Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 65,192 views

innae

#81 • • innae PaskaJätkä
-Jumitan koneella
-lähen kruisiin pitkin stadia ja mietiskelen syntyjä syviä samalla
-kirjoitan mieltä painavat asiat lapulle ja syön samalla jotain hyvää
-luen kirjaa
-syön jotain hyvää
-täytän ristikoita
-lähen koiran kanssa lenkille (vaikka pelkäänkin pimeetä)
-siivoon
-suunnittelen kaiken näköistä

--
PaskaJätkä

Major Tom

#82 • • Major Tom

Igor Uistin:
Klubbari.
Pleikkari.
Herutusviestit!

Juuri Näin!!
näiden lisäksi satunnaisesti ruuanlaitto (jos herään yöllä nälkään enkä siksi saa unta), koodaaminen, siivoominen..
ee102

#83 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Koneella hommailen jotaki, luen jotain, katon puhuva pää- chattia *nauru*, kuuntelen musiikkia, mietiskelen, kirjoitan päiväkirjaa.
sapeli

#84 • • sapeli jokukukamikä?
Näköjään pelaan Theme Hospitalia *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Howdy

#86 • • Howdy Oldie
Hajoilen ja pohdin elämän kurjuutta ... ja ihanaa tulevaa työpäivää *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

zombie*

#87 • • zombie*
kelailen omaa paskaa elämää.. tai sit luen/kirjottan jotain...
styrOx

#88 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
lähen pörräilee autol ympäriinsä.....se samal rauhottaa ja aikakin kuluu mukavasti hyvää musaa kuunnellessa.....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Kolera

#89 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
nukun

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

silencio

#91 • • silencio el
Kiroilen.
Hiippailen ympäri kämppää.
Jupisen itsekseni.
Ja taas, kiroilen.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

j-p

#92 • • j-p
valvon.
Sinza

#93 • • Sinza
Yleensä ei oo kyllä mitään ongelmia saada unta, mua taitaa vaivata krooninen väsymys *hih*. Mutta joskus harvoin en saakaan ihan heti unta kun meen sänkyyn ja sitten sitä tulee vaan pyöriskeltyä siinä niin kauan kunnes uni tulee *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aziz Combat Fighter

#94 • • Aziz Combat Fighter
Pistän silmät kii ja makaan selälläni tai kyljelläni.
Winde

#95 • • Winde Tuuli
Pyörin sängyssä kuin puolukka hississä *iihhih*
onni3mk

#96 • • onni3mk Onni on.
Mä en tiedä johtuuko se siitä, et mun unirytmi on päälaellaan, mut valvoin taas viime yönä kolmeen. Kun ei tuu uni niin se ei tuu. Mä luin ja mietiskelin ja pyörin ja luin vähän lisää, mut ei tuu uni! *grr*
Se kello on ihme juttu, koska sit kun se näyttää jälkeen kaks, niin jo tulee uni *nauru**igor*

Mulla on kyllä välillä tosi vaikee saada unta, vaikka olis kunnon unirytmi ja pitäs herätä aikasin aamulla. Vielä en oo unen tulemiseen keksiny mitään keinoa. Pitäsköhän munki kokeilla sitä yömaitoa *ding*

--
Onni on.

Dinsku

#97 • • Dinsku
Jos oikeesti väsyttää, mutta en saa unta, mietin kaikkea "paskaa" kuten mitä pitäisi tehdä tai muistelen jotain vanhaa... eli suomeksi makaan ja mietin juttuja.

Toisaalta jos kello on sen verran että pitäsi mennä nukkuun, mutta uni ei oo tulossa vähään aikaan, teen jotain hyödyllistä: koulujuttuja lähinnä jotka on muuten aina rästissä.. Kyl jossain vaiheessa rupee väsyttään tai sit innostun enemmän ja valvon koko yön, mut tuleepas ainakin läksyt tehtyä *hih*
remotion

#98 • • remotion nostatus guru
Ennen tein musiikkia, nykyään mietiskelen, luen tai lähettelen tekstiviestejä, tai poistelen niitä koska sekin on tosi aikaa vievää hommaa kun valitsaa n 150 viestistä aina ne jotka voi poistaa ja ne joita ei voi.
Fyrisch

#99 • • Fyrisch
Mä laitan luurit korville ja kuuntelene levyi läpi, mut täyden kuun aikoihin toi ei toimaa. Eilen kävin varmaa 1500 eri nukkuma-asentoo läpi ja sainpahan sit yhteensä tunnin nukuttuu, aamul puol 8 aikaa oli nii paljon energiaa viel et pysty lähtee tunnin lenkille *igor*

Sauna yleensä rentouttaa ja helpottaa unensaantia, buustiks voi juoda kaljan nii tööt *nukkuu* harmi vaa ettei oo omaa saunaa paitsi mökil
Urjala

#100 • • Urjala vauhko
Rupean lukemaan jotain kirjaa, siis ei mitään liian viihteellistä, vaan jotain asiatekstiä. Esimerkiksi viime öinä on tullut luettua eri maitten mytologiaa...mielenkiintoinen aihealue itsessään mutta tämän kirjan teksti on hypnoottisen uneliasta :) ja jos ei muu auta niin olen joskus saanut erittäin hyviä tuloksia kun olen oikein keskittynyt siihen että en edes aio nukkua...parhaimmillaan on tullu venytettyä 5 minuuttiin tätä mantraa "pysyn hereillä, pysyn virkeänä, pysyn keskittyneenä" :) uni tullu erittäin hyvin :)