Minikakara:
Mitä mieltä ootte bassosta... hyvää vai huonoa?
Tiedän ainaki muutaman kaverin jotka kuuntelee paljo housee ja kiksuu jotka sanoo ettei junkkaa voi tanssia... mun mielestä kaikkee voi tanssia kuha siihen tottuu... mut sanokaa mielipiteitä...
Toisaalta kans en pidä siit et jengi dissailee toisiaan puolin toisin... tääki maa on sen verran pieni ettei siin oo järkee. Vaik sikailu on hauskaa... esmes joskus oli ihan mielettömän hauska threadi kiksusta semmone sikailu stealthilla jonne postasin yhen tyypin kuvanki ja se tais bulttaa siit vaik se oli pelkkää läppää...
En tiedä mun mielest genre ajattelu on muutenki perseestä.
Mielipiteitä...
Siis muhun uppoo aina tietynlainen basso tietty fiiliksestä johtuvaakin et millanen päivä on...mut acidin sellanen särähtelevä baasso on aivan loistavaa ja freeform/ NRG bassoist diggailen myös et kyl bassoa saa olla....mun täytyy kyl sanoo et oon katsellu tätä konemusiikkiakin aika putkinäköisesti tai sillee ettei mua oo koskaa kiinnostan noi genre tyypit koska niitä on miljoonia ja jokaisen korvaan se musa kuulostaa erilaiselt et eri henkilöt genraa saman biisin eri genreen jos se sattuu olee niiku niin usein on, siinä rajoilla kumpaan se kuuluu koska siitä löytyy kumpaakin ihan riittämiin....
Mut mulle kiksu tullu myös läheiseksi...mut tanssiminen tuntuu onnistuvan nopeemman ja jytisevämmän basson tahdissa.....ja tähän oman genrensä ylös nostamiseen ja toisen genren alaskatsomiseen ei musta oo mitään syytä....ite diggaan oikeestaa kaikenlaisesta konemusasta mut vain se riippuu päivästä mitä odottaa ja mitä haluu kuunnella....
et kyl mie tykkään bassosta, jos mennää ihan tän topicin aiheeseen taas, ja pitänee pyytää teitä ja sit mun kavereita selventää mitä tuo junkka oikein sit merkitsee, kun häpeilen kysyä kun en tiiä....polkka sit on kai viel eri asia kuitenkin kait.....pliis pelastakaa mun päivä ja valaiskaa minuakin että voisin olla taas piirunvirran viisaampi