoksensa julkaistavaksi, hän ottaa imo sen riskin että joku voi vaikkapa soittaa 33rpm:lle prässättyn biisiä 45:llä.
astaroth, 7.8.2006 01:16:
tässä tapauksessa dj saa sitten omasta mielestäni tehdä omat kappaleensa, joita voi rallatella niin lujaa kuin haluaa. itse olen tällaista raiskaamista vastaan, ikään kuin artisteja ei jo muutenkin vedettäisi tarpeeksi perseeseen tällä alalla
"i can play other peoples music"
Jos artisti antaa tuotoksensa julkaistavaksi, hän ottaa imo sen riskin että joku voi vaikkapa soittaa 33rpm:lle prässättyn biisiä 45:llä.
---
kyllä ottaa joo. mutta ei se tarkoita, että minun tarvitsisi pitää tällaista dj-toimintaa juuri minään