Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 65,482 views

Howdy

#61 • • Howdy Oldie
Kiroan aika perusteellisesti kun pitää aina sit kuitenkin herätä aikasin .. sit on koko päivän kun halolla hakattu *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

kilobitti

#62 • • kilobitti 1-2-3 techno
mulla on aika harvoin uni-ongelmia, mut jos on, niin luen, katon tv:tä tai surffaan ½-2h ja menen takas nukkumaan. Harvemmin on enää sen jälkeen mitään ongelmia*hymy*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mizfir

#63 • • Mizfir pittuinen
pyörin klubbaris tai höpöttelen messangeris..*joo*

--
-Mannanen-

domi

#64 • • domi Työn sankari.
Sillon ku oli elämä,niin seksi oli hyvä keino. Nyt nolifettämisen aikakaudella, seksi on edelleen hyvä keino,mutta sen puuttuessa kännykkä,irc tai joku tosi huono leffa.*joo*
lemonix

#65 • • lemonix Sitruuna
Käyn vaikka lenkillä, kuten just himaan tulin 01:10, mikäs sen mukavampaa kun kuunnella musaa ja lenkkeillä pitkin helsingin keskustaa*plur* Tai toisaalta....*hymy*

--
- hassi mikä hassi -

rndm

#66 • • rndm color-it
weetabix-maito-kaakao ja ulos röökille
[zuho]

#67 • • [zuho] Team Jorma
Vietän aikaa netis ja vaikka samalla pelailen...

--
-Juho

kAiStA

#68 • • kAiStA
Jää~* :

Sänkyyn vaan pitkälleen ja sit alat ajatella jokaista ruumiinosaa kerrallaan varpaista ylöspäin... Siis niin, et ensin ajattelet varpaitas ja niin kauan et ne ihan rennot jne...

Mä oon kans käyttäny tätä, mutta yleensä ajatus lähtee harhailemaan jonnekin muulle ja saatan vasta esim. tunnin kuluttua huomata sen ja eikun alusta! *nyyh*

--
Let the music be your only God..

Jusuplussa

#69 • • Jusuplussa UG-///
Uniin liittyen: http://www.hoyhensaaret.tk/

Ite oon nyt viikon ajan syöny L-Tryptofaani (aminohappo) ..oon nukahtanu selvästi paremmin. Unet on ollu sellasia ”äksön-unia” ..välillä pirun siistejä ja välillä taas ahdistavia

Ite meen yleensä sitten vasta nukkumaan, kun tuntuu siltä että se uni tulee. Turha lähtee sänkyyn pyörimään. Yöllä pyörin netissä, jos uni ei tuu

Sit jos on pakko mennä nukkumaan vaikka ei niin nukuta, niin lukasen muutamat akkarit siinä, niin siinä rauhottuu ja alkaa yleensä väsyttää
zari

#70 • • zari Team Tamppaajat
Luen jotai kirjaa.Pyörin vaan sängyssä, tai irssailen hetken *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Individual

#71 • • Individual HYPNO!
Pistän jotain kunnon nenänkaivuuprogee soimaan, niin se on 5 minuuttia ja *haukottel**nukkuu**nauru*

No eipä kai...
Kai siinä tulee nettailtua tai katsottua töllöstä jotain ja kiroiltua samalla unettomuuttaan.
#72 • • HRDance Guest
mä joudun kyllä silloin tyytymään sängyssä pyörimiseen ja koneella räveltämiseen, kunnes se uni vihdoin saapuu *nukkuu*
#73 • • Marianne Guest
no nyt ajateltiin katsoo kaverin kanssa vähän Futuramaa joka ei kuulu mun suosikkeihin, eiköhän se uni kohta tule*hih*
Dementation

#74 • • Dementation wednesday?
Klubitan täällä...
Ja seikkailen muuten netissä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

UnityF

#75 • • UnityF joo just se
kiusaan demee... *pahis*.... normaalisti oon klubbarissa... ja klubbarissa... ja klubbarissa... jne jne jne
Juhgu

#76 • • Juhgu Virnistelijä
Vittuunnun.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UnityF

#77 • • UnityF joo just se

Juhgu:
Vittuunnun.

mä en osaa kuvetella sua muutakun iloisena otuksena... *ding*
Juhgu

#78 • • Juhgu Virnistelijä

UnityF:
---
mä en osaa kuvetella sua muutakun iloisena otuksena... *ding*

No okei, huijasin vähän. Minulla on poikkeuksellisen hyvät unenlahjat, torkun melkein missä vain melkein koska vain. Mutta pari kertaa vuodessa voi tulla yö jolloin ei nukuta ja silloin kyllä ärsyttää! *nauru*

Nytkin voisi olla fiksu idea painua kuorsaamaan että pääsisi aamulla ylös sängystä, mutta jotenkin ei vain huvita.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gish

#79 • • Gish Welcome to the jungle
Klubbari.
Pleikkari.
Herutusviestit!
Fucking Nobody

#80 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Kelailen juttuja. Luen jotakin. Kirjoitan jotakin.