Junkka...??

42 posts, 3 pages, 10,993 views

Cassu

Posts: 634

#21 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Minikakara:
Mitä mieltä ootte bassosta... hyvää vai huonoa?

Tiedän ainaki muutaman kaverin jotka kuuntelee paljo housee ja kiksuu jotka sanoo ettei junkkaa voi tanssia... mun mielestä kaikkee voi tanssia kuha siihen tottuu... mut sanokaa mielipiteitä...

Toisaalta kans en pidä siit et jengi dissailee toisiaan puolin toisin... tääki maa on sen verran pieni ettei siin oo järkee. Vaik sikailu on hauskaa... esmes joskus oli ihan mielettömän hauska threadi kiksusta semmone sikailu stealthilla jonne postasin yhen tyypin kuvanki ja se tais bulttaa siit vaik se oli pelkkää läppää...

En tiedä mun mielest genre ajattelu on muutenki perseestä.

Mielipiteitä...



Siis muhun uppoo aina tietynlainen basso tietty fiiliksestä johtuvaakin et millanen päivä on...mut acidin sellanen särähtelevä baasso on aivan loistavaa ja freeform/ NRG bassoist diggailen myös et kyl bassoa saa olla....mun täytyy kyl sanoo et oon katsellu tätä konemusiikkiakin aika putkinäköisesti tai sillee ettei mua oo koskaa kiinnostan noi genre tyypit koska niitä on miljoonia ja jokaisen korvaan se musa kuulostaa erilaiselt et eri henkilöt genraa saman biisin eri genreen jos se sattuu olee niiku niin usein on, siinä rajoilla kumpaan se kuuluu koska siitä löytyy kumpaakin ihan riittämiin....

Mut mulle kiksu tullu myös läheiseksi...mut tanssiminen tuntuu onnistuvan nopeemman ja jytisevämmän basson tahdissa.....ja tähän oman genrensä ylös nostamiseen ja toisen genren alaskatsomiseen ei musta oo mitään syytä....ite diggaan oikeestaa kaikenlaisesta konemusasta mut vain se riippuu päivästä mitä odottaa ja mitä haluu kuunnella....

et kyl mie tykkään bassosta, jos mennää ihan tän topicin aiheeseen taas, ja pitänee pyytää teitä ja sit mun kavereita selventää mitä tuo junkka oikein sit merkitsee, kun häpeilen kysyä kun en tiiä....polkka sit on kai viel eri asia kuitenkin kait.....pliis pelastakaa mun päivä ja valaiskaa minuakin että voisin olla taas piirunvirran viisaampi

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

zara

Posts: 157

#22 • • zara bassotyttö
Ok, eli tässä muutamia linkkejä suomalaisten ja ulkomaalaisten dj'den miksauksiin..toivottavasti kukaan ei pahastu..
eli linkkejä miksausten sivuille, siellä on osassa nähtävästi myös tracklistit..

Dj Genkin kesäisiä fiiliksiä:
Genki: The Warm Sensation

Dj Mufflerin miksaus viime vuodelta, rankempaa menoa:
Dj Muffler: September 03

Dj Genkin junkka setti @ Säde eli tosi rankistelua:
Dj Genki @ Säde


Zara (eli minä), vähän ”kiksumpaakin” junkkaa...sivulla oleva linkki miksaukseen ei just nyt toimi mutta laitan vklopun aikana taas toimimaan :D
Zara: Dusk till Dawn



Mekaanikon jungle miksaus, vähän vanhempaa tyyliä:
Mekaanikko: Jungle Mash Down


Firewiren miksaus jossa vähän erilaisia biisejä, tanssilattia menoo kuitenkin:
Firewire: Heartbroken beats


Sitten ulkomaalaisia:

Tältä sivulta löytyy vaikka mitä, kokeille esim Marcus Intalex Studio Mix, Paradox live (vähän erilaista luulisin),Pendulum Studio Mix,Hive Studio Mix...

Breakbeat.co.uk

Pitää vielä lisätä että tossa on nyt tosi pieni osa siitä mitä oisin voinu laittaa..noi vaan nous itellä mieleen ja näyttää olevan vielä ladattavissakin. Jos haluaa löytää lisää mixtapeja ja infoa junkkabileistä yms niin suosittelen että menee seuraavalle sivulle:

Stealthunit.net

[muokattu 2.7.2004 09:14]

[muokattu 2.7.2004 09:18]
Gnizhak

Posts: 701

#23 • • Gnizhak iku

oNki:
---
Timmo:
Junkka, Raggajunkka, Drum&Bass, Tech Step, Hard Step, Nännidnb, Atmosfäärinen dnb ja niin edelleen...Genremössöä, mistä löytyy jokaiselle jotakin.

Parasta!

---


Moista genremössö nettiradiota en ole onnistunut vielä
löytämään vaikka kiinnostusta olisi muille jakaa *ding*



eh, kyllähän junkkaa kuulee nettiradiosta mainiosti:
Kotimainen Bassoradio hostaa parinkin junkkadeejiin ohjelmaa tosin bassoradio jos joku on ”genremössöä” parhaasta päästä, sieltä tulee kaikkea aina räpistä idm:ään, ja aina rumpubassoon saakka.
www.bass oradio.com

Ulkomaalaisista Bassdrive edustaa tuota rumpubassoa 24/7, joten siitä vaan ihmettelemään.
www.bass drive.com

tohon zaran miksauslistaukseen on mun mielestä pakko lisätä pikakatsaus tohon kevyempään dnb:iin, kärsimättömämmille:
eli f:n pikkumiksaus:
http://koti.mbnet.fi/elmgren/frey- kesatuokio.mp3

edit: linkit ja lisäys

[muokattu 6.7.2004 23:40]

--
Don't Just Stand There

Avatar
#24 • • ALIEN Guest
se on mun juttu, et totaaa... siis rehellisesti sanoen enemmän d n´b, mut silti junkka pistää välillä plasmat niiiiin sekaisin, et moottori käyntiiin tärähtää ja paskat housuun pärähtää *nauru**jiihaa*
Avatar
#25 • • sakk303 Guest
viidakkovillit kolinat ja rummuilla sävytetyt basuunat ovat varsinkin kesäisin rakkaimpia rytmipyrähdyksiä mitä osaan pääni sisään ja kehoni rytmiikkaan kuvitella *piis*
UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se

zara:
Ok, eli tässä muutamia linkkejä suomalaisten ja ulkomaalaisten dj'den miksauksiin..toivottavasti kukaan ei pahastu..
eli linkkejä miksausten sivuille, siellä on osassa nähtävästi myös tracklistit..




kiitos!oikeesti kun tää on alue johon en ole viel oikeen kunnolla tutustu ja on oikeen mielenkiintoista lähtee tutkimaan aina kaikkee uutta itteleen.... nimittäin kerran oon vain ollu junkka bileissä kermassa ja silloin olin kul tosi pahassa kännissä ja junkka ei maistunu yhtään.. mut mä en luovuta... nyt imuttelen noita settejä niin kattoo jos joku uppoo....tai sen jo tiiän että sun setti on uponnu nimittäin se on jo koneella....*hih*
mut nyt mielenkiinosta hakemaan noi kaikkien muidenkin.. *joo*



*jiihaa*
dear pepin

Posts: 122

#28 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Junkka on ihan parasta nautittuna tanssilattialla. *plur*

Kaikki rauhanomainen juttu sekotettuna rikottuun 160-180 bpm biittiin on aina vaan parempi.

Mutta vielä parempaa on suurisieluinen Talo. *iloinen*

Ei silti jaksais näitä ikuisia genrekeskusteluja. Jokaiseen mielentilaan löytyy oikeaa musiikkia Jazzista HcMättöön. Ihminen joka väittää olevansa genrepuristi, valehtelee muille ja ennenkaikkea itselleen.

Tosin myönnän omaavani jonkinasteisen trance-asenneongelman.

--
This is where the magic happens *

sapeli

Posts: 11,768

#29 • • sapeli jokukukamikä?

zara:
Zara (eli minä), vähän ”kiksumpaakin” junkkaa...sivulla oleva linkki miksaukseen ei just nyt toimi mutta laitan vklopun aikana taas toimimaan :D
Zara: Dusk till Dawn



ISO kiitos linkeistä, mutta tämä (tai siis se mp3-linkki mikä on tuolla plattarin sivulla) ei toiminut... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zara

Posts: 157

#30 • • zara bassotyttö

nigel:
---
Gnizhak:

tohon zaran miksauslistaukseen on mun mielestä pakko lisätä pikakatsaus tohon kevyempään dnb:iin, kärsimättömämmille:
eli f:n pikkumiksaus:
http://koti.mbnet.fi/elmgren/frey- kesatuokio.mp3


---


f roks. *vink**sydän*



Joo mä kuumottelinki äijää jo laittaa miksauksen tänne ite...mut eihän se laittanu! *hmph*


hyvä et joku laitto! *joo*

Niin ja tosiaan, oma miksaus ei oo enää netissä...mut yritän kuumotella Doublef.org:in poikia et laittais sen uudestaan! Tän viikon aikana se tulee..

[muokattu 7.7.2004 08:37]
Avatar
#31 • • polve Guest

Gnizhak:
Ulkomaalaisista Bassdrive edustaa tuota rumpubassoa 24/7, joten siitä vaan ihmettelemään.
www.bass drive.com



Duunipäivä sujunut nyt varsin rattoisasti tämän
parissa, kiitokset.

[muokattu 7.7.2004 09:37]
zara

Posts: 157

#34 • • zara bassotyttö
Mun miksauksen linkki toimii taas *hymy*

eli sen löytää vaikka tuolta plattarilta, linkki oli ylempänä tässä threadissä..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#35 • • Aziz Combat Fighter

DiamonDie:
Joskus aikoinaan dissasin kaikkea breaksia, koska se kuulosti jotenkin tylsältä ja yksitoikkoiselta, olen aina musiikissa pannut enemmän arvoa melodialle kuin biiteille. No, joskus tuli sitten Entropyn bileissä tanssittua junkkaa ja todettua, että sehän on varsin mainiota tanssimiseen eikä loppujen lopuksi edes kuulosta niin tylsältä.



Kuka oli soittamassa? Entropyllä on aika vähän ollut junkkameininkejä tähän mennes-
sä..
Avatar
#36 • • . Guest
Teebee*joo* Näin sen keikasta pätkän ku frendi oli oman keikan jälkeen
kuvaillu digimazkua Australiassa. Oon kyllä muutenkin kuullu herran matzkua
ja muuta vastaavaa cyber/trance&bass tyylistä. Itekkin tanssin
konemetsässä ekaa kertaa junkkaa ja voin kyllä sanoa että toimii tosi
mainiosti tanssimusana!! Etenkin rankempi junkka*joo*
DiamonDie

Posts: 676

#37 • • DiamonDie mediahippi

Ana:
Kuka oli soittamassa? Entropyllä on aika vähän ollut junkkameininkejä tähän mennes-
sä..



Ei mitään hajua soittajista enää, bileet taisivat olla Gravitaatio '03:ssa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#38 • • Aziz Combat Fighter

DiamonDie:
---
Ana:
Kuka oli soittamassa? Entropyllä on aika vähän ollut junkkameininkejä tähän mennes-
sä..

---


Ei mitään hajua soittajista enää, bileet taisivat olla Gravitaatio '03:ssa.



No, sit se olin minä ja Genki :)
darkfr

Posts: 232

#39 • • darkfr d:play
junkka on välistä tosi jees. joku lookingback yms. matsku on <3

ja junkan tanssimisesta sen verran että se on älyttömän kivaa, mut vie kyl energiaa ihan eri tavalla kuin jonkun
4/4:n tamppailu (ellei ny puhuta jostai härö 180bpm gabberist). joskus puistokemistin psykesetin aikana
softcoressa taisin tanssia psykeä samal taval kun tanssin junkkaa ja porukka kyl putoili varmaa siel naurust,
alkoholil kyl oli osuutta asiaan mutta ne ihmesetitykset kyl tais olla vähän.. no joo. :)

--
4/4

--

Posts: 94

#40 • • --
junkka on parasta bilemusaa mitä löytyy ehdottomasti. junkassa on uskomattoman paljon eri näkökulmia (rankempi, diipimpi, teknompi etc.) ja jokasesta löytyy todella paljo helmiä <3

boh selekta, rinse out!