357 posts, 18 pages, 105,176 views
Galore:
Mulla on juuri meneillään vähän pakonsanelema selibaatti. Poikaystävä on rauhanturvaajana Eritreassa ja siis mun ?kuivakausi? kestään tonne elokuun loppuun... kaks viikkoo on nyt menny ja vielä henki kulkee, kai tästä selviää
MaSari:
Tässä ei muuten kysytty sitä, et mites sit parisuhtees elävät, et kysytäänkö pystyykö nekin olemaan totaaliselibaatissa? Meinaan vastasin tähän galluppiin sitä ajatellen et jos ei olis ketään niin pystyykö sit. Mä kyl pystyn ja helposti pystynki sillon, mut nyt kun on toi yks ihana vierelläni niin täytyy kyl myöntää ettei siihen varmaan kykenis Ainakin tekis ihan pirun tiukkaa
Dementation:
---
Galore:
Mulla on juuri meneillään vähän pakonsanelema selibaatti. Poikaystävä on rauhanturvaajana Eritreassa ja siis mun ?kuivakausi? kestään tonne elokuun loppuun... kaks viikkoo on nyt menny ja vielä henki kulkee, kai tästä selviää
---
Mutta aina voit masturboida...
Galore:
mutta jos siis haluaa välttää masturboimista?
Sallitaanko siis totaaliselibaatissa märkäunet?
Keeerin:
No ilman seksiä oleminen onnistuis helposti, kun ei noita partnereita ole liiemmin ollut tarjolla..et sen puoleen ei ongelmia..Kuukausi nyt menee useinkin rikki..mutta totaaliselibaatti.. no saattais onnistua.. Harvoin tulee yksinkään mitään tehtyä.. et joo tää on ihan pala kakkua!