Millennium Summerclub - Espoo. 9.7.2004 @ Espoo

146 posts, 8 pages, 17,470 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#101 • • mniittymaki
Olipas taas mainiot bileet... Cosmon & Lukan setistä ei kyl voi muuta sanoa ku HUHUH, ihan sairaan hyvä.

Fiilikset näytti muillakin olevan ihan kohallaa, !

Zwek & Steven, kiitoksia avusta valojen kanssa, jäi siten itellekkin vähän aikaa kierrellä :)

Tommille taas kiitokset että sai olla mukana tekemässä näinkin loistavia bileitä.

piis,
.m
Mizfir

Posts: 2,472

#102 • • Edited Mizfir pittuinen

Ja kIitos Manna taas mukavasta seurasta! Senkin kännikala *nauru*



Jesh, kiitoxet itsellesi*hali* kovin oli muksevaa*joo*..tääkö kännikala?*vink*, ei se sellanen oo..pikkusen humahti waan se ainokainen sidu päähän ku en ollu syöny just mtn*ding* mut olo kyl tasottu hyvin nopeesti ku sai vähän murua nassuun*nauru*

Mahtibileet oli taas*joo* kiitos himmuisesti Tommille ja koko komppanialle, hyvää työtä tehtiin > ISO*hali**pus*, hiukan iski väsy tos loppumetreillä, mut autos oli ihan ok ladata akkuja hetken. Hauskaa oli ja lisää pitää saada*jiihaa*

--
-Mannanen-

mniittymaki

Posts: 1,641

#103 • • mniittymaki

lillikutti:
hinta-laatu suhde surkea. kokemuksen arvoiset bileet, ei siinä mitään. ei enää uudestaan!



Hmm... vähän ihmetyttää toi hinta-laatu suhde korka kommentti. Missä mielessä muka ?
Kannattais varmaan miettiä et bileiden järkkäily ei oo mitenkään ilmasta... :|

.m
Individual

Posts: 10,942

#104 • • Individual HYPNO!

flaikku:
---
lillikutti:
hinta-laatu suhde surkea. kokemuksen arvoiset bileet, ei siinä mitään. ei enää uudestaan!

---


Hmm... vähän ihmetyttää toi hinta-laatu suhde korka kommentti. Missä mielessä muka ?
Kannattais varmaan miettiä et bileiden järkkäily ei oo mitenkään ilmasta... :|

.m



Eikun kaikki pitää saada ilmaiseksi bilemaailmassa.
Riku

Posts: 3,187

#105 • • Riku The Little Prince

flaikku:
---
lillikutti:
hinta-laatu suhde surkea. kokemuksen arvoiset bileet, ei siinä mitään. ei enää uudestaan!

---


Hmm... vähän ihmetyttää toi hinta-laatu suhde korka kommentti. Missä mielessä muka ?
Kannattais varmaan miettiä et bileiden järkkäily ei oo mitenkään ilmasta... :|

Samaa mäkin ihmettelin. 10 juuroa on kuitenkin minimi mitä yhtään isommista hässäköistä pitäisikään veloittaa mielestäni, ja vaikkei bileiden koko tai areenien määrä mikään laadun mittari olekaan, niin chilli mukaanlaskien 2.5e per areena on aika pieni hinta järjestäjän kannalta. Tästä on jauhettu ennenkin, mutta osa ihmisistä ei taida ihan käsittää kuinka suuria kuluja bileistä tulee, ja kuinka hilkulla se omilleen pääseminen on noillakaan hinnoilla.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Pablo

Posts: 1,875

#106 • • Pablo

sakin:
Halpa reissu. Oon tosi tyytyväinen tohon reissuun, helvetin iso kiitos Mangelle joka oli tarpeeks Kräisy ottamaan mut etkoilee kotiinsa. Sehän meni putkeen !?

Siinä oli portsarit ihmeisään ku laitoin norm show pystyyn, lompakko tais hävitä ainakin kahteen otteeseen..

S.



Heh! Saki perkele. Kyllähän jätkä näytti kuitenkin pienessä humalassa olevankin. Huh pitäiskö jätkän hankkia ketju ja laittaa se lompakko kiinni sillä housuihin?! *hih*

Bileet oli ihan mukavat. Musiikkia ei ehtiny kuuntelemaan kun tuttuja oli eksynyt paikalle mukava määrä - ja juttua riitti *iloinen*!

Kiitos seurasta May-B *pihkassa*, Orfeus *pihkassa* ja Galrav *pihkassa*!
UnityF

Posts: 15,721

#107 • • UnityF joo just se
*super* KIITOS...*plur*

Millut ei pettäny taaskaan.. Tosin mä olin jo niin *känni*ssä kun tultiin sinne että mä kun olin kartanlukijana eksyttiin 40km kun vähän neuvoin väärin.. *blush* luottakaa vaan otuksiin jotka on nauttinu 1/2 litraa vodkaa pienen ajan siisään. *hih*

No perille päästettyämme meninkin heti tanssimaan friik:in settii.. *plur* huh huh mitä nannaa... sitte täytyy sanoo että.. mustaa... mustaa,, mustaa.... huoh..
sitten alkaa muisti palaa pikkuhiljaa kun menin jakaa flaikkuja... tosin tän kyllä muistan..
RX*sydän* Sä olet suomessa tosi harvinainen henkilö, oikeesti tää on elämäni toka kerta kun oon flaikkujen jaon oheella juossu tanssimaan ja fiilistelly ihan täysii mut olihan se biisikin broidin nomic -fortuna ja viel se versio josta mä tykkään ihan sikana!!! *sydän*

Mut kyllä mulla on hauskaa ollu varmaan ja tuttuja on nähny.. ja uusia henkilöitä mut täytyy myöntää että olin niin heikossa hapessa että en muista teitä mut silti *hali*

Nyt en kyl vähän aikaa juo mun special-wiski paukkuu.. *eiei*
Olokin on semmoinen että on eilen nautittu ”vähän” alkomahoooolii...

Mut TomTom.. Kiitos oikeen paljon ihanasta illasta jonka taas järkkäsit meille*sydän*






ja lopuksi lillikutti: Ei voi muuta sanoo kuin HUH HUH... mitä niitten bileitten pitäis sinne maksaa sun mielestä? Ok ehkä et viihtyny ym ei ollu sulle oikee paikka jne jne.. mutta mitä toi hinta?? onko sulla käsitystä mitä jo pelkästään paikan vuokraaminen, laitteiden vuokraaminen, valot, ääni, dekotkin maksaa, dj:tten palkat, flaikkut jne jne jne... toi 10e ja ennakkona 8e niin ei pitäis olla kenellekkään paha hinta, enemmänkin sais hävetä jos käy tosta hinnasta mutisee.. *igor* Mikään ei ole ilmaista tässä maassa, se on tosiasia...
Cane

Posts: 48

#108 • • Cane orange one
Huhhei. Oli jälleen loistavat bileet aladdinissa. Edelliseen kertaan verrattuna tunnelma oli ehkä jopa vieläkin parempi! *heiii* Hiki taas virtasi niin pirusti, menee melkeen urheilun puolelle tuo poNppiminen *iloinen*

Kiitokset kaikille järjestäjille jälleen, homma hoitui todella hyvin!

--
orange one

Avatar
#109 • • astaroth Guest
Oli kyllä mahtavat kemut. Ja känni oli vähintään samanlainen. Rx soitti kyllä niin älyöntä tavaraa, että oksat pois - ja sen kyllä huomasi hänestä itsestäänkin setin loputtua.
Nämä bileet todellakin ehkä olivat edellisiä paremmat, fiilisi oli jotenkin intiimimpi. Porukkaa ei tuntunut olevan niin paljon, saattoi johtua siitä, ettei nyt ollut niin nimekäs line-up, mutta jotenkin tunnelma oli paremmin latautunut.
Suuret kiitokset DJ:lle (varsinkin Mayahille loistavasta setistä ja biiseistä, hyvinhän se meni!)

Kixuttelu jäi nyt vähälle, parkkihallin autenttisuuden takia. Ja harvinaisen vähän tuli ihmisten kanssa juteltua.

”Boys, boys, boys...”*nauru*
mange

Posts: 1,913

#110 • • mange Terrorcraft

sakin:
Halpa reissu. Oon tosi tyytyväinen tohon reissuun, helvetin iso kiitos Mangelle joka oli tarpeeks Kräisy ottamaan mut etkoilee kotiinsa. Sehän meni putkeen !?


Juu, eipä kestä. Ihan ookoo meni, vaikka vähän sulla oli semmoista pientä pahoinvointia. *nauru*

Millut oli kyllä taas kerran mainiot ja en kyllä itse muista millon minulla olisi ollut näin hiton mukavaa/hauskaa kuin eilen oli. *iloinen*
lillikutti

Posts: 249

#111 • • lillikutti hyppivä jyvä

flaikku:
Hmm... vähän ihmetyttää toi hinta-laatu suhde korka kommentti. Missä mielessä muka ?
Kannattais varmaan miettiä et bileiden järkkäily ei oo mitenkään ilmasta... :|



ymmärrän sen ette bileideni järkkääminen ole ilmaista, mutta ei bileitä tee paremmaksi suuri budjetti ja sitä myöten korkeat sisäänpääsymaksut. esim rikosterassilla jyväskylässä viikko sitten ei ollut dekoina kuin puita, nurmea ja kesäyön taivas. musiikki oli loistavaa ja sisäänpääsy 2e. meinaan paljon parempaa musiikkia kuin nyt milleniumissa, mut tää on taas mun henkilökohtainen mielipiteeni.
älkääs kultapupuset hermostuko!!

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Riku

Posts: 3,187

#112 • • Riku The Little Prince

lillikutti:
ymmärrän sen ette bileideni järkkääminen ole ilmaista, mutta ei bileitä tee paremmaksi suuri budjetti ja sitä myöten korkeat sisäänpääsymaksut.

Joskus tekee, joskus ei. Mielipiteistähän tässä nyt loppujen lopuksi on tosiaankin kysymys.

esim rikosterassilla jyväskylässä viikko sitten ei ollut dekoina kuin puita, nurmea ja kesäyön taivas. musiikki oli loistavaa ja sisäänpääsy 2e.

Mutta varmaan itsekin olet sitä mieltä ettei ihan jokaisten bileiden pidä toimia rikosterassin konseptilla, ja sen mukana tulevat tietyt realiteetit.

meinaan paljon parempaa musiikkia kuin nyt milleniumissa, mut tää on taas mun henkilökohtainen mielipiteeni.

No mutta eikö siinä vaiheessa pidä bileiden sijaan syyttää itseään jos menee bileisiin jossa ei mieluista musiikkia soiteta? :)

älkääs kultapupuset hermostuko!!

Ei nyt noin helpolla :) Tämä vain kuuluu Bilejärkkäykseen Liittyvien Harhaluulojen Korjaus-kampanjaan. Niitäkin tuntuu aika monilla riittävän, ja suuri osa promoottoreista on muutenkin jo sen verran hätää kärsimässä, että ei ole kovin harvinaista että promoottori oman henkilökohtaisen työnsä lisäksi maksaa omasta pussistaan jokusen kerran enemmän kuin se 10e illan päätteeksi siitä että muilla on ollut hauskaa. Voihan tästä toki tylysti syyttää tyhmää promoottoria, mutta ei se yhtälö aivan niin yksinkertainen silti ole että niitä toimivia, kannattavia ja varmoja bilekonsepteja kasvaa puissa. Kritiikki bileitä kohtaan toki on tervettä, mutta lipunhinta kyllä yleensä on asia johon promoottori ei loputtomiin pysty vaikuttamaan, ja ne kyllä yleensä pyritään laskemaan sekä järjestäjien että asiakkaiden kannalta mahdollisimman toimiviksi. Tietynlaiset bileet vain vaativat enemmän rahallista panostusta eikä siitä pääse mihinkään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sapeli

Posts: 11,768

#113 • • sapeli jokukukamikä?
Milleniumeissa oli ... mielenkiintoista *joo* Hyvää musaa, hyvä meininki - itsellä oli vaan A) vähän liikaa humalaa ja B) omaa kriisiä siihen päälle... *uuh*

Mutta paljon hienoja ihmisiä tuli tavattua - erityisesti yksi henkilö Kouvolasta (ota perkule yhteyttä mahd. pian!) - ja porukastahan se on kanssa pitkälti kiinni kuinka hauskaa bileissä on. *joo*

Mulla oli jossain vaiheessa kolme glow-stickiä - en tiedä kelle kaikille ne jaoin mutta ei ollut illan puolivälissä enää yhtään jäljellä *blush* aamuihin ei päästetty koska olin ilmeisesti vielä liian *känni*ssä... *blush* ... mut silti, kivaa oli *aplodit*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cane

Posts: 48

#114 • • Cane orange one

sapeli:
Milleniumeissa oli ... mielenkiintoista *joo* Hyvää musaa, hyvä meininki - itsellä oli vaan A) vähän liikaa humalaa



Hihii kuka käskee aina juomaan niin paljon, että on liian humalassa *iloinen* *heiii*

--
orange one

sapeli

Posts: 11,768

#115 • • sapeli jokukukamikä?

Cane:
---
sapeli:
Milleniumeissa oli ... mielenkiintoista *joo* Hyvää musaa, hyvä meininki - itsellä oli vaan A) vähän liikaa humalaa

---

Hihii kuka käskee aina juomaan niin paljon, että on liian humalassa *iloinen* *heiii*



*nauru* no ei kukaan tietenkään, eikä se ollut sinänsä huono asia. mä en olis kokenut samoja asioita selvin päin, ja nää asiat piti kanssa kokea. *joo*

PS: terkkuja red bull (tai ”red battery” *vink*) -myyjille *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

andi--

Posts: 1,381

#116 • • andi-- lunttu
Hoplaa.. olipas kiva ilta taas! Cosmon ja Lukan setti oli kyllä erittäin kovasti mun mieleen. *joo* Jossain vaiheessa iltaa keksin, että jekkubattery on pirun jees ja nyt on olo sen mukainen. Oli taas mukavaa kun bileet oli lähellä, taksi maksanu kotiin juuri mitään... *jiihaa* Kiitoksia taas kovasti kivoista bileistä ja itselleni hirveästä krapulasta... *piis*

--
- RAAH -

S-T

Posts: 1,195

#117 • • S-T Pieni
Aivan loistava ilta *hihu*

Omalta osalta kaikki meni nappiin - sopivassa suhteessa tuttuja, uusia ja vanhoja, höpöttelyä, hyvää musiikkia ja tanssimista *aplodit*

--
Pieni on kaunista.

lellukka

Posts: 23

#118 • • lellukka pieni ellu
voi andi parkaa...
kyllä se olo siitä helpottaa*lohduttel*

oli kyllä aivan loistavat bileet vaikka alkuun olinkin puoliksi töissä, mutta loppu sujui sitäkin vauhdikkaammin!! *jiihaa*
harmi kun ei voimat enää riittäny aamujatkoille... nyt pitäis taas lähteä liikkumaan ihmistenilmoille...*justjoo*

mutta siis kiitoksia vaan kaikille oikein rattoisaa oli!!
Mellu-

Posts: 4,006

#119 • • Mellu-
oli *joo* ihqt bileet taas.. olin vaa ite vähän down loppuillasta ku kipeyty tuo polvi... mut kuitenkin jaksoin fiilistellä RX:ää siinä käytävällä *hihu* tuli taas nähtyy tuttui ja tamppailtua ja ihmeteltyä maailman menoa *hih* Kiitokset vaas kaikille *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

cout

Posts: 47

#120 • • cout

mange:
---

Millut oli kyllä taas kerran mainiot ja en kyllä itse muista millon minulla olisi ollut näin hiton mukavaa/hauskaa kuin eilen oli. *iloinen*



hihihih... Joo, todellakin hauskaa oli *nauru*


Ja yleensäkin aivan mahtavat pippalot taas kerran.. lisää lisää!! *kuolaa* *sydän*

--
-----
cout
-- *jiihaa*-- Let's have a party!! -- *jiihaa*--
-----