Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

357 posts, 18 pages, 102,984 views

cheat

Posts: 796

#81 • • cheat
Ei onnistu. Oli aika jolloin tämä olisi onnistunut, nyt ei. Eikä pahemmin edes kiinnosta.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Dementation

Posts: 2,892

#82 • • Dementation wednesday?
Päätin juuri, että yritän tuota kuukautta... Olen kuitenkin seksuaalisesti hyvin aktiivinen otus ja kun olen tottunut siihen vähintään kerran päivässä laukeamiseen omin tai jonkun toisen avuin, niin saattaa tehdä tiukkaa... Ilmoittelen tänne sitten väliaikatietoja.

*kiitoskiitos*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Maina

Posts: 261

#83 • • Maina
Hmm... Ei tää maailma nyt kyl niin itsestään kivä paikka ole et pitäis riistää itseltään kaikki ihana huvi pois *hih*
Galore

Posts: 131

#84 • • Galore
Mulla on juuri meneillään vähän pakonsanelema selibaatti. Poikaystävä on rauhanturvaajana Eritreassa ja siis mun ”kuivakausi” kestään tonne elokuun loppuun... kaks viikkoo on nyt menny ja vielä henki kulkee, kai tästä selviää*justjoo**nauru*

--
¨kotahi¨

Dementation

Posts: 2,892

#85 • • Dementation wednesday?

Galore:
Mulla on juuri meneillään vähän pakonsanelema selibaatti. Poikaystävä on rauhanturvaajana Eritreassa ja siis mun ?kuivakausi? kestään tonne elokuun loppuun... kaks viikkoo on nyt menny ja vielä henki kulkee, kai tästä selviää*justjoo**nauru*



Mutta aina voit masturboida...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

purrr-

Posts: 577

#86 • • purrr- naked chef
Saaks tytöt käyttää tamponeita tona aikana?

*ding*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

MaSari

Posts: 1,986

#87 • • MaSari space jammer
Tässä ei muuten kysytty sitä, et mites sit parisuhtees elävät, et kysytäänkö pystyykö nekin olemaan totaaliselibaatissa? Meinaan vastasin tähän galluppiin sitä ajatellen et jos ei olis ketään niin pystyykö sit. Mä kyl pystyn ja helposti pystynki sillon, mut nyt kun on toi yks ihana vierelläni niin täytyy kyl myöntää ettei siihen varmaan kykenis *pihkassa* Ainakin tekis ihan pirun tiukkaa *blush*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pablo

Posts: 1,875

#88 • • Pablo

MaSari:
Tässä ei muuten kysytty sitä, et mites sit parisuhtees elävät, et kysytäänkö pystyykö nekin olemaan totaaliselibaatissa? Meinaan vastasin tähän galluppiin sitä ajatellen et jos ei olis ketään niin pystyykö sit. Mä kyl pystyn ja helposti pystynki sillon, mut nyt kun on toi yks ihana vierelläni niin täytyy kyl myöntää ettei siihen varmaan kykenis *pihkassa* Ainakin tekis ihan pirun tiukkaa *blush*



Erittäin hyvä pointti. Mietin täysin samaa.
Galore

Posts: 131

#89 • • Galore

Dementation:
---
Galore:
Mulla on juuri meneillään vähän pakonsanelema selibaatti. Poikaystävä on rauhanturvaajana Eritreassa ja siis mun ?kuivakausi? kestään tonne elokuun loppuun... kaks viikkoo on nyt menny ja vielä henki kulkee, kai tästä selviää*justjoo**nauru*

---


Mutta aina voit masturboida...



no en oo vielä masturboinu, et kai sitä vois sit kokeilla tota totaaliselibaattii...

Entä jos näkee ”märkiäunia”? Niitten esiintymistiheyteen ei kai voi vaikuttaa...*ding*

--
¨kotahi¨

Pablo

Posts: 1,875

#90 • • Pablo

Galore:
Entä jos näkee ”märkiäunia”? Niitten esiintymistiheyteen ei kai voi vaikuttaa...*ding*



Voi. Masturboimalla *hymy*
Galore

Posts: 131

#91 • • Galore
mutta jos siis haluaa välttää masturboimista?
Sallitaanko siis totaaliselibaatissa märkäunet?*täh*

--
¨kotahi¨

Dementation

Posts: 2,892

#92 • • Dementation wednesday?

Galore:
mutta jos siis haluaa välttää masturboimista?
Sallitaanko siis totaaliselibaatissa märkäunet?*täh*



Sallitaan niille jotka ei pysty niitä hallitsemaan. Mielestä sekin on kiinni.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

noena

Posts: 3,138

#93 • • noena first breath after coma
Kyllä varmaan onnistuisi, mutta nykyään mun itse hillintä on mennyt niin heikoksi että mut saisi sitoa johonkin sänkyyn kiinni että tuo onnistuisi.. *justjoo* ehkä saattaisi onnistua jos vaan jaksaisin yrittää mutta eipä ole vielä ilmennyt syytä *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Karvinen

Posts: 699

#94 • • Karvinen SekaiSin MariSta
en usko että onnistuu... joku ihana mies kuitenkin vie jalat alta ja siinä sitä mennään, ei tällästä edes voi muistaa! *justjoo* enkä nyt oikeestaan edes haluis kokeilla... *eiei*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Howdy

Posts: 7,955

#95 • • Howdy Oldie
Ei kyl kykene .. taitaa olla pari viikkoo ihan niinq max mitä vois olla .. siinäkin kituu aikas paljo *iloinen*

Taitaa tän ikäsex skäbäx noi hormoonit hyrrää vähän yli kierroksilla *ding*

[muokattu 16.6.2004 23:16]

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#96 • • Dorka Guest
hoho, tainu olla kohta jo 2-3kk ”tauko”... pää ei oo vielä poksahtanu, lähellä kyl o *nauru*
meinannu monesti ratketa, mut toimiva ratkasu tähän on et olet ilkeä kaikkia ihania tyttöjä kohtaan joihin vois retkahtaa niin et ne o niin etäällä et koskeminen tulee täysin mahdottomaks *vink*

...enkä taida koskeakkaan ennen, kun rupeen seukkaa ja se ihme tuskin tapahtuu kovinkaan todennäköisesti edes tänävuonna. *uuh*

[muokattu 18.6.2004 01:47]
-Kerttu-

Posts: 4,542

#97 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No ilman seksiä oleminen onnistuis helposti, kun ei noita partnereita ole liiemmin ollut tarjolla..et sen puoleen ei ongelmia..Kuukausi nyt menee useinkin rikki..mutta totaaliselibaatti..*ding* no saattais onnistua.. Harvoin tulee yksinkään mitään tehtyä..*igor* et joo tää on ihan pala kakkua! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

keijukainen

Posts: 1,599

#98 • • keijukainen kiksumurmeli
pitäisköhän kokeilla *iloinen*

--
*seepla*

Elmiira

Posts: 1,446

#99 • • Elmiira
Mulle yx tällanen *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#100 • • *Mirri* Guest

Keeerin:
No ilman seksiä oleminen onnistuis helposti, kun ei noita partnereita ole liiemmin ollut tarjolla..et sen puoleen ei ongelmia..Kuukausi nyt menee useinkin rikki..mutta totaaliselibaatti..*ding* no saattais onnistua.. Harvoin tulee yksinkään mitään tehtyä..*igor* et joo tää on ihan pala kakkua! *nauru*



*muhaha* meil alkaa ote lipsuu... Sillon ku moltiin nuoria ja kireitä, nii rumimpia sai potkii jaloista pois... *lmao*