ai että tämmönenki on mut eix se ole väkisin makaamista jos ei saa unta siitä taas voidaan miennä et sehän on lakiinkin kirjattu että se on laitonta puuhaa et niiin ei missään tapauksessa saa tehdä*joo*ja eix viel sama ole saari ihmisten kielellä riisilehmät vai oliko se nyt ku puhutaa lontoota*joo* no ei vaiskaan ei sellasista saa heitaa huulta*joo**muhaha**yessir*
Paremmin uni ainakin tulee jos on päivän aikana tehnyt oikeesti jotain. Jos päivät menee vaan dataillessa oon kyl huomannu et ei se uni sieltä tuu niin hyvin. Mä ainakin irkkaan aina niin myöhään et alkaa väsyttää tai sit just selaan nettiä tai katon telkkaa.
Pyörin sängyssä, kiroilen ja stressaan kun en nukahda. Sit nukahdan jossain vaiheessa, nukun mahdollisesti pätkittäin ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu herättyäni.
Jos uni ei tule mikä on mulle niin harvinaista, niin otan kirjan käteen niin johan käy silmät rasittuu et ne käy luppaamaan....tai sit jään pohtimaan kaikkee elämään liittyvää, tai meen käymään jääkääpilla juomassa maitoo tai mehuu, niin kyl nää konstit yleensä auttaa....kuumalla ilmalla ikkuna auki ja pussilakana peitoksi ettei tuu kylmä....
Kaikkein tärkein tietty on et etsin parhaan mahdollisen asennon.....
Yleensä meen koneelle ja jumitan irkissä aamuun asti. Leffat toimii paremmin nukuttajana.
Jos on ihan pakko olla virkeenä seiraavana päivänä ni pari nappulaa huuleen ja uni alkaa mukavasti.
GoA:
Pyörin sängyssä, kiroilen ja stressaan kun en nukahda. Sit nukahdan jossain vaiheessa, nukun mahdollisesti pätkittäin ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu herättyäni.
Seksi ois kyllä kans se eka vaihtoehto mut ku ei ni ei... Nyt yleensä vaan kelailen asioita ja elämää ku ei nukuta, yleensä johtaa siihen että hiffaan kuin perseellään kaikki on mutta yleensä uni tulee piakkoin sen jälkeen
Yhden hyväksi havaitun keinon unen saantiin opetti äippä kultani
Sänkyyn vaan pitkälleen ja sit alat ajatella jokaista ruumiinosaa kerrallaan varpaista ylöspäin... Siis niin, et ensin ajattelet varpaitas ja niin kauan et ne ihan rennot jne...
Siinä pitäis koko kropan rentoutua ja unen tulla. Ja pää tyhjenee muista ajatuksista, kun keskittyy tähän ihan tosissaan...
Mulla on ainakin toiminu, kun oli joku aika sitten hieman vaikeuksia saada unta
Enkä kertaakaan kerenny koipiani pidemmälle ajatella