Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 390,620 views

Zapa

Posts: 1,393

#261 • • Zapa Mr Wrangler

k1mm0, 26.1.2007 19:44:
grandiosan pizzaperjantai-mainokset *sars*

niin huonoja, ärsyttäviä ja halvalla tehtyjä,
että joutuu boikotoimaan koko lafkaa!



en oo nähny koko mainosta mutta Grandiosan pakastepizzat on ainoita joita voi ostaa. Muut pakastepizzat on aika kauheita :)
tir

Posts: 951

#262 • • tir
"kyllä juu-juu-juustossa löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan.." tjsp.
aaaargh! *toktok*

valitettavasti minulle tulee tuosta ihan jotain muuta kuin maukas juusto mieleen... iyh. jää arlan juustot kyllä väliin.
asdf

Posts: 3,155

#263 • • asdf

tir, 26.2.2007 23:32:
"kyllä juu-juu-juustossa löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan.." tjsp.
aaaargh! *toktok*

valitettavasti minulle tulee tuosta ihan jotain muuta kuin maukas juusto mieleen... iyh. jää arlan juustot kyllä väliin.



Ai perkele olin just tulos postaamaan samaa! Toi on kyl ehdottomasti hirvein mainos pitkään aikaan. Tunnari jää viel soimaan päähän hyvin pitkäks aikaa *igor*
Major Tom

Posts: 266

#264 • • Edited Major Tom
Express bus on siististi cool....

edit. katotaan mitä kirjotetaan.
Timce

Posts: 5,381

#265 • • Timce

Major Tom, 26.2.2007 23:36:
Express bus on siisti cool....



HUOH!!! Se sanoo "siististi cool."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lost-Soul

Posts: 3,107

#267 • • Lost-Soul los pallos
Siljan uusin... kanava on vaihtunut jo monta kertaa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Heli

Posts: 1,489

#268 • • Heli vai kuka se oli
Vaalimainokset, etenkin pienellä rahalla tehdyt! Täällä pohjanmaalla oon joutunut katsomaan sitä kamalaa Jukka Vihriälän mainosta, missä on joku Riitta Väisänen!

--
ei se väärin ole.

thomas

Posts: 5,618

#269 • • thomas

H3li, 8.3.2007 23:46:
Vaalimainokset, etenkin pienellä rahalla tehdyt! Täällä pohjanmaalla oon joutunut katsomaan sitä kamalaa Jukka Vihriälän mainosta, missä on joku Riitta Väisänen!



hah riitta on kyl aitoo camppia. joo täälläkin on tosiaan noita vaalimainoksia ja hyi helvetti mitä paskaa ne on suurimmaks osaks. ei oo yhtään edes siedettävää tullut vastaan
Uhuu

Posts: 844

#270 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
en nyt lukenut aikaisempia pahemmin, mutta dna:n joulumainokset saa mut näkemään punaista.. riittää, kun kulkuset kilisee ja joululahjoista hössötetään lokakuun lopusta aattoiltaan asti.. nyt ylitty mun ärsyyntymiskynnys... vittu!

-operaattorijouluboikottiinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Heli

Posts: 1,489

#271 • • Heli vai kuka se oli

thomas, 8.3.2007 23:48:
---


---


hah riitta on kyl aitoo camppia. joo täälläkin on tosiaan noita vaalimainoksia ja hyi helvetti mitä paskaa ne on suurimmaks osaks. ei oo yhtään edes siedettävää tullut vastaan



Se edellinen SAK : n mainos oli kyl ihan hyvä,vaik ehkä siinä tuli kustua omaan nilkkaan. Mene ja teidä. Mut se nykynen nopeesti väsätty mainos niiltä on tosi tosi huono!

--
ei se väärin ole.

thomas

Posts: 5,618

#272 • • thomas

Uhuu, 8.3.2007 23:50:
en nyt lukenut aikaisempia pahemmin, mutta dna:n joulumainokset saa mut näkemään punaista.. riittää, kun kulkuset kilisee ja joululahjoista hössötetään lokakuun lopusta aattoiltaan asti.. nyt ylitty mun ärsyyntymiskynnys... vittu!

-operaattorijouluboikottiinuhuu



ÄLÄ LEIKKAA ! DNA TOI JOULUN TAKAISIN *eiei*
Ova

Posts: 220

#273 • • Ova

thomas, 8.3.2007 23:54:
---
Uhuu, 8.3.2007 23:50:
en nyt lukenut aikaisempia pahemmin, mutta dna:n joulumainokset saa mut näkemään punaista.. riittää, kun kulkuset kilisee ja joululahjoista hössötetään lokakuun lopusta aattoiltaan asti.. nyt ylitty mun ärsyyntymiskynnys... vittu!

-operaattorijouluboikottiinuhuu

---


ÄLÄ LEIKKAA ! DNA TOI JOULUN TAKAISIN *eiei*



Joo, toi mainos ärsytti kyllä ihan heti. Oon ihan samaa mieltä että sitä jouluhössötystä saa kuulla jouluna jo ihan tarpeeks. Ja sit nää yhet tunkee sitä televisioon ku pitäs alkaa odottelee kevättä.

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Jusna666

Posts: 1,447

#275 • • Jusna666 Diablo

tir, 26.2.2007 23:32:
"kyllä juu-juu-juustossa löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan.." tjsp.
aaaargh! *toktok*

valitettavasti minulle tulee tuosta ihan jotain muuta kuin maukas juusto mieleen... iyh. jää arlan juustot kyllä väliin.




Tää on ehkä huonoin, perverssein ja likaisin mainos ikinä. *sars*
Hyi vittu. Mulle ei ainakaan tuu kukaan pervo jakaa juustojaan, se on varma.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Karski

Posts: 6,049

#276 • • Karski Pomon kätyri

H3li, 8.3.2007 23:53:

Se edellinen SAK : n mainos oli kyl ihan hyvä,vaik ehkä siinä tuli kustua omaan nilkkaan. Mene ja teidä. Mut se nykynen nopeesti väsätty mainos niiltä on tosi tosi huono!



mun mielestä se 'Älä itke kokoomus' -on ihan
helvetin hauska.






sillain austiki-stiki-stiki -hauska *pepsodent*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hrefna

Posts: 1

#277 • • Hrefna
"pikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäk" "ja mulle pikmäk!" "pikmäk. saitko?"

Ei helvetti *toktok* jos tilaisin 20 "pikmäkkiä" niin tottakai hokisin jokaisen yksitellen.
Jinx

Posts: 2,615

#278 • • Jinx Superfeminine
Se "Mul on uudet hampaat!" mainos on kyllä ärsyttävä

--
Pyllykkä

dncr

Posts: 249

#279 • • dncr aika notkee
Ehdottomasti Siwan mainos *dissaa* Se korvia raastava, valittava eukko voittaa ärsyttävyydessään jopa Danonen lapselliset mainokset.

--
The love we give away is the only love we keep.

plink

Posts: 1,405

#280 • • plink team paska
en tiedä yhtään mitä mainoksessa mainostetaan, mutta se alkaa siten että joku pikkupenska vetää "äitiii! saanksmä!" tms ja sit lähtee sellanen vitun ärsyttävä hyräily. varmaan jonkun huumefirman mainos.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.