Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 65,109 views

Nauskiss

#201 • • Nauskiss
Olipas taas viheliäinen yö...
ja nyt ihan puoliunessa sit koko päivän, hemmetti.

Yleensä teen:
- töitä
- nörttäilen netissä
- piirtelen ja suunnittelen
- selaan vanhoja roskalehtiä
- meditoin
- jumppaan / venyttelen
- syön, juon
- kiroilen huonoa unionnea

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

anniharha

#202 • • anniharha
Valvon *hmph*
Meni yli kuuteen nukahtaminen tänään. Eipä ookaan pitkiin aikoihin ollut yhtä karua tilannetta. Tuijotin sit vuoroin Voicea, vuoroin ikkunasta näkynyttä aamuyön liikennettä. Venyttelin, hakkasin päätä tyynyyn, sätkin, potkin ja tuhisin. Ei auttanut mikään. Onneks ei väsytä :E

--
and though my words could save the world they never come out right

KritikaL

#203 • • KritikaL Teiniprinsessa
Yleensä luen, mut väillä tulee tehtyä joko ristikkoa tai sudokua.

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

pirpeli

#204 • • pirpeli
Jos en saa unta(mikä on todella harvinaista), nousen ylös ja katson telkkua tai luen hieman. Yleensä olen petiin päästyäni jo siinä kunnossa, että uni tulee suhteellisen nopeasti(ipe voi todistaa :D). Jos keikun ennen petiin menoa virkeänä ja tiedän, että pitäs mennä nukkumaan, saatan juoda YogiTea- sarjan Bedtime- teetä. Siinä on tuota mainittua valeriaanaa sekä muita "nukku"yrttejä. Yksi kiva keino saada itsensä väsyksiin on myös kullan kanssa peuhaaminen*hih*. Toisaalta se piristää, mutta myös raukaisee.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jammailija

#205 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Alan kelailee asioita... ja sit en kyl varsinkaan saa unta*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Steven Hoaks

#207 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tieteenkuvalehti *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bio

#208 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Jammailija, 19.10.2007 12:17:
Alan kelailee asioita... ja sit en kyl varsinkaan saa unta*nauru*!

Tää on kyl totta. Ei sais kyl alkaa ajattelee asioit nimittäin sit ne jää pyörii pitkäks aikaa päähän. Muutenkin mulla on suht vaikeaa nukahtaa (menee yleensä ½-1h). Mut jos ei saa unta ni just lukeminen ja telkun kattelu auttaa, ei ess tarvi kauan kattoo/lukee, kun alkaa silmät menee kiinni :)
Cloud

#209 • • Cloud Game Freak
Myllään. Myllääminen on just fandea.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

-Kerttu-

#210 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ahdistun ja hermostun..Vääntelehdin sängyssä ja vaihtelen asentoa! Mietin elämän syntyjä syviä. Joskus menen sohvalle nukkumaan, koska paikan vaihto yleensä auttaa. Harvoin ymmärrän nousta sängystä ylös touhuamaan jotakin..Kärsin vain tuskaisena sängyssä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#211 • • Fuzzy Guest
Sen oon kyllä huomannu, että ei sitä unta kannata sängyssä ainakaan odotella. Pitäis aina mennä sänkyyn vasta ku on väsyny.
Tää on vanha neuvo, mut kyl mua ainakin lukeminen auttaa unettomuuteen*joo*
Freja

#212 • • Freja Sihteeri
Kuuntelen hiljaisella rauhallista musiikkia. Näin itseasiassa teen joka ilta, laitan radion soimaan sillee, et se sammuu 59 minuutin päästä automaattisesti. Oon löytäny monta kanavaa, mitkä soittaa ainoostaan rentouttavaa ja hidastempoista musiikkia iltaisin/öisin.

Joskus pelaan kännykkäpeliä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

#213 • • Samu81 kokolihaa

Freja, 19.10.2007 12:51:
Kuuntelen hiljaisella rauhallista musiikkia. Näin itseasiassa teen joka ilta, laitan radion soimaan sillee, et se sammuu 59 minuutin päästä automaattisesti. Oon löytäny monta kanavaa, mitkä soittaa ainoostaan rentouttavaa ja hidastempoista musiikkia iltaisin/öisin.

Joskus pelaan kännykkäpeliä.

Jännä juttu miten rauhallinen, hiljaisella soiva musiikki auttaa *joo*
Varsinkin klassinen musiikki toimii allekirjoittaneeseen ihan kympillä. Jokin Vivaldin neljä vuoden aikaa... ohhos *sydän* *nukkuu* Tulee jotenkin rentoutunut ja syvän rauhallinen olo.

Ylipäätään jos töissä stressaa tai vituttaa niin klassista kehiin vain :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Birgie

#214 • • Birgie Kikati
Luin eilen yhtä kirjaa, joka oli aika jännä. Ei olis tehny mieli lopettaa lukemista, mutta kun rupes väsyttämään niin paljon. Sitten kun sammutin valot niin alkoi pelottamaan. *uuh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

plink

#215 • • plink team paska
töitä yleensä, mut jos niitä ei oo tai ei muuten vaan jaksa, niin lueskelen tiede-lehteä tai selaan nettiä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Styge_

#216 • • Styge_
Helpoin keino mulla on avata telkku ja se on sit about 2 minsaa ni on taju poissa *nauru*
#217 • • Annakins Guest

-Fuzzy-, 19.10.2007 12:45:
Sen oon kyllä huomannu, että ei sitä unta kannata sängyssä ainakaan odotella. Pitäis aina mennä sänkyyn vasta ku on väsyny.
Tää on vanha neuvo, mut kyl mua ainakin lukeminen auttaa unettomuuteen*joo*

Mä oon huomannu ihan saman ja usein teenkin niin, että jos en kovin nopeasti nukahda, niin nousen ylös ja vaikka luen kunnes väyttää.
akir0

#218 • • akir0 idleRPG champion 2009

RujoNic, 19.10.2007 12:23:
pelailen psp:llä niin kauan että silmät väsyy*nauru**vink*

Mul väsyy yleensä kädet ennen silmiä ku pelaan psp:llä sängys :)
remotion

#219 • • remotion nostatus guru
mä jään aina lukemaan jotain vaikka meinaa silmät mennä kiinni :D onkohan mun ongelma päinvastainen.
Aurinkoneiti

#220 • • Aurinkoneiti
Venyttelen ja kuuntelen rauhoittavaa musaa.