Junkka...??

42 posts, 3 pages, 10,813 views

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#1 • • Gilgamint.com Making questions
Mitä mieltä ootte bassosta... hyvää vai huonoa?

Tiedän ainaki muutaman kaverin jotka kuuntelee paljo housee ja kiksuu jotka sanoo ettei junkkaa voi tanssia... mun mielestä kaikkee voi tanssia kuha siihen tottuu... mut sanokaa mielipiteitä...

Toisaalta kans en pidä siit et jengi dissailee toisiaan puolin toisin... tääki maa on sen verran pieni ettei siin oo järkee. Vaik sikailu on hauskaa... esmes joskus oli ihan mielettömän hauska threadi kiksusta semmone sikailu stealthilla jonne postasin yhen tyypin kuvanki ja se tais bulttaa siit vaik se oli pelkkää läppää...

En tiedä mun mielest genre ajattelu on muutenki perseestä.

Mielipiteitä...
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#2 • • Gilgamint.com Making questions
Piti sanoo et kuuntelen ite ihan kaikkee... hevist - räppiin ... radiomusa, ja kantrirokki jääny kyl vähä vähemmälle...
Avatar
#3 • • Injektio Guest
Rakastan! *sydän*

Kyllä sitä amen biittiä jaksaa kuunnella 24/7 *hymy* tai sit mä vaan oon erittäin tyhmä.. Jos alkaa toi trance/house/hardi puoli käymää tylsäks ni sit yleensä siirryn kuuntelee junkkaa, koska se tuo aika hyvin vaihteluu.

Kyllä junkkaa voi ”tanssia” *hahjust* Tai ainakin yrittää..
nigel

Posts: 792

#4 • • nigel
basso jees!

Tosin tykästyin aikoinaan siihen vanhempaan soundiin ja se on aika pitkälti pysynyt. Enpä junkka-bileisiin nykyään pahemmin eksy kun on pahat ennakkoluulot (syystä) että sieltä tulee vaa sitä teiniangstibassoräminätasabiitilläoisthunderdome-matskuu jota tuntuu pursuavan jokapuolelta jatkuvalla syötöllä. (tästä kohtaa poistin kauheeta avautumista *hih*)
Tanssimiseen jos mennään ni melkein kaikkeehan pystyy joraa mutta eri rytmeille löytyy eri juttuja.

I listen to country AND western. *justjoo*
Duris

Posts: 677

#5 • • Duris lil L
sellanen oikee letkee junkka uppoo tosi hyvin

eikä sitä oo vaikee tanssii kunhan eka löytää sen oman jujunsa et miten sujuu parhaiten :D varsinki kun on tottunu iha erilaiseen tyyliin

*sheikkail*

--
*pupu*

zara

Posts: 157

#6 • • zara bassotyttö
*plur**pihkassa*

junkka on ihanaa!! sitä on just hauskaa tanssia, eniten bilemusaa imo...ite tykkään aika monista junkan tyyleistä mutta kyl noi rankat menot maistuu eniten *aplodit*
Avatar
#7 • • . Guest

zara:
*plur**pihkassa*

junkka on ihanaa!! sitä on just hauskaa tanssia, eniten bilemusaa imo...ite tykkään aika monista junkan tyyleistä mutta kyl noi rankat menot maistuu eniten *aplodit*



Ite en ehkä tykkää tanssia mutta kuunnella kyllä muuten.
Tollanen rankempi teebee ym. vastaavat uppoo.
Poltin just kaverilta sellasen jonkun tunnetun junkka dj:n
uusimman setin ja on kyllä sellasta cyber junkkaa että
oksat pois!!=)
Fentae

Posts: 186

#8 • • Fentae
Pidän *joo*
DiamonDie

Posts: 676

#9 • • DiamonDie mediahippi
Joskus aikoinaan dissasin kaikkea breaksia, koska se kuulosti jotenkin tylsältä ja yksitoikkoiselta, olen aina musiikissa pannut enemmän arvoa melodialle kuin biiteille. No, joskus tuli sitten Entropyn bileissä tanssittua junkkaa ja todettua, että sehän on varsin mainiota tanssimiseen eikä loppujen lopuksi edes kuulosta niin tylsältä. Sitten vielä kun kuuli zaran ensimmäisen mixsetin. ;->

Pari kaveria on väittänyt, ettei junkkaa voi tanssia (vaikka ovat kuunnelleet sitä kotona), mutta bileissä ovat huomanneet, ettei se olekaan mahdotonta. Tosin helpommin tulee kuuma kuin jos vaan heiluttaisi peppua housen tahdissa.
Avatar
#10 • • ALIEN Guest
mahatavaaaaaaaa!!!!!!! *sydän**sydän**sydän*
zara

Posts: 157

#11 • • zara bassotyttö
On muuten tosi harmi että aika monella on kovat ennakkoluulot rikkonaista biittiä, etenkin junkkaa vatsaan..Luulis varsinkin että rankemman musan kuuntelijat pitäis myös rankasta junkasta, siitä kun ei vääntö ainakaa puutu.

Onko se sitten liian rankkaa/nopeaa...niin onhan aika monet muutkin tyylitkin. Eikä sitä oo ees vaikeeta tanssia..joka toisella vaan jalkaa koreaks *jiihaa*

Ite puhun näistä ennakkoluuloista kokemuksen syvällä rintaäänellä nimittäin vielä 3v sitten en oikeen kyseisestä tyylistä lämmennyt...olin kuullu vain näitä synkkiä monotonisia ralleja jotka ei säväyttäny. Sitten pikkuhiljaa aloin tajuamaan että junkasta löytyy monta pikku alagenreä, eli jokaiselle löytyy varmasti jotain. On letkeempää menoa joka ottaa vaikutteita housesta,funkista jne..on rankempaa vääntöö ja trancesäveliäkin ja diipimpää menoakin löytyy..on hoppityylisiä biisejä ja raggajunkkaa. Se on musta just junkan paras puoli, napsittu parhaita paloja joka tyylistä *iloinen* Ja se on tietty mun mielestä eniten ”reivi”musaa hardcore ja old schoolin lisäks *pahis*

Sillon kun laitoin oman miksauksen From Dusk Till Dawn nettiin oli tosi ihanaa lukea kuinka porukka sano että ”en yleensä pidä junkasta mutta tää iski”...just tollasta asennetta lisää, eli rakkaat ihmiset kokeilkaa eri tyylejä! Latailkaa miksauksia netistä ja kokeilkaa. Kuunnelkaa eri artistien ja eri vuosilta olevia biisejä, junkassa skaala on niiiiiiin iso.*joo*

Ja kannattaa kysyy kans neuvoa..esim jos tykkää yleensä tietynlaista tyyliä niin varmaan löytyy junkastakin vastine jonka avulla on helpompi päästä juttuun mukaan. Esim jos haluatte niin mullekin voi laittaa jotain kysymyksiä, vastaan niihin mielellään ja laitan vaikka linkkejä eri sivuille/biiseihin/miksauksiin. *hymy*

Kuitenkin tosi monilla on just niitä ennakkoluuloja jotka estää tutustumasta uusiin juttuihin ja sehän on ihan ymmärrettävää että jos 5v sitten on kuullu junkkaa josta ei pidä niin ei mielellään nytkään sitä kuuntele..kuitenkin tossa tyylissa on niin paljon valinnanvaraa että kannattaa tutustuu..


eli tähän threadii nyt sit kysymyksii jos jollain niitä on!
*hymy*
Timmo

Posts: 657

#12 • • Timmo
Junkka, Raggajunkka, Drum&Bass, Tech Step, Hard Step, Nännidnb, Atmosfäärinen dnb ja niin edelleen...Genremössöä, mistä löytyy jokaiselle jotakin.

Parasta!

--
Elämä On Raato

Avatar
#13 • • polve Guest

Timmo:
Junkka, Raggajunkka, Drum&Bass, Tech Step, Hard Step, Nännidnb, Atmosfäärinen dnb ja niin edelleen...Genremössöä, mistä löytyy jokaiselle jotakin.

Parasta!



Moista genremössö nettiradiota en ole onnistunut vielä
löytämään vaikka kiinnostusta olisi muille jakaa *ding*
zara

Posts: 157

#14 • • zara bassotyttö
jos haluut linkkejä erilaisiin miksauksiin nii sano vaan!
Apo

Posts: 1,574

#15 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Pakko heittää ympäripyöreä vastaus, hyvä junkka uppoaa kympillä, huono ei taas ollenkaan. Bileissä parhaiten uppoaa rankempi soundi, mitä vihaisempaa sen leveämmäksi hymy menee *iloinen* Setissä pitää olla tietysti rakennetta, 100% tykitys käy pitemmän päälle yhtä tylsäksi kuin muillakin genreillä. Kotikuuntelussa tulee kuunneltua sekalaisemmin riippuen mielentilasta.

Miksauslinkkivinkkejä voi pistää viestillä *vink*
terraluna

Posts: 1,270

#16 • • terraluna Agentti
Mullakin meni näin etten aiemmin tykänny junkasta, mut tänä uutenavuotena ”eksyin” NYE Clashiin ja tykkäsin sen verran, että oon käyny muissakin bileissä. Nyt oottelen innolla Konemetsää ja Muffleria. Jos tykkää energisestä/rankasta musasta, niin tältä osastolta kyllä löytyy musta molemmissa. *super*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

anthocyan

Posts: 1,511

#17 • • anthocyan Kohti valoa...
*plur* Ihanan kuulosta!!! Mutta mulle lähes kaikki konemusa uppoo! *jiihaa* Junkkabileit vois taas kyl järjestää *joo* Viimeeks Kermas oli NIIIN siistii!!! Harmi vaan , ettei sitä oo enää.. *nyyh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

zara

Posts: 157

#19 • • zara bassotyttö

anthocyan:
*plur* Ihanan kuulosta!!! Mutta mulle lähes kaikki konemusa uppoo! *jiihaa* Junkkabileit vois taas kyl järjestää *joo* Viimeeks Kermas oli NIIIN siistii!!! Harmi vaan , ettei sitä oo enää.. *nyyh*



Tänä Launtaina, 3.7, Uudenmaankadun Jagellonica-raflassa junkkabileet! Eli Lokomotivit on kyseessä ja soittajina Boke(näitä suomen vanhoja junkka partoja), BigaRane,Zara (eli minä),Minikakara ja Mobstarr! Sinne vaan! Ja Bassotytöissäkin kuulee junkkaa ens maanantaina @ bassoradio.com...ja avajaisissakin vielä 14.7.@ Oujee. Kyllä niitä järjestetään, pitää vaan vähän ettii *joo*
Avatar
#20 • • polve Guest

zara:
jos haluut linkkejä erilaisiin miksauksiin nii sano vaan!



No sehän passaisi vallan mainiosti, jos vaan
millään sattuu löytymään! *hymy*