87 posts, 5 pages, 25,549 views
oon vaa sitä tyyppii, joka stressaa kaikest. Onneks lähimmäiset tietää sen ja osaa suhtautuu oikein, jos meen kuoree piiloo ja haluun karkuu maailmaa,
kaikille, jotka on tukenu mua. Mua ahistaa eri asiat eri päivinä ja yllensä toi ahistus johtuu stresistä, joka johtuu rahapulasta, muutosta, elämän tilanteesta, vaikeesta valinnasta, millo mistäki... joskus toivoisin et yhen päivän voisin elä ilman et tuntuu etten saa henkee, et maailma vaa pyörii ja kaikki vaa vaatii jotain.

Temppu:
Nyt on taas hieno olo
Bileistä tullu, housut kurassa ja kaverin veressä....
Jollekin tarttis päästä puhuu mut kaikki nukkuu....
Avaudutaan sitten vaikka tännemut ei mitään, onneksi muillakin menee huonosti, kun vielä löytäis jonku kenen kanssa puhua tähän aikaan.
Ehkä liikaa vaadittu, mut hei, aina voi yrittää
voi...tietäsit vaan kuinka monta meitä on jotka on aina valmiita kuuntelemaan ja tukemaan vaikka tuntematonta, koska useimmiten voimme samaistua näiden "klubiolentojen" mietteisiin, ajatuksiin, kokemuksiin ja tuntemuksiin. Tiedätkö miksi? Koska itsellämme on usein menneisyydessä samankaltaisia kokemuksia ja kuka olisikaan paras lohtu silloin kun todella ahdistaa, kuin ihminen joka on käynyt saman läpi ja käy vieläkin hetkittäin.
apulanta - ahdistaa 
vähän apulantaa klubbarien elämää