Millennium Summerclub - Espoo. 9.7.2004 @ Espoo

146 posts, 8 pages, 17,463 views

Avatar
#81 • • Mr. Jenkins Guest

Elwira:
---
Lesz:
---
Elwira:
---
Lesz:
Loistava vaihtoehto metsässä rämpimisen tilalle.

---


Metsässä rämpimisen tilalle... Nääh! Yhtä kivaa on metsässäkin. Mä odotan innolla näitä ja kaikkea. NYT ON KESÄ! Jippii....!!! tai siis ei kannata nuolasta ennenkun tipahtaa.*heiii*

---


Hyttysiä, märkää, kylmä ja likaista. Ei mun juttu.


OFFTOPIC

---

Noo ei tarvii aina olla niin kauneimmillaan kaikkialla.



Ei tässä kauneudesta ole kysymys. Ei vaan ole mun juttu.
Avatar
#82 • • xrei Guest
Lippu polttanut taskussa jo kauemman aikaa, eli party party partyyyh *jiihaa*

PS. mua saa ihan oikeesti nykii hihasta... *hih*
Avatar
#83 • • sakk303 Guest
Melkein oon jo tulossa..hmm.. tarvis vielä hieman painostusta ja silleen.. ku mun pitäs periaattees yksin juoda ensin pohjat ja yksin tullakin sinne, kun vakkari-bilekaverit on nyt reissaamas ympäri suomee..elieli.. *ding* pientä painostusta ja kavereita kiitosss! *hih*
:D

Posts: 3,707

#84 • • :D

kontrastinen epeli:
pientä painostusta ja kavereita kiitosss!



Hei mitä sä itket, jäbä asuu melkein naapurissa ja on lykänen kotimatka! ;)

(toisin kuin eräillä)
Mrk

Posts: 15

#85 • • Mrk
Juu tänne pitäis vyöryy *iloinen*
Maximum

Posts: 241

#86 • • Maximum digital boy
todellakin tänne! ei tarvi pystyttää telttaa,eikä pakoilla hyttysiä...eli täysii*jiihaa*

--
....matkailu avartaa.....

mehukatti

Posts: 335

#87 • • mehukatti dude
aloitetaan nyt kerrankin uus topicci. tuli lähettyy bileisiin ihan ilman mitään odotuksia, mutta yllätyin aika positiivisesti! sekä trance- että polkkapuoli oli toimivia ja porukat oli ihan hyvin fiiliksissä. oon kerran eksyny tonne aladdiniin normaalina iltana ja kokemus oli aika hirvee, mutta nyt ei kyllä mestaa tunnistanut samaksi. ainoot miinukset lähinnä siitä että porukka alko katoo vähitellen jo kahen jälkeen (konemetsään?) ja ehkä mestoilla oli kuitenkin vähän sellastakin porukkaa, joka ei ois ehkä kuulunu tonne. mut kaikenkaikkiaan erittäin hyvä kokemus! *aplodit*
Ozie

Posts: 1,389

#88 • • Ozie
Jäi viime millenniumit aladdinissa väliin ja se jäi vähän harmittamaan. Täl kertaa ei voinu missata ja hyvä niin, erittäin veikeet bileet. Varsinki trance-puolella Nessiltä tuli mainiota tavaraa sen verran ku ehti kuunnella ja lopussa semmosia helmiä ettei enää tienny mitenpäin sitä olis. Jalat vaan meinas loppua kesken ku tulin paikalle melkeen suoraan säbäpelistä, mut eipä tuo näyttäny kovin häiritsevän paitsi nyt. Oli kans kiva nähä tuttui ja kavereit pitkästä aikaa (no ainaki joitain). LUR teille!
Saara

Posts: 1,954

#89 • • Saara #2970
Oli taas kivaa, kiitos siitä :)
Seuraaviin on taas tultava

<3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#90 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kyllä mahtavat pippalot.

Oli minun ensimmäinen kerta kyseisessä paikassa eikä missään nimessä jättänyt kylmäksi. Kaikki kolme areenaa oli hyvin sisustettu ja muutenkin tila oli kun luoti tälläisille bileille.

Polkka puoli oli juuri sopivassa paikassa missä oli mukavan viileetä (ei tosin enää lopussa *nauru*) eikä ”pauke” päässyt leviämään muille areenoille, kuin myös toisin päin...

Chilli oli erittäin viihtyisä jossa oli mukavia istumapaikkoja ja musikkina tarjoiltiin mehevää taloa *iloinen*

Pääareenalla oli erittäin hyvänkuuloinen äänentoisto ja hyvänkokoinen tanssilattia...

Ainoana miinus puolena oli paikan valo ja savujärjestelmä joka oli aika niukka... Ja valomies koppikin olisi voinut olla aivan toisessa paikassa...

Yhteenvetona: Mahtavat bileet, hyvä meininki, mielettömästi loistavia kavereita, lisää tälläistä mutta paremmilla valo vehkeillä

Lopuksi vielä iso kumarrus järjestäjille ja mukavan oloiselle henkilökunnalle jotka myös kiitteli paikalla olleille klubbaajille. *kiitoskiitos**kiitoskiitos*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#91 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mehukatti:
Ainoot miinukset lähinnä siitä että porukka alko katoo vähitellen jo kahen jälkeen (konemetsään?) ja ehkä mestoilla oli kuitenkin vähän sellastakin porukkaa, joka ei ois ehkä kuulunu tonne.



Minä en kyllä omakohtaisesti huomannut mitään mainitsemaasi... Olihan siellä mielestäni loppuun asti hyvin porukkaa ja meininkiä... Kyllähän sielä oli muutamia ”eksyneitä” keski-ikäisiä henkilöitä, mutta mitä minä näin niin hekin ottivat ilon irti hyvissä mielin *iloinen*

Monesti minultakin on kysytty bileissä ”mitä musaa tää nyt sitten on?? Saisko Kaija Koota?” Tällä kertaa ei ollut mitään vastaavaa ja muutamalla niistä nousi jalkaakin tanssilattialla... Loistavaa suhtautumista *kiitoskiitos*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

LiLa

Posts: 159

#92 • • LiLa
Kivaa kivaa, tuli sit juhlittua synttäreitä oikein olantakaa. Anteeksi jos olen häirinny jotain mut lähti vähän lapasesta *nauru* Hetkeen ei ollu kyl henk. koh.t noin kivaa. Oli paljon ihania ihmisiä *hali*
sakin

Posts: 178

#93 • • sakin
Halpa reissu. Oon tosi tyytyväinen tohon reissuun, helvetin iso kiitos Mangelle joka oli tarpeeks Kräisy ottamaan mut etkoilee kotiinsa. Sehän meni putkeen !?

Siinä oli portsarit ihmeisään ku laitoin norm show pystyyn, lompakko tais hävitä ainakin kahteen otteeseen..

Voiks kukaan uskoo, kuin helvetin kova krapula mulla oli 03-04.20 ! tein kuolemaan, taisin jäädä kylmät kokikset Mayahlle velkaa, hoidan ton viim. Janin synttäreill pois, kiitos siinä vaiheessa ei ollu hirveen varakas olo...

Ja ne bileet oli varsin onnistuneet, en antanu minkään haitata.


S.
Zwek

Posts: 1,701

#94 • • Zwek
Oli kyl hyvät bileet! Allekirjoittanut nakitettiin valoihin ja sekös oli hauskaa! Kiitos Tomille vieraanvaraisuudesta taas kerran.

*aplodit*
MaSari

Posts: 1,986

#95 • • MaSari space jammer
Oi kuinka kivaa oli! *plur*

Kyllä taas olikin onnistuneet bileet. Ihanaa seuraa ja täydellisyyttä hipova bilekokonaisuus *pihkassa* Kaiken lisäksi kerrankin nautiskelin vain vajaat viisi alkoholipitoista juomaa enkä ollut edes pöhnässä (*justjoo*)

Pokka petti moneen otteeseen, esim. Maniacin laittaman ”Boys boys boys”-biisin alkaessa *nauru*

Kiitos ja moi uusille tuttavuuksille *hihu*

Ja kIitos Manna taas mukavasta seurasta! *hali* Senkin kännikala *nauru* Tommille kiitokset myös, taas, koko höskästä!

Eiku sit uusia odottelemaan. Ja kärsivällisesti... *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#96 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Meinasin melkein unohtaa...

Oli taas kivaa olla hetkittäin vierailevana valomiehenä *iloinen* kohtalotovereiden Zwekin ja Flaikun kanssa *nauru*

Kyllä teistä vielä joskus kelpoja valomiehiä tulee kun vähän kouluttaa *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

lohikarme

Posts: 1,730

#97 • • lohikarme RitariVittupää
Risuja valomiehille...kuvaaminen oli vastavaloon tosi kivaa (etenkin polkkapuolella) *nauru*
Propsit Nemekselle...setti nostatti jalkaa kummasti *jiihaa*

--
Qualis artifex pereo

Saarre

Posts: 1,151

#98 • • Saarre
propsit RX:lle Loistavasta setistä, muutenkin onnistuneet bileet.
seuraaviakaan ei voi olla käymättä.

--
*tähti* Full hearts cant lose

lillikutti

Posts: 249

#99 • • lillikutti hyppivä jyvä
en tiiä mitä minun olis pitäny rännätä että olisin nauttinut bileistä täysillä... hinta-laatu suhde surkea. kokemuksen arvoiset bileet, ei siinä mitään. ei enää uudestaan!

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

BB_turone

Posts: 1,174

#100 • • BB_turone live and let live
Eka kerta Aladdinissa oli positiivinen kokemus sinne voisi mennä toistekkin *hymy* hauskaa oli vaikka olinkin vähän tai vähän enemmänkin *känni* linjalla ja aikakin kului nopeasti mukavien ihmisten parissa *joo*
Haluan vielä kiittää kaikkia mukana olleita mukavasta illasta Kiitos! *aplodit*

--
Some things in life just can`t be explained!