Millennium Summerclub - Espoo. 9.7.2004 @ Espoo

146 posts, 8 pages, 17,469 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#121 • • _kolibri_ -lintunen-
Täällä oltiin ja vaik oli alus aika töööt *poks* ...
(liian aikasin tälle yölintuselle mennä matkaan ku vielä nukuttaa)
...niin kyl se fiiilis oli mahtawa illan loppuessa... *hihu*

Siel tuli niin hywää settiä että kosmos kutsuu *pihkassa**plur*
Ja meno kasvoi ja kaverit sen kun nostatti fiilikset... huhuh... ja kiitoksia kaikille paikalla oleville... *hali*
Avatar
#122 • • pipa Guest
*blush* kivaa tais olla ainakin pääkivusta päätellen..
sts

Posts: 7,969

#123 • • sts Sama pyynti aitta!
Nessin Lohikäärme näytti taas mihin pystyy *jiihaa*

Jalkani ovat paskana ja syytän siitä nessiä!

Edit: VALOT SUKKAS. parempi valomies kehiin. se värilinen siilivalo on ihan hirvee, toimii ehkä tehosteena, mut ei 20min päällä putkeen. >:| *kivatsulle**grr**känni*

[muokattu 10.7.2004 19:34]
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#124 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Minulla on taas hirveä tarve avautua, kun näistä valoista tuli taas hirveesti sanomista. Ei näköjään tässä topikissa mutta ihan paikan päällä päin naamaa.

Ensinnäkin en näillä seuraavilla sanoilla yritä tavoitella mitään ”valojen kunkku” titteliä vaan selittää muutama asia.

Asiahan on näin että vaikka paikalle olisi hommattu maailman paras valomies niin valot ei olisi välttämättä näyttänyt yhtään sen paremmilta.

Muutama syy siihen:

Vain 4mäkkiä
Jotka olivat korokkeella lähellä seinää ja kattoa eikä katossa mihin ne kuuluu, aiheutti sen että kun laittoi jonkinlaisen liikkeen päälle niin yli puolet liikeradasta osoitta suoraan kattoon tai seinään mistä tanssiat ei niitä huomaa tai se ei näytä lainkaan hyvältä. Toisaalta se on myös valomiehen vika, koska ohjelmointi vaiheessa olisi voinut tehdä sellaiset liikkeet joka liikkuu vain 180astetta eteenpäin eikä lainkaan taakse päin. Sunlite ohjelmaa on myös vaikeaa ohjelmoida uudestaa ja samalla pitää ne suht normaalin näköisenä, joten en lähtenyt edes yrittämään.

Savukone katossa
On mahdollisesti huonoin paikka mihin savukoneen voi vain ikinä laittaa. Varsinkin tässä paikassa, koska joskus kukaan ei ehtinyt edes huomata että on tullut savua kun ilmastointi imi sitä samaan tahtiin kun sitä koneesta tuli. Minun ja varmasti monen muunkin valomiehen mielestä jos paikassa ei ole savua niin valot voi yhtä hyvin sammuttaa ja valomies mennä kotiinsa. Savuahan ei käytetä periaatteessa ns. tunnelman luomiseen tai sopivaan hämäryyteen vaan enimmäkseen valojen tehostamiseen, koska ilman savua valoja ei edes näe paitsi tietysti sillon kun ne osuu johonkin tasoon eli lattiaan tai kattoon... Ja se ei ole kivan näköistä yhtään. Parempi paikka savukoneelle olisi ollut Dj pöydän alla missä oli sopiva väli ja sunnata kone vinosti alaspäin kohti lattiaa. Näin savu oli tasoittunut pitkin tanssilattii ja noussut hitaasti ylöspäin.

Huono valopöydän sijoitus
Hetkittäin kun siinä edessä seisoi kaksikin ihmistä niin näkyvyys oli sen verran huono että hyvä kun näki mikä väri on päällä. Ja kun paikka ja ohjelmointi oli minulle täysin uusia niin niitä valoja on paha lähteä ohjaamaan sokkona. Tosin valoja voi parhaimmillaan ohjata kohtalaisesti vielä 4promillen humalassakin pöydän alta, kunhan on tuttu paikka ja itse tehnyt ohjelmat. (mitä minäkin olen monesti valitettavasti tehnyt) Milteipä paras mahdollinen paikka valopöydälle olisi ollut Dj:n näkökulmasta katsottuna vasemmalla puolella olevalla pienellä korokkeella.
Useimmat varmasti luulee että valomiehet kittaa kaljaa ja painaa yhtä nappulaa puolen tunnin sisällä, mutta kyllä siinä homassa joutuu aivojakin hieman käyttämään.

Vielä lopuksi haluaisin tarkentaa että näistä yksikään ei ollut järjestäjien vika enkä missään nimessä syytä heitä mistään! Järjestäjät selittivät minulle kaikki nämä puutteet ja ymmärrän heitä täysin, joita syitä en nyt vaivaudu tai edes saisi kertoa!

Sen voin sanoa että siellä oli ns. vuorotellen Minä, Flaikku ja Zwek ja alkuperäisen suunnitelman mukaan kukaan meistä ei olisi pitänyt olla valoissa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mizfir

Posts: 2,472

#125 • • Mizfir pittuinen

andi--:
Hoplaa.. olipas kiva ilta taas! Cosmon ja Lukan setti oli kyllä erittäin kovasti mun mieleen. *joo* Jossain vaiheessa iltaa keksin, että jekkubattery on pirun jees ja nyt on olo sen mukainen. Oli taas mukavaa kun bileet oli lähellä, taksi maksanu kotiin juuri mitään... *jiihaa* Kiitoksia taas kovasti kivoista bileistä ja itselleni hirveästä krapulasta... *piis*



Kaveri kiskoi sitten oikein olan takaa ja kaksin käsin*hih* jekku toisessa ja lonkero toisessa kourassa*vink* Kumma kyllä, sul on joku ihme taito näyttää kuvissa \”mitään en oo koskaan juonu\”-ilme*joo* toi on taitolaji *aplodit**nauru*

--
-Mannanen-

:D

Posts: 3,707

#126 • • :D
Hyvistä oli.

Alkuilta meni suhteellisen kivasti housen tahdissa lankin ja cinnamonin
tahdittamana. Nessin setti oli ... no nessimäinen. :) Lopun psykesoundi
sai jopa väsyneen jalkani välil liikkumaan :) ´Luka ja cosmo olivat just sitä
mitä pitikin. hehkuhehku ^__^

Valot oli joo hieman hukassa, mut eipä se hirveesti haitannut.

Moikka vaan uusille tutuille ja muille. Ja jotain mystisiä kuviakin näemmä
olen sitten ottanut. Hmmm. Ilta kuvaajan silmin;

http://www-2.mikrolahti.fi/~muumi/bile.luola.net/millut09072004



(pahoittelen)
Arrrmi

Posts: 405

#127 • • Arrrmi fighter

LiLa:
Kivaa kivaa, tuli sit juhlittua synttäreitä oikein olantakaa. Anteeksi jos olen häirinny jotain mut lähti vähän lapasesta *nauru* Hetkeen ei ollu kyl henk. koh.t noin kivaa. Oli paljon ihania ihmisiä *hali*



Montaa hassun hauskaa hetkeä oli kanssas Laura kaunokainen!! Ja vielä kerran hyvää synttäriä!! *hali**pus*

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Arrrmi

Posts: 405

#128 • • Arrrmi fighter

pipa:
*blush* kivaa tais olla ainakin pääkivusta päätellen..



pännikääliööö!! *nauru**känni* *pus*

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Blue_Wabbit

Posts: 212

#130 • • Blue_Wabbit
Ihan menevät pippalot kaikin puolin. RX varsinkin pisti jalat liikkumaan. Chillipuolella ei paljoa tultu käytyä tai sitten en vaan muista... *hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

kativa

Posts: 28

#131 • • kativa
Uijuijui kun taas oli niin loistavaa, että hohhoijaa! Mua ei kyllä napannut tuo Nessi ollenkaan, mutta Mayah ja Nemes samoihin aikoihin polkkapuolella toimi loistavasti! Joten siellä siis Cosmo&Luka -settiin asti ja kivaa oli!

Sit taas ei riitä sanat kuvailemaan sitä miten viiliksissä olin kun Cosmo ja Luka pääsi vauhtiin. Tykkäsin aivan hirmupaljon! *aplodit*
Displacer

Posts: 1,828

#132 • • Displacer
Ekaa kertaa aladdinissa ja kyllä tonne voi mun puolesta järkätä lisääkin bileitä, mä oon ainakin paikalla *iloinen* Aika sopivasti oli mun mielestä porukkaa paikalla eikä muutenkaan ole kyllä mitään valittamista.

Ilta meni valitettavasti turhan nopeasti ohi jutellessa ja ihmetellessä että ei oikein kerinnyt tanssiakaan paljon, ehkä sit ens kerralla.

Tuli ajoittain oltua turhankin humalassa vaikka sitä ei aina välttämättä ulospäin huomaakaan *ding* Sori kaikille uusille ja vanhoille tutuille jos puhuin sekavia tai kuljin ohi sanomatta mitään. Mulla on paha tapa olla ihan sokea kännissä *justjoo*

Kiitos millenium-posselle ja kaikille paikalla olleille, kivaa oli.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#133 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
vihdoinkin alkaa oleen taas elävien kirjoissa...

mukavasti meni hipat ja jengiä oli paikalla saman verran, mitä viimeksikin. hieman jänskätti aluks yleinen heinäkuu-kirous, konemetsä, kaunis ilma etc.

kiitos asiasta jos toisesta : luka, cosmo, eliot ness, maniac, rx, nemes, mayah, friik, cinnamon, lank, mr. carbone, mr.d, triton, bates, phaze, steven hoaks, kay-c, tornad0, arska, kimi, misi, flaikku, waily, superenkuli, unity f, manna, zwek, saara, tilt, diffas, pr0ton, masari, ilsu, haba, nightlight-tiimi, honesty-tiimi, yad, vermon ravirata ja aladdinin posse + ne seitkytviis ketä varmaan tästä unohdin.

ihana tiimi oli työstämässä kokonaisuutta *sydän*

alkuperäiset light jockeyt jouduttiin illan aikana korvaamaan kulloisellakin hetkellä käytettävissä olevista resursseista. pääasia mielestäni, että joku sentään suostui tehtävään \'lennosta\'.

moni missas aamubileiden erikoisimman vieraan, viereisestä altaasta pyrähtäneen sorsan, joka uskaltautui ovelle saakka kurkkimaan menoa *nauru* - on kuulemma vakiovierailija - myös sisällä...

kuvia tulossa myös millenniumin sivulle! www.mlnm.org

--
Never give up.
Never surrender.

Avatar
#134 • • HRDance Guest
Viikonlopusta mulla jäi ihan mielettömän hyvät fiifikset *plur* Ensimmäistä kertaa olin MLNM bileissä ja ei varmaan tule jäämään vikaks kertaa. Tunnelmaa mulle loi valtava määrä kavereita ja tuttuja. Uusia tuttavuuksia tuli hieman tehtyä ja pahoitteluni siitä etten enää kaikkia muista kun oli pieni *känni*ääliö meininki päällä *nauru* kaikinpuolin hyvät bileet *hih*
kiitos järkkäreille ja kaikille paikalla saapuneille olennoille *sydän*
Nemes

Posts: 2,099

#135 • • Nemes Balearium
Oli kyl kaikin puolin kivat bileet ja oli kiva soittaa =DDD Yllätyin kyllä paikan koosta... Oli vähä isompi mitä ootin =D ja hardi areena oli just sopivan karu siihen musaan =D empä illan aikana keskittyny muitten setteihin ku oli niin paljon tuttuja paikanpäällä... mut iso kiitos järjestäjille *sydän*
nostatus

Posts: 343

#136 • • nostatus
En olis ikinä uskonut, että Espoossa voi olla noin hyvät bileet! Kyllä se mlnm ja Tommi osaa. Kunto oli itsellä vähintäänkin kohtuullinen, mutta eihän sitä voi muuta olettaakaan, kun kerran lähes omassa paikallisbaarissa käy...
Matka kotiin Leppävaaraan oli kyllä mielenkiintoinen. Päätettiin kävellä, ja tais olla suuntavaistossa jotain pientä vikaa, kun matkaan meni yli neljä tuntia ja puolessa välissä huomattiin kävelevämme takaisin Tapiolan suuntaan. *nauru*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Plaque

Posts: 269

#137 • • Plaque
Kiitos ja syvä kumarrus. *kiitoskiitos* Tampattua tuli, muttei tarpeeksi, kotiinpäin kun joutui vielä ajeleen aamuyöstä. Ei voinut ihan puuroksi asti jalkoja polkata. Ehkä sitten ensi kerralla. Kuten huomaatte, olen uusi näissä piireissä, ja vasta muutamat bileet takana. Tervehtimään saa tulla jos maailmalla näkee, olisi jopa toivottavaa. *hihu*
cybercat

Posts: 14

#138 • • cybercat
KiitosKiitosKiitosKiitos, Nessille ja Mayahille, loistavat bileet ja upeeta settiä!! Ehkä ne valot tosiaan, mutta minkäs teet.. onneks toisaalta fiilikset ainakin mulla oli sen verran kohillaan ettei paljoo haitannu *jiihaa**jiihaa*

Juu ja tietysti kiitokset järjestäjillekin, teitte minkä pystyitte olemassa olevilla puitteilla ja hyvin onnistuitte *kiitoskiitos* Varsinkin toi hard beat sopi tyyliin ja musiikkiin kuin lusikka suuhun.. *hih*

--
Life is like a jar of jalapenos:
What you do today, might burn your ass tomorrow..
Burn baby Burn!

Maihku

Posts: 1,186

#139 • • Maihku neiti hankala
Alkuilta meni vähän nihkeesti ku oli vähän kiukku olo,mut loppua kohden meininki vaan parani*sydän*hauskaa oli*joo*
kiitos kaikille kivasta illasta*sydän*
Avatar
#140 • • pia^^ Guest
Joo oli kyll tosi kivaa koko illan ajan *joo* . Se autotalli oli aivan loistava, en olis uskonu et toimis noin hyvin. Oli kivasti tuttui paikall ja taas tutustu uusii kasvoihi *plur* . Nemes ja RX soitti aiva loistavat setit, iso kiitos molemmille *sydän* . Kiitos viel järkkäreille ja kaikill paikall olleille *hihu*