Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 65,159 views

Peikkotyttö

#181 • • Peikkotyttö
Täällä tulee jumitettua näköjään...yleensä ramppaan myös parvekkeella röökillä vähän väliä,nyt pohdin jaksaisinko lähteä Essolle kyseistä pahaa nautintoainetta hakemaan..

--
Groove is in the Heart

gabber

#182 • • gabber
öö..hengaa klubbarissa ?

--
---hapetus gabetus---

Nalatsu

#183 • • Nalatsu naarasleijona
täytän kryptoja tai luen kirjaa.. jos jaksamista riittää, meen pelaamaan koneelle sellaista vanhaa peliä kuin Heroes Of Might & Magic III... sitä ei tarvii kauaa pelaa, nii alkaa väsyttää ja nuquttaa..

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

*tappi*

#184 • • Edited *tappi* Pieni ja Punainen.
pelaan final fantasya..
siinä nukahtaa aina jossain vaiheessa
tai sitten jumittaa koko yön *hymy*
Oon heränny niin monet kerrat aamulla
et istun vieläki samas asennos ku illalla ja
pleikkaohjain kädessä *hihu*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

bad loop

#185 • • bad loop .idm setä
selaan kontraband.com videoita/kuvia, pelaan xboxilla, teen reaktori enseblejä, keitän kahvit, yritän säätää musiikkia , mietin tekosyytä miksi ottaa saikkua töistä ..
micqo

#186 • • micqo

Tontsis:
---
Airvision:
---
zet:
Pyörin sängyssä ja parin tunnin välein tupakalle ja takas sänkyyn.

---

-Aika tuttua hommaa *joo*

---

Ette tainneet tietää, että unihäiriöisille suositellaan jättämään tupakointi ennen nukkumaanmenoa.

-Joo,olen tietoinen...mut ei se toi rööki ole mulla se mikä valvotuttaa jos jokin valvotuttaa...
Lallu

#187 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Tää ei nyt pelitä laisinkaan!!! ... teen vaik koulujuttuja mieluummin kun kierin tos patjal 6 saakka aamul niin ettei oo saannu kertaakaan unen pääst kii!!! *grr* on tää aika rasittavaa kun öitä vaa menee putkeen eikä väsytä ollenkaan!!! varsinkaan tälläsinä öinä kun pitäs herätä aamul 6 jälkeen...
x(
sensus

#188 • • sensus Trance can set you free...
Heräsin vasta iltasella, joten nukkuminen ei tule vielä kysymykseen ja aamulla opiskelemaan kahdeksaksi *nauru* Kuuntelen tässä Tiesto live on Damsquare, Amterdam 06.01.2005 ja lueskelen alan kirjoja *joo*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Skrapa

#189 • • Skrapa
Meikä poika lähtee ajaa autolla jonnekki rannalle tai tohon viereiselle "vuorelle" (ihan kohtalaiset näkymät) ja kuuntelen musaa, tulee siinä samalla mietittyy aisioitakin. Onhan noilla öisillä rannoilla ja "vuorella" nähny ku lepakot vetää kasikkoa auton yläpuolella ja niin paljon tähdenlentoja et olis saanu jo yks toive toteutuu :)
Kyllä toi autolla ajo ja fiilistely voittaa nämä unettomat yöt koneella. Eli jos vaikka lähtis musiikkia kuuntelemaan

--
No more pain, I'm floating away..

MetsänHenki

#190 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
*nauru* tähän on helppo vastata.... koomailen*hih*
jadexsiy

#191 • • jadexsiy norja ja nopea
jumitan..*poks*
#192 • • sakk303 Guest
Viime aikoina kun ei ole normaaliaikaan illalla tahtonut saada unta, olen katsellut vanhoja Simpson-jaksoja ja aina välissä miksaillut biisejä traktor dj:llä.. röökiä menee kiitettävästi, samoin appelsiinimehua, iltaisin siis, väsymystä odotellessa.
Verottaja

#193 • • Verottaja no-life / luuviulu
Kun ei uni maistunut, niin kuuntelinpa sitten koko yön vanhoja
träkkeri-biisejä. Täytynee myöntää, että kaikenlaista tuubaa
sitä on tullut tehtyä joskus aikoinaan. *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Tanjiz

#194 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Vaellan ympäri kämppää... Käyn röökillä tai olkkaris telkkaria kattomas.. Tai sit pyöriskelen sängyssä tai vaihtelen nukkumispaikkaa sängystä sohvalle ja takaisin.......hullua.........*haukottel*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Trixie

#195 • • Trixie
yleensä laitan töllön päälle ja sängystä kattelen. Yleensä tepsiny aika hyvin vaikkakaan mulla nyt ei kauheesti ongelmia nukkumisen suhteen ole, nukun melkein missä vaan kunhan pääsee pitkäkseni*hih*

--
face your fears and live your dreams

#196 • • NTRANCE Guest
Tanssin lähes poikkeuksetta ripaskaa.
Flamie

#197 • • Flamie
Käyn juomas lasillisen maitoa.
Chilek

#198 • • Chilek monkiii

miryah:
Mietin mitä tekis*grr*..jos ei tuu mitään mieleen,niin ei kai sit muu auta, ku dildo esiin ja leikkimään...*joo*

käy se tietty noinki mä yleensä jumitan telkkaarii tai hakkaan äkspoksii....*nauru*

--
EN se mää ollu....

¡ Previous post a couple of years ago !
Jago

#199 • • Jago un-trained monkee
Kokeilin eilen illala valerianaa ekaa kertaa puhtaana(aikasemmin sito on ollut 5htpn joukossa 100mg)

Kokeilin apteekista saatavaa sedonium valmistetta, jossa on 300mg per tabletti. Olin jo puolittanut ton, kun huomasin että ilmeisesti niin ei olis saanut tehdä, mutta päädyin ottamaan ensin ekan ja vähän myöhemmin tokan puolikkaan.

Nukuin hyvin koko yön. Kun heräsin käymää vessaan ja kissan yrjötessä vieressä(*purr*), pystyin toimimaan ihan hyvin eli en ollut yli tokkurainen, mutta sen verran, ettei ollut mitään pelkoa siitä että en saisi enää unta(mutta tulipalon sattuessa ei olisi ollut mitään vaaraa siitäkään että oisin nukahtanut kesken kaiken*hihu*)

Kyseinen ilta vaikuti siltä että siitä olisi voinut tulla uneton(koska sapsun mennessä nukkumaan 23-0 välisenä aikana mua ei väsyttänyt viellä), mutta vaikeeta sanoo olisiko tuosta uneton tullut, kun kerran unta sain ja nukuin hyvin.

Voin siis suositella tän hetkisten tietojen perusteella lämpimästi. Ittelläni tulee aina välillä unettomia öitä ja toivottavasti tästä lähtien ei tule. Ilmottelen jatkosta*joo*

(heesus kun piti ettiä topiccia, mutta onneks löysin ni ei tarttenu alottaa uutta)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mar6

#200 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Jago, 19.10.2007 10:09:
Kokeilin eilen illala valerianaa ekaa kertaa puhtaana(aikasemmin sito on ollut 5htpn joukossa 100mg)

Kokeilin apteekista saatavaa sedonium valmistetta, jossa on 300mg per tabletti. Olin jo puolittanut ton, kun huomasin että ilmeisesti niin ei olis saanut tehdä, mutta päädyin ottamaan ensin ekan ja vähän myöhemmin tokan puolikkaan.

Nukuin hyvin koko yön. Kun heräsin käymää vessaan ja kissan yrjötessä vieressä(*purr*), pystyin toimimaan ihan hyvin eli en ollut yli tokkurainen, mutta sen verran, ettei ollut mitään pelkoa siitä että en saisi enää unta(mutta tulipalon sattuessa ei olisi ollut mitään vaaraa siitäkään että oisin nukahtanut kesken kaiken*hihu*)

Kyseinen ilta vaikuti siltä että siitä olisi voinut tulla uneton(koska sapsun mennessä nukkumaan 23-0 välisenä aikana mua ei väsyttänyt viellä), mutta vaikeeta sanoo olisiko tuosta uneton tullut, kun kerran unta sain ja nukuin hyvin.

Voin siis suositella tän hetkisten tietojen perusteella lämpimästi. Ittelläni tulee aina välillä unettomia öitä ja toivottavasti tästä lähtien ei tule. Ilmottelen jatkosta*joo*

(heesus kun piti ettiä topiccia, mutta onneks löysin ni ei tarttenu alottaa uutta)

Jep, samaa luontaistuotetta olen itsekin kokeillut jos ei uni tule (kuten vuorotyötä tekevällä voi välillä käydä)
Tosta on olemassa vielä jotain vahvempaakin ilman reseptiä, joka on kuulemma jo kolmiolääke.
Itsehän noita söin sen paketin neuvon mukaan 2 kipaletta :D
Tavaksi ei viitti ottaa vaan rasittaa itsensä mieluummin esim.liikunnalla jos mahdollista mutta parempi kun makailla ja kärvistellä pari tuntia ja sen takia nukkua huonosti.
Jotkut sanoo että noi on aivan turhia mutta saattoi niillä kyllä olla omaan unenlaatuuni jotain vaikutusta ilman tokkuraisuutta aamulla.

--
-Where there is house there is a home-