Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 169,908 views

Elmiira

#81 • • Elmiira

mayah:
---
Jää~*:
En osaa tiskata, niin etten samalla kastelisi itseäni ja puolta keittiötä... *ding*

---

Mä en jaksa, enkä halua tiskata, mut se ei nyt tavallaan kuulu tähän *nauru*

No en kyl minäkään, mut oli pakko äsken ja nyt on taas vaatteet märät...
Pitää varmaan hommata sukelluspuku ja snorkkeli *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Elsa F

#82 • • Elsa F Koululainen :)
Mä en osaa ajaa autoa, vaikka oon jo _näin_ vanha....*taputapu*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Toykio

#83 • • Toykio

elisak:
Mä en osaa ajaa autoa, vaikka oon jo _näin_ vanha....*taputapu*

En minäkään ...en oo ees ikinä koklinu...
#84 • • *Mirri* Guest
Tuli mieleen, et minen osaa myöskään ottaa vastaan kohteliaisuuksia, vaikka niitä rakastankin salaa. Ku joku sanoo jtn kivaa, ni pyörittelen tyhmänä silmiäni ja nopeesti saatan ohimennen kiittää.
En osaa myöskään olla kameran edessä luontevasti. Inhoan kameraa ja se inhoaa mua vähintään yhtä paljon. Yhtä paljon mua inhoaa myös raha, joka ei viihdy luonani hetkeekään enempää ku o pakko...
Zyklonius

#85 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Puistokemisti:
---

mayah:
ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä.

---

Vaikka amputaatiot on in niin noin radikaaliksi en rupeaisi. Joten enpä kai minäkään osaa ajaa ilman käsiä.

*lmao*

Ilman käsiä on kyllä mahtava viilettää ja se on vielä suhteellisen helppoa, mutta kokeilkaapa (jos olette itsetuhoisia) ajaa samanaikaisesti ilman käsiä JA pitäkää jalkanne irti polkimista. On muuten aivan mahdotonta pitää pyörää hallinnassa tai pystyssä. Tuon jälkeen tulee kyllä amputaatiot ajankohtaisiksi. *kääk*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

DiamonDie

#86 • • DiamonDie mediahippi
-laulaa
-soittaa mitään
-sosialisoida normaalisti (en koskaan tiedä ketä pitäisi moikata ja pitäisikö moikkaamisen jälkeen puhua jostain ja mistä ja missä vaiheessa voi/kuuluu lopettaa jne)
-ajaa pyörällä
-laittaa hiuksiani mitenkään järkevästi, vaikka ne ovat suht pitkät
-näyttää järkevältä valokuvissa

Tuskin myöskään ajaisin autoa kovin hyvin, kun en ole ollut autokoulussa (enkä tule menemäänkään, joten ei tarvitse pelätä).
Karvinen

#87 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*huokaa*...

en osaa:
-silittää
-kokata
-pitää suuta kiinni
-puhuu kunnolla
-lopettaa ajoissa
-tiskata
-pestä peilejä/ikkunoita

*nauru* pyykkii mä sentään osaan pestä....*justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

stimbeh

#88 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Karvinen:
*huokaa*...

en osaa:
-silittää
-kokata
-pitää suuta kiinni
-puhuu kunnolla
-lopettaa ajoissa
-tiskata
-pestä peilejä/ikkunoita

*nauru* pyykkii mä sentään osaan pestä....*justjoo*

Ollaan vissiin sukua.*iloinen*
Mä en kyllä osaa kunnollisesti pyykätäkään... *uuh*

--
Flow with the go.

[zuho]

#89 • • [zuho] Team Jorma
jonglöörata (vai miten se ny kirjotetaankaa) 3 pallon kaa *hmph*

--
-Juho

Cassu

#90 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Zile:
En osaa kirjoittaa kunnollista nimikirjoitusta, siis sellaista lennokasta. Mulla tulee tosi typerän näköinen nimmari, välillä hävettää.*blush*

Mun isä haukkuu mun nimmarii mut musta se on ihan siisti ja nopea kirjottaa....ei tarvi sillee miettii kamalasti......

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

marre

#91 • • marre pieni punapää
en osaa...

-tehdä kravattisolmua (onneksi ei ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnutkaan)

-kymmensormijärjestelmää

-luistella (hävettää tunnustaa *blush*)

-navigoida (jos mulle antaa kartan käteen, ollaan varmasti eksyksissä ja pahasti)

-käyttäytyä

listaa voisi varmasti jatkaa vaikka kuinka pitkään, mut noi tuli nyt ekana mieleen.*nauru*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Mellu-

#92 • • Mellu-
oukei...

Mä olen maailman huonoin kokki, en osaa edes keittää riisei/makaroonia ilman et ne palais pohjaan *nauru*

En osaa olla paikallani bileis taino oikeestaan missään, pitää aina liikkua vaikkakin välil ihan vähän vaan *hih*

En osaa tehä krakasolmua...

En osaa pitää turpaani ikinä kiinni *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

vaavu

#93 • • vaavu vara-vana
Mä en osaa puhua puhelimessa.

En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti. Puhelimen kautta puuttuvat kokonaan ilmeiden ja eleiden antama konteksti, mutta toisaalta siinä ei voi miettiä ajatuksiaan samalla tavoin kuin kirjoitetun viestinnän kautta. Jos kyseessä on hyvin läheinen ihminen, ei tuota ajatusten filtteröintiä tarvitse onneksi tehdä niin paljon. Silloin puhelimessa puhuminen on ihan ok.
S-T

#94 • • S-T Pieni
En osaa:
- soittaa mitään instrumenttia enkä laulaa, se vähän harmittaa. Toisaalta olen aina nauttinut musiikista tanssien.
- ottaa kohteliaisuuksia vastaan, en vaan kertakaikkiaan osaa olla mitenkään päin, en hoksaa kiittää, enkä sanoa mitään muutakaan.
- keskittyä paljon mihinkään kovin pitkäjänteisesti. Koko kouluajan kärsin siitä, että jossain vaiheessa oppituntia aloin olla jo aivan uskomattoman levoton (en sinänsä riehunut luokassa, vaan olin vain levoton, vääntelehdin tuolilla, enkä saanut tehtyä mitään) Yliopistossa saa sentään poistua kesken luennon, jos käy liian tuskalliseksi. Tenttikirjojen lukeminen on myös tuskallista, samoin kaikkien palautettavien töiden loppuunsaattaminen.
- irrottautua tekemästä jotain turhaa tietokoneella (kuten klubituksen, irc-gallerian, intternetin selailu), vaikka olisi jotain mieluistakin tekemistä vaihtoehtona.
- joitain aivan perusasioita kemiasta, vaikka opiskelen yliopistossa kemiaa.
- shoppailla. Ahdistun vaatekaupoissa useimmiten, en osaa oikein etsiä mitään, enkä osaa vain katsella, jos ei ole erityistä tarvetta. Ristiriitaista sinänsä, että pidän kyllä tyylikkäistä vaatteista erittäin paljon - en vain jaksa etsiä niitä, olen nirso. Jaksan kaupungilla kiertelyä ehkä tunnin, jos sitäkään. Ilmankos kaikki vaatteet alkaakin jo olla vuosikertaa...
- taskuparkkeerata kunnolla. Jokainen kerta aiheuttaa hikoilua ja harmaita hiuksia.

*blush*

--
Pieni on kaunista.

Howdy

#95 • • Howdy Oldie
Hmm .. en osaa auttaa itseäni. Olen hyvä auttamaan, neuvomaan ja tukemaan muita mutta jostain kumman syystä oma elämä on aina täysin vituillaan *hmph* turhauttavaa ..

--
Käpy vailla vertaa

Samu

#96 • • Samu Bodhisattva

vaavu:

En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti.

Mä oon ihan samanlainen!! Mieluummin hoidan monimutkaiset asiat sähköpostitse.

Mä en osaa mm.;
-Piirtää (ollenkaan)
-Avata suutani silloin kun eniten olis tarvis
-Rentoutua vieraassa seurassa

Onhan noita asioita, joita en osaa tehdä ihan valtavasti, mutta ainakin näissä asioissa haluaisin olla parempi.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Dueno

#97 • • Dueno klubbarin rumin

vaavu:

En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti. Puhelimen kautta puuttuvat kokonaan ilmeiden ja eleiden antama konteksti, mutta toisaalta siinä ei voi miettiä ajatuksiaan samalla tavoin kuin kirjoitetun viestinnän kautta. Jos kyseessä on hyvin läheinen ihminen, ei tuota ajatusten filtteröintiä tarvitse onneksi tehdä niin paljon. Silloin puhelimessa puhuminen on ihan ok.

Liityn samaan joukkoon iloiseen. Puhelimeen puhuminen on nii turhaa että huh, jotenki nii vastenmielistä touhua. Mielummin face2face juttelee ku johonki luuriin ja vielä jos pitäis soitella jotain kuulumisia nii ei tuu kysymykseen

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

#98 • • trusti Guest
en osaa uida... tai osaan, mutta helvetin huonosti *blush*
_kolibri_

#99 • • _kolibri_ -lintunen-
On luultavasti aika paljon mitä en osaa tehdä tässä maailmassa mutta ne jotka nyt pompsahti päähän on...

en osaa...
- luistella kunnol
- puhaltaa purkasta sellasii hassuja palloja jotka poksahtaa... *nauru*
- kunnolla kieliä (minun mielestä)
- laulaa
- selittää itteäni tai tunteitani
- selittää muutenkaan

...öööh.. jotain tällaista... *ding*
Moehkoe

#100 • • Moehkoe The Queen
Tää on helppoa.. Ma en osaa peruuttaa. Poikaystävä on yrittänyt epätoivosesti opettaa mut ei niin ei *jiihaa*