Gnizhak
IMO jos ei sun keskittymiskykys riitä siihen et lukee noita viestejä ja niiden perusteluja vaan kaikki pitäs saada tonne polliin vaihtoehdoiks niin morijes vaan sulleki. + Että hyvää jatkoa vaan sulle
Kyllä mun keskittymiskyky riittää moniinkin asioihin, jopa samanaikaisesti, mutta edelleenkin nää "käytkö paskalla", "kumminpäin seisot suihkussa" jne. -topicit on enemmän kun naurettavaa paskaa. Mulle on tosiaan aivan sama, että mitä sä replaat tai quotat, koska tuskin tuut missään vaiheessa kääntämään kenenkään ei-samaa-mieltä-olevan-kanssa kelkkaa, vaan siksi että oot jotain +-13589 pitchin supernopeepolkan soittaja, tai minkä tahansa. Ei intrestaa. Se mitä oon kirjottanu, oon kirjottanu ja se mitä tuun kirjoittamaan, sen tuun kirjoittamaan. Mitä sitten jos takerrun joihin asioihin? Mitä merkitystä siitä on sulle? Meniks nyt elämä sekaisin? Alkoiko globaali "en haluu kulkee vastavirtaan" vaikuttamaan? Entä sademetsät ja panda?
Itseasiassa jos oikein muistan, niin oot just sitä ihmistyyppiä, et jos ollaan erimieltä niin heti heitetään puukolla silmään! Muistan, et joskus aikasemminkin oon joutunu replaa ja quottaa sun tekstei bäkkii, ku oot ollu enemmän taas vaihteeks ku oikeessa.
LooPy kirjoitti mun mielestä aika hyvin:
"Vastaan on tullut ruuvattu teknari, jota oli yritetty palauttaa takaisin normaaliksi. Lopputuloksena kolme nollakohtaa.
Koittakaahan oppia, teknareita ei ruuvata.
"
Oon itse "periaatteessa" samaa mieltä, mutta siltikin ihmisen oma asia. Jos tuntuu että soitto luistaa ilman ruuvailua tai ruuvattujen kanssa. Daz fine!
PeeäS. Joo kiitos vain, mutta pärjään kyllä ilman sun toivotteluitaski! :D