Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 169,663 views

juice

#101 • • juice Team Sika
En osaa käyttää maciä...
Duracell

#102 • • Duracell Öhkömökö...
Mua jäi häiritsemään aivan mielettömästi meidän viime uintireissun jälkeen se, etten osaa kellua!! *nauru* Kateellisena katoin kun muut kelluu keskellä järveä ja mä vaan käsiä heiluttelemalla pidin itseni pinnalla.. Miten se voikaan olla niin hankalaa?! *ding*
Karvinen

#104 • • Karvinen SekaiSin MariSta

flame:
Tää on helppoa.. Ma en osaa peruuttaa. Poikaystävä on yrittänyt epätoivosesti opettaa mut ei niin ei *jiihaa*

pitääkö 17-vuotiaana osata peruuttaa? *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Claquesous

#105 • • Claquesous viidettä kolonnaa

DominikH:

uida ja vittuilla *grr**dissaa**poks**eiei*

Samaan aikaanko? Vai etkö osaa noita ollenkaan?

--
32. of December

#106 • • astaroth Guest
En osaa ollenkaan laittaa ruokaa, mitä häpeän. :(
Claquesous

#108 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Juhgu:

Mutta ei syytä huoleen, onneksi osaan vaikka mitä tässä ketjussa mainittua, kuten pullon avaamisen hampailla, sukeltamisen, kielen rullaamisen ja muita tosi tarpeellisia taitoja.

Mutta osaatko... onanoida vasemmalla kädellä (tai oikealla, jos olet vasuri)???

--
32. of December

Karvinen

#109 • • Karvinen SekaiSin MariSta
nyt tuli yks hassu asia mieleen mitä en osaa tehä... en harjoitteluista huolimatta...

en osaa kaataa vettä kahvinkeittimen vesi\”säiliöön\” aina ne valuu pannuu pitkin pois...*blush*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

vanhus

#110 • • vanhus
käydä bileis *joo*onkohan se jotain syötävää*ankka**ding**ankka*ja sit toi biiti menee aina huti ku mä joraan*grr**eiei**nauru**joo*tai jos sanos vaaan ed mä en osaa mitään tehä*nyyh**juonittel**ankka**haukottel*

[muokattu 27.7.2004 23:30]
T-mu

#111 • • T-mu Läskimooses

mayah:
---
T-mu:
- Tehdä räkäkuplia kielen päällä

---

Ja mitä maailma menettääkään tämän takia... *nauru*

Älä nyt. Se oli pienempänä vakava asia kun kaveri osas kaupan jätskialtaalla puhaltaa niitä ja sit ne lens sinne jäätelöitten päälle ja jääty. Ja mä yritin mut en mä koskaan oppinu ja välillä tulee salaa vieläkin kokeiltuu mut ei vaan pysty osaa...*nyyh*
sapeli

#113 • • sapeli jokukukamikä?
en osaa tanssia nomicin musaa... mut yritys on kova ja uus tekniikka mielessä *joo* *juonittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

dB

#114 • • dB Digital Beat Music

climate:
---
Digital Beat:
laittaa ruokaa sillälailla että kaikki ruokalajit ois samalla minuutilla valmiina

---

Toi on muuten raivostuttavaa, kun puolet ruoista alkaa jo olemaan jäähtyneitä kun pääsee syömään.

eilen tais käyä että potut olivat puoli tuntia broilerin jälkeen kypsiä. Avovaimoke oli vähän hiilenä *släp*
John

#115 • • John Lauma
Mä en osaa nuolla omaa kyynärpäätäni, ja väittäisin ettei kovin moni muukaan. *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

0-scar

#116 • • 0-scar Team Teknolipat :)
*justjoo* kuperkeikka *igor*

Eikä sit naureta.

[muokattu 23.7.2004 17:14]

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Dueno

#117 • • Dueno klubbarin rumin

John:
Mä en osaa nuolla omaa kyynärpäätäni, ja väittäisin ettei kovin moni muukaan. *vink*

Kaikkee sitä tulee kokeiltuakki

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Dacey

#118 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
en osaa tehdä kärrynpyörää, enkä ENÄÄN ajaa pyörällä ilman käsiä. En osaa puhua kieliä *uuh* enkä osaa säästää rahaa.. enkä vaihtaa auton renkaita / pyörän kumia.. hmm.. onhan noita.. noi nyt tuli ensin mieleen
---
aijoo, enkä osaa keittää kahvia!

[muokattu 24.7.2004 02:45]
Gnizhak

#119 • • Gnizhak iku
Mä en osaa keskittyä enää mihinkään, hermostuttaa kun pitäs lukea ja ajatukset vierii muualla, kun oon tekemässä ruokaa saatan yhtäkkiä olla siivoomassa ja kun oon siivoomassa niin yhtäkkiä oon tiskaamassa ja unohdan siivoomisen kokonaan. Saatan kesken kotitehtäviä ruveta järjestelemään esimerkiksi pöydälle vähän tilaa ja huomaan olevani imurinvarressa ilman mitään muistikuvaa koko läksyistä. Suihkuun mennessäni saatan ajautua istumaan koneen ääreen jne.

--
Don't Just Stand There

Zimeon

#120 • • Zimeon

0skU:
*justjoo* kuperkeikka *igor*

Eikä sit naureta.

[muokattu 23.7.2004 17:14]

*iihhih*